Minun työtön serkku käyttää 500€/kk alkoholiin ja tupakkatuotteisiin, mitä ihmettä?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa siis sitä että tuiissa on tuo 500e ylimääräistä pois leikattavaksi.
Hys hys, Orpo ja Kokoomus kuulee!
Nehän ne tätä vihapuhetta suoltaa.
Minun exäni käyttää varmaan enemmän. Kun ei senttiäkään riitä opiskelevalle tyttärelle.
Mitä ihmettelemistä siinä on? Ei hänen tarvitse käyttää rahaa ruokaan, ei vaatteisiin, eikä ensinkään työssäkäyntiin. Aika tyyriitä juomia nauttii, tai polttaa askin päivässä . Moni joutuu pitämään kestokännin päällä halvemmalla. Ilmeisesti hän käyttää rahaa muihinkin päihteisiin kuin alkoholiin.
Serkkusi on todella hyvä veronmaksaja, älä yhtään vähättele. lisäksi hänelle pitää maksaa tuhansia euroja vähemmän eläkettä kun se kuolee nuorempana. Häpeä, sinusta on paljon enemmän kustannuksia yhteiskunnalle kuin serkustasi.
Vierailija kirjoitti:
up
TUNGE UPPI PERSEESEES, SPÄMMÄRI.
Monet tienaa pimeillä töillä sen 500 euroa kk. Minäkin tienaan. Just ostin 55 tuuman telkkarin, ei minulla työttömänä olis varaa muuten mutta olen tehnyt pimeitä töitä ja säästänyt.
Kyl Konala tietää. "Ööö, tilillä 0,75€, jääkaapissa pipo ja makkarankuori. Tuet tulee kun helvetti jäätyy. Miten pärjään?" ;D