Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos 40-50v. mies on rehti, kiltti, raitis, suht varakas, komea ja hyvässä fyysisessä kunnossa ja täyspäinen, onko hän erityinen?

Vierailija
06.12.2025 |

Lisäksi vielä huumorintajuinen, vastuuntuntoinen ja huomaavainen/hyvä sängyssä.

Yksi miinuspuoli löytyy, jonka kerron hetken päästä. 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on sinkku. On erittäin harvinainen

Vierailija
2/26 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, täältä onnellisen avioliiton kuplasta käsin, tuollaisia ne miehet ovat. Sinkut varmaan eivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut, en tiedä onko sinulla jotain lääkärissä saatuja diagnooseja joten en tiedä oletko erityinen vai et🤷

Vierailija
4/26 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisyys muodostuu kahden kemiasta. Vaikka olisi paperilla kuinka kunnollinen, mutta ei ole vetovoimaa, eipä se silloin vastapuolelle kovinkaan erityinen ole.

Vierailija
5/26 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jokainen on erityinen , mutta se onko teillä kivaa on toinen juttu...

Vierailija
6/26 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kuvailtuna mun aviomieheni. 

Hän on aivan täydellinen, mutta hänen on hirveän vaikea näyttää tunteitaan.

Hän on todella itsevarma ja tasapainoinen, ei juuri herkistele. Joskus mietin, että olisi kiva kun miehen kanssa voisi vähän keskustella tunteistakin. Hän sitten osoittaa tunteensa kosketuksella ym. Ap

Vierailija
7/26 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yleistäkin? Olemme olleet vuosia yhdessä eikä hän ole ikinä itkenyt tai raivonnut.

Nauranut kyllä on, onneksi. Ap

Vierailija
8/26 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä elatusmaksun maksaja ja sopiva syyllinen kaikkiin lapsen ongelmiin. Todellinen erityisasema :D

Vierailija
9/26 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mies millaisen ap kuvailee oman miehensä on varmaan monelle naiselle mieluinen. Kunnollinen ja ei aiheuta draamaa. Toisaalta jotkut saattaa kaivata vähän enemmän intensiteettiä tunnetasolla, jotta kiinnostus ja intohimo elää. Makukysymyksiä nämä persoonallisuusasiatkin. 

Vierailija
10/26 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuollainen, mutta ei ole jonoksi asti näkynyt naisia.

Vierailija
11/26 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vähän niinkuin entry levelillä naiseksi. 

Huvittaa tinderissäkin nämä miehet, jotka luettelevat vaatimuksikseen sosiaalisia perustaitoja, jotka naiset hallitsivat jo 8-10 vuotiaina. 40-50v ukot ihan pokkana ovat nyt jotain sosiaalisia guruja henkisine keskusteluineen ja syvällisine mietinöineen. Heh

Vierailija
12/26 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän on sinkku. On erittäin harvinainen

Tämä. Voi olla noin sekunnin ajan sinkku mahdollisen eron jälkeen, mutta ottajia on jonossa.

Vierailija
13/26 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on erityislapsi, onko tämä siis erityisaikuinen?

Vierailija
14/26 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ton ikäinen mies on komea ja hyvässä fyysisessä kunnossa, hän on jo pelkästään noilla ominaisuuksilla erikoistapaus. 

Vierailija
15/26 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun korvaan kuulostaa tosi tylsältä kaverilta. On aina red flagi, jos mies sanoo olevansa kiltti tai tyyliin "en lyö". Ikäänkuin olisi joku lisäominaisuus se ettet kulje hakkaamassa naisia.

N22

Vierailija
16/26 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on kuvailtuna mun aviomieheni. 

Hän on aivan täydellinen, mutta hänen on hirveän vaikea näyttää tunteitaan.

Hän on todella itsevarma ja tasapainoinen, ei juuri herkistele. Joskus mietin, että olisi kiva kun miehen kanssa voisi vähän keskustella tunteistakin. Hän sitten osoittaa tunteensa kosketuksella ym. Ap

Todennäköisesti ikänsä salannut jotain ja muodostanut tunteilleen paksun kuoren, todennäköisesti homouttaan.

T. Itsekin kokenut 

Vierailija
17/26 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailit minun mieheni. Aivan ihana ihminen muutoin, timanttinen. Ainoana miinuspuolena pihi. Tosiaan muuten kaikessa 10+++.

Mutta noloa kun huonot vaatteet päällä, pitää kunnes hajoavat ja sittenkin voi jatkaa. Ei ostele minulle kukkia tai lahjoja, ei halua matkustella koska niin kallista.

Eikä edes nuole 🤣 Onneksi saan silti helposti. Käyn töissä ja ostan omat kukkani ja lahjani. Arvostan kaikkea hyvää enkä ole lähdössä.

Täydellistä ei ole enkä sitä ole minäkään. Tunnen itseni rakastetuksi. Se huomaavaisuuden ja rakkauden kieli on vain niin eri kuin itselläni.

Vierailija
18/26 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko yleistäkin? Olemme olleet vuosia yhdessä eikä hän ole ikinä itkenyt tai raivonnut.

Nauranut kyllä on, onneksi. Ap

Mä olin parisuhteemme ensimmäiset 20 vuotta tuollainen. Peitin ja nielin kaiken paskan mitä puolisoni suunnalta niskaani kaadettiin, mistään vääryydestä en avannut suutani enkä koskaan korottanut ääntäni. Olin aina se, joka pyysi anteeksi, vaikken olisi tehnyt mitään väärää.

Sen jälkeen päätin, että nyt riittää. Aloin sanomaan vastaan, kertomaan että "sanomasi asiat tuntuvat pahalta". Silleen rauhallisesti ja asiallisesti.

Tähän vaimoni reagoi vastaamalla:

"No se on sun ongelma"

"Mikä sua vaivaa kun susta on tullut kauhee valittaja, et sä ennen oo ollu tommonen!"

Sen jälkeen vetäydyin takaisin kuoreeni enkä ole sanonut mitään. En ole kertonut, että syön masennuslääkkeitä, käyn terapiassa ja harkitsen itsaria sen vuoksi kun en jaksa enää olla kaikessa väärässä. M43

Vierailija
19/26 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on juuri se narsisti joka ei ota alemman tason voimista. 

Vierailija
20/26 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on vähän niinkuin entry levelillä naiseksi. 

Huvittaa tinderissäkin nämä miehet, jotka luettelevat vaatimuksikseen sosiaalisia perustaitoja, jotka naiset hallitsivat jo 8-10 vuotiaina. 40-50v ukot ihan pokkana ovat nyt jotain sosiaalisia guruja henkisine keskusteluineen ja syvällisine mietinöineen. Heh

Tämä. Jos nainen on ollut aiemmin suhteessa keskustelemaan kykenevän miehen kanssa, on seurustelu puhumattoman ja tunteettoman pökkelön kanssa melko tylsää. Puhumattakaan näiden juuri sosiaalisuutensa löytäneiden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme