Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi luotat mieheesi?

Vierailija
20.04.2007 |

Luotatko ihan vain luottamisen ilosta vai miksi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo koskaan antanut aihetta siihen etten luottais... hän on luotettava... niin kuin jotkut ystävistänikin ihan naiset ja miehet.

Ja kyllä kyllä minua on petetty, mutta miehestäni en sitä usko!

Vierailija
2/13 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän luottaa minuun, ja olemme olleet toistemme luottamuksen arvoisia jo kohta 20 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä se oo ikinä antanu aihetta edes epäillä. Miksi en luottas?

Vierailija
4/13 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en luottaisi toiseen. Kyllä hyvä ja pitkä parisuhde perustuu nimenomaan luottamiseen, kaikenlaiseen sellaiseen.

Vierailija
5/13 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtaan. Eikä 15 vuoden aikana ole tullut esiin mitään, miksi en luottaisi. Luotan, kunnes muuta ilmenee. Ei pää muuten kestäisi ja suhde olisi ihan mahdoton.

Vierailija
6/13 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en luottaisi? Elämä olisi aika ankeaa, jos mihinkään tai kehenkään ei luottaisi. On paljon muitakin ihmisiä, joihin luotan. Samoin asioita, joita en suuremmin kyseenalaista. En voi olla varma, että elän vielä huomenna enkä kuole esim auto-onnettomuudessa tai saa sydänkohtausta. Kuitenkin suunnittelen huomispäivän sillä oletuksella, että olen hengissä ja terveenä.

Vierailija
7/13 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa asioissa osoittautunut luottamisen arvoiseksi.

Jos pettämisestä kyse niin olen hänelle sanonut, että siitä vaan jos luulee jostakin paremman, kauniimman ja villimmän saavansa niin senkun menee ja pettää mutta jos jää kiinni niin oma on menetyksensä.

Yksinkertaista ja luotan 100 %.

Vierailija
8/13 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut syytä epäillä, tosin koskaan en voi enkä halua olla 100 % varma.

Toisaalta, jos jotain " pientä" joskus tulisi ilmi, ei se kaataisi maailmaani eikä suhdettamme. Moneen vuoteen mahtuu paljon kaikenlaista, erehdyksiä ja hairahduksiakin joskus (kunhan niitä ei ole jatkuvasti eivätkä ole mitään vakavaa). En ole näissä asioissa niin ehdoton kuin ehkä suurin osa.

Vierailija
9/13 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläminen parisuhteessa on vaan NIIN helvetin paljon helpompaa kun luottaa toiseen. Sitäpaitsi olemme toistemme luottamuksen arvoisia.

Vierailija
10/13 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaippa mun mielestä rakkaus ja luottamus kulkee pitkälti käsi kädessä. oon vaan päättänyt että tätä miestä rakastan ja tähän luotan. oishan se ehkä outoa käytöstä minultakin jos ensin väkisin haluan toisen kumppanikseni ja sitten rupeaisin epäluuloisena kyttäämään.

Vierailija
11/13 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en siis luottaisi? Eikä tulevaa kannata etukäteen murehtia, ei mitään järkeä elää niin että, ajatteelee sen joskus kuitenkin luottamuksen pettävän.

Jos pettää, niin se on sen ajan murhe. Vielä se ei ole niin tehnyt, ja toivottavasti ei ikinä teekään.

Vierailija
12/13 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole yhtään syytä olla luottamatta.

Vierailija
13/13 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ite en ole luottamuksen arvoinen :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi