Seksiä ei perinteisessä mielessä.
Oletko ollut tilanteessa joka on tavallaan ollut seksiä. Mutta ei kuitenkaan ole johtanut penetraatioon/ orgasmiin? Josta jäänyt erittäin hyvä seksuaalinen fiilis.
Oltiin kaveriporukan kanssa vkl reissulla matkailu autolla. Nukuin yhden porukan naisen kanssa vierekkäin sängyssä autossa jossa nukkui 6 muuta. Puoli unessa nainen peruutti itsensä lusikkaan. Herättiin molemmat kun mun erektoitunut penis oli hänen takapuoltaan vasten. Kevyttä lantion liikkumista ja nytkyttelyä oli varmaan 1-2h. Kunnes lopulta nukahdettiin. Tässä vaiheessa kummallakaan ei ollut enää ollenkaan vaatteita päällä.
Ei sen kummemmin puhuttu tuosta mitään eikä koskaan tehty mitään. Mutta hirveän seksuaalinen lataus jäi.
Kommentit (25)
Et sitten nainut vaikka nainen teki kaikkensa saadakseen kullia sisäänsä. Mahtoi olla naiselle pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Et sitten nainut vaikka nainen teki kaikkensa saadakseen kullia sisäänsä. Mahtoi olla naiselle pettymys.
Ei tuntunut olevan. En nainut koska arvostan häntä kaverina. Hänellä varmasti sama juttu.
Aina luulette, että haluaa kullia sisäänsä, voihan olla että halusin sormia pillulle! Aina miehet kuvittelee, että se kulli on se autuus!
Kaikenlaista paskaa!! Oletkohan koskaan ollut matkailuautossa?
Vierailija kirjoitti:
Kuin niin??
Vierailija kirjoitti:
Aa niin sun kokemukset varmaan näistä 5000€ 20v vanhoista autoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos teillä oli tilaa niin miksi olitte kolme samassa ahtaassa sängyssä??
6 hengen autossa on vuoteet kuudelle yleensä!
Vierailija kirjoitti:
Luetun ymmärtäminen.
Nukuin yhden porukan naisen kanssa vierekkäin sängyssä autossa jossa nukkui 6 muuta.
6 muuta kuin minä ja nainen= 6+1+1=8
Vierailija kirjoitti:
Aina luulette, että haluaa kullia sisäänsä, voihan olla että halusin sormia pillulle! Aina miehet kuvittelee, että se kulli on se autuus!
Naiset ovat erilaisia. Mä olisin todella pettynyt, jos en saisi kullia sisälleni. Vaikka en saa orgasmia yhdynnällä niin kulli sisällä on silti se joka poistaa kunnolla panetuksen.
Ap tapauksessa on etovaa tuo, että kun muita on paikalla niin tehdään tuollaista. Muilla on oikeus olla näkemättä ja kuulematta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat erilaisia. Mä olisin todella pettynyt, jos en saisi kullia sisälleni. Vaikka en saa orgasmia yhdynnällä niin kulli sisällä on silti se joka poistaa kunnolla panetuksen.
Ap tapauksessa on etovaa tuo, että kun muita on paikalla niin tehdään tuollaista. Muilla on oikeus olla näkemättä ja kuulematta mitään.
Älä huoli kaikki muut oli kyl ottaneet sen verran unilääkkeitä etteivät tienneet mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä se kolmas teki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä se kolmas teki?
Nukkui 2 päivän känniä pois. Täysin kanttuvei.
Vierailija kirjoitti:
Kyl sä olet seksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli kaikki muut oli kyl ottaneet sen verran unilääkkeitä etteivät tienneet mitään.
Etovaa se on silti tehdä tuollaista kun muita samassa tilassa! Mä en ainakaan haluaisi yhtään mitään vaan kyllä seksiin pitää olla oma rauha eikä muita paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Teki kaikkensa... paitsi ehdotti sitä.
Ap. Mikäpä olisi naista estänyt laittamasta kädellä penis sisään tai kääntää lantiota vähän eri asentoon. Kyllä se olisi sinne uponnut jos hän olisi halunnut.
Rehellisesti sanottuna mä en kyl itsekkään oikein tajua miten tuosta pääsi panematta ohi. Touhutippaa ja pillu limaa oli ihan riittävästi reisissä.
Ehkä se tietoisuus siitä että seksi olisi pilannut kaveruuden suurella todennäköisyydellä oli se mikä esti viimeisen siirron. Molemmin puolin
Aloittajan kysymykseen. Vähän vastaavanlainen tapaus. Mökki bileet hillitön humala. Muiden nukkuessa masturboitiin erään naisen kanssa toisiamme katsellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetun ymmärtäminen.
Nukuin yhden porukan naisen kanssa vierekkäin sängyssä autossa jossa nukkui 6 muuta.
6 muuta kuin minä ja nainen= 6+1+1=8
Näytä mulle 8 hengen matkailuauto! Nämä uusimmat on jo vuosia olleet pääasiassa pariskunnille tehtyjä! Vanhat bussit ja muut tekeleet on asia erikseen.
Jatkan. Vielä tuota kertomusta. Oltiin siis oltu vuosikymmen jo kavereita.
Paikkoja nukkua ei ollut ja sen takia päädyttiin vierekkäin. Meitä oli 3 siellä takatilassa vierekkäin.
Käytiin nukkumaan naisella oli yö shortsit ja toppi. Mulla boxerit ja t paita. Jossain vaiheessa oli niin pirun kuuma niin otin paidan veks.
Kun heräsin tähän pakaroilla peniksen hinkkaukseen. Nainen kääntyi katsomaan silmiin. Ei kumpikaan sanottu mitään. Oltiin hetki ihan paikallaan kuitenkin lusikassa pysyen. Pikkuhiljaa nainen aloitti liikuttamaan takapuolta hieroen edelleen erektiossa olevaa penistä. Mä poistin boxerit ja nainen shortsit. Kihnutus jatkui ja välillä penis oli naisen reisien välissä hinkaten selvästi kosteaa pillua. Tässä välissä mä riisuin naisen topin ja koskettelin rintoja. Kiihotus kasvoi ja kasvoi. Vähän siinä oli jo yritystä työntyä sisään, mutta viimeinen silaus jäi tekemättä. Nainen huokaili joka x kun penis hipaisi taivaan portteja. Lopulta vaan otin naista lantiosta kiinni ja vedin hänet tiukkaan lusikkaan ja nukahdettiin. Tuossa vaiheessa käsi osui häpyyn joka lainehti..