Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin kummilapselleni synttärilahjan ja maksoi

Vierailija
20.04.2007 |

noin 34e yhteensä. Olen pitänyt 25e yleensä rajana mutta nyt meni vähän yli. Onko teillä jokin tietty summa minkä laitatte kummilasten lahjoihin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman veljen tytön lahjaan hiukan muita kummimuksuja enemmän

Vierailija
2/8 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellanen 10-15¿on mun raja... ostan kyllä yleensä jotain sellasta tosi tylsää kuten mukeja ja vaatteita... leluja ja muuta hömppää nuo muksut tuntuvat saavan ihan tarpeeks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kummipojalle on joskus ostettu yli satasenkin joululahjoja...

Vierailija
4/8 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu sitten onkin vähän eri asia, koska lahjoja tulee muutenkin paljon ja minulla on muitakin, joille pitää lahjoja ostaa. Silloin ostan vähän halvemman lahjan, yleensä... ;)

Vierailija
5/8 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti hintaa, vaan sitä, että mistä lahjansaaja ilahtuisi. Kummilasten lahjat on tainneet olla 20-100 e.

Vierailija
6/8 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten tavallaan ymmärrän jos joku käytää jopa 100 euroa mutta hullulta se silti kuulostaa. Itse ostan lapsille kummilapsille tai muille läheisille lapsille max 20 euron lahjoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ennen ostin mp3 soittimen

kulta koruja riipuksineen jne

Vierailija
8/8 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ostin kummipojalle kännykän ja se maksoi 99e.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän