Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jos ostaa 20e lahjakortin Normaliin niin saako ne naiset siitä mitään irti?

Vierailija
06.12.2025 |

Kysymys

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/37 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman putkilon Pringles -perunalastuja tuolla saa Normalista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollakin summalla saa vaikka mitä ostettua, hyvä lahjaidea!

Vierailija
4/37 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuollakin summalla saa vaikka mitä ostettua, hyvä lahjaidea!

Parempi tietenkin kun ei mitään jos itse haluaa yllättää naisen.

Vierailija
5/37 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoo, hoitoaine ja suihkusaippua.

Vierailija
6/37 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta mielumin hauska paita https://www.hauskatpaidat.com/

Vierailija
7/37 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollahan saa Normalista jo korillisen tavaraa.

Vierailija
8/37 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tarkenna mitä ovat ne naiset joihin viittaat?

Vierailija
9/37 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt kerran tuolla kaupassa ja ihmettelisin suuresti jos joku ostaisi minulle aikuiselle naiselle lahjakortin tuonne. Ymmärrän että jollekkin teinille tai lapselle voi olla kyseisen kaupan lahjakortti ok. Mutta aikuiselle naiselle en suosittelisi ellei sitten halua osoittaa kuinka lapsellisena kyseistä naista pitää. 

Vierailija
10/37 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hirveästi kauneudenhoitotuotteita, mutta käyttötavaroita sillä saa mukavasti ja naposteltavaa.

Vierailija
11/37 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta mielumin hauska paita https://www.hauskatpaidat.com/

Jos pitää valita, niin mieluummin se Normalin lahjakortti. Ainakaan minä en haluaisi mitään mautonta paitaa, eli se olisi rahan ja luonnonvarojen tuhlausta. Lahjakortilla saisi sentään ostettua sellaisia tuotteita, joita tarvitsee. Vaatelahjat ovat siitä hankalia, että pitäisi tuntea aika tarkkaan saajan tyyli ja koko. 

Vierailija
12/37 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käynyt kerran tuolla kaupassa ja ihmettelisin suuresti jos joku ostaisi minulle aikuiselle naiselle lahjakortin tuonne. Ymmärrän että jollekkin teinille tai lapselle voi olla kyseisen kaupan lahjakortti ok. Mutta aikuiselle naiselle en suosittelisi ellei sitten halua osoittaa kuinka lapsellisena kyseistä naista pitää. 

Kävit kuitenkin, etkä silti tiedä, että sieltä voi ostaa esimerkiksi saippuoita, shampoota, hammastahnaa, hammasharjoja, pienelektroniikkaa, kauneudenhoitotuotteita ja hajuvesiä?

Vierailija
13/37 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ystävän päiväksi saman lahjan. En malta odottaa miten iloiseksi eukko tulee lahjasta 🤗

14/37 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä, käykö ne naiset normalissa 😄 

Vierailija
15/37 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yli 60, ja käyn sieltä usein halpoja hammastahnoja. Kiva kuulla, että en ole vielä aikuinen 😘

Vierailija
16/37 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lahjakorttia jaat, ap?

Vierailija
17/37 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ja 20e lahjakortti? Normaliin? Ottaisin loukkauksena. Ja jos rahat on niin vähissä ettei muuhun taivu on parempi säästää noikin pennoset.

Lahjaidea ja summakin on sopiva teinille tai pikkulikoille. Ap kun ei tarkoitusperiään paljasta niin en suosittele ainakaan groomausmielessä alaikäisiä lahjomaan. 

Vierailija
18/37 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollahan saa Normalista jo korillisen tavaraa.

Joo korillisen kiinapaskaa ja kuorman kemiallisia myrkkyjä kauneus/hygieniatuotteiden muodossa.

Nämähän on juuri asioita mitä nykynuoret väittää vastustavansa. Kumma kyllä parveilevat tungokseen saakka kyseiset riistolafkat ja kantavat selkä vääränä luonnonvaroja tuhlaavia tuotteita kotiinsa 🤡💩🤣

Vierailija
19/37 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuolla summalla saa aikuinen nainen jo ison määrän vaikkapa 7e seerumeita, jotka maksavat apteekissa noin kymmenkertaisesti. Kosmetiikka on Suomessa ollut todella kallista. Siksi Normal on tervetullut.

Vierailija
20/37 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ap mieluummin vaikka kukkia sillä parillakympillä. Harva nainen arvostaa krääsäkaupan lahjakorttia.