Olisiko sinulla pokkaa mennä linnanjuhliin pimppimekossa?
Minä en kyllä ihan pienestä maksusta menisi itseäni nolaamaan tuollaisella tantulla (tanttu=mekko)
Kommentit (172)
Moni pimppimekolla itseään kiihottava saattaa pettyä illalla. Mekkohan ei muistuta lainkaan pimppiä, joten vertaukset tekokulleihin jne. ovat täysin sekopäisiä.
Mekon mallina on selkeästi käytetty av-mamman pillua. On niin löysä.
Meinisin. Aina yhtä viihdyttävää saada av-mammat pois raiteiltaan. Pimppipuvulla se näköjään onnistuu liiankin helposti.
Anasyrmalla on selvästi tarkoitus karkottaa pahaa linnasta, mitä sinne tulee hallituksen mukana.
Hienoa!
Nyt sadattuhannet miehet on yllytetty katsomaan linnan juhlia televisiosta,
He ehkä näkevät pillumekkon ja saavat orkasmin!
Pokkaa mennä häpäisemään Suomi?
Ei ole tarvetta häpäistä itsenäistä Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Pokkaa mennä häpäisemään Suomi?
Ei ole tarvetta häpäistä itsenäistä Suomea.
Sinä olet häpeäksi Suomelle ilman mitään pukuakaan.
Menisin ihan muhkea kalukukkaro pullistelemassa housuissa.
Monella ihmisellä on mennyt ohi se pointti, että minkä takia tuo vulvamekko on sopimaton linnan juhliin. Syy on se, että linnan juhlat ovat arvokas tilaisuus, joten sinne täytyy pukeutua asianmukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Menisin ihan muhkea kalukukkaro pullistelemassa housuissa.
Kalukukkaro on ainoa mitä Orpon kaaoshallituksen jäljiltä hyvinvointivaltiosta jää jäljelle.
Vierailija kirjoitti:
Monella ihmisellä on mennyt ohi se pointti, että minkä takia tuo vulvamekko on sopimaton linnan juhliin. Syy on se, että linnan juhlat ovat arvokas tilaisuus, joten sinne täytyy pukeutua asianmukaisesti.
Tuo mekko on täysin asianmukainen. Siinä on pitkä helma, kuten pitääkin ja asu on riittävän peittävä. Ei mitään ongelmaa, kun keskittyy mekkoon mekkona eikä ajattele jatkuvasti pillua.
Vierailija kirjoitti:
En mä haluaisi laittaa päälleni mitään noin kauheaa mekkoa. Nimestä viis. Tai no, en mä kyllä haluaisi laittaa päälleni muunkaanlaista mekkoa jonka nimi olisi joku piIIu ja josta pitäisi tehdä numero.
Onko sinulle opetettu että sinun pitää pienentää itsesi, etkä saa näkyä?
Mekko mekkona ja pimppi pimppinä, ei niitä kannata sekottaa.
Kieltämättä rohkea pitää olla, etenkin kun katsoo minkä määrän vihaviestejä hän saa.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä rohkea pitää olla, etenkin kun katsoo minkä määrän vihaviestejä hän saa.
Arvostan rohkeita ihmisiä jotka uskaltavat asettua enemmistöä vastaan valtavasta vihatulvasta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei olisi pokkaa mennä Linnan juhliin missään asussa, eikä alastikaan. En ole ollut kovin kansallismielinen koskaan, veroni olen kuitenkin aina mukisematta maksanut, mutta en koe mitenkään olevani sellainen henkilö, joka jotain olisi itsenäisyyden tai Suomen eteen jotain tehnyt.
Aina olen miettinyt, miten joillakin naisilla on ollut pokkaa mennä miehensä siivellä juhliin (siis ansiona on pllun antaminen 'oikein' valitulle miehelle) ja hehkua siellä Linnan Ruusuna. Heh. No, joillakin on pokkaa, heillä ei siis ole häpyä, ovat hävyttömiä...suomen kieli on ihanaa.
Itse olen kyllä tavallaan kansallismielinen, meillä on oikein hyvä maa kaikenkaikkiaan. Mutta en haluaisi tuollaisiin jäykkis-juhliin, missä ei voi olla vapaasti oma itsensä.
Ei. Menisin mekossa, joka on ottanut inspiraation persereijästä. Puvun nimi olisi Pyhä Persereikä.
Juhlat joissa ryypätään veronmaksajien piikkiin.
Tottakai olisi. Mikäs sen parempi tapa kunnioitaa Suomi NEITOA kuin voimaantua naiseudesta.