Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen haluaa odottaa avioliittoon asti?

Vierailija
05.12.2025 |

Sain tarpeekseni "jännä naisista" jotka maanneet +10 miehen kanssa ja etsin tarkoituksen mukaisesti kristittyä ja traditionaalista naista, mutta mielestäni tuo menee jo hieman ylitse. Seurusteltu 2kk ja hän on ollut todella vastahakoinen kaikelle fyysiselle mikä menee halailusta pidemmälle. Vihdoin toin asian esille ja hän kertoi säästävänsä itseään avioliittoon. 25 vuotias nainen. Olin suu pyöreänä shokista. Eikö tuollainen asia kannattaisi tuoda esille heti ensi treffeillä? 

M31

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

np mikset kysynyt?

Vierailija
2/11 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon. Mitä jos seksi onkin aivan paskaa? Siinä sitten ole naimisissa ja saat paskaa seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jatkoon. Mitä jos seksi onkin aivan paskaa? Siinä sitten ole naimisissa ja saat paskaa seksiä.

Mä en oo koskaan ymmärtänyt tätä, että seksi pitäisi jotenkin testata ennen parisuhdetta. Jos toiset on ihan hulluina toissiinsa, niin kyllä silloinkin seksi on hyvää.

Vierailija
4/11 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen naisen pitäisi toimia noin. Seksiä kinuavia miehiä jotka eivät halua sitoutua on aivan liikaa. Satisfyer hoitaa kyllä nautinnon paremmin kuin yksikään mies.

Vierailija
5/11 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo koskaan ymmärtänyt tätä, että seksi pitäisi jotenkin testata ennen parisuhdetta. Jos toiset on ihan hulluina toissiinsa, niin kyllä silloinkin seksi on hyvää.

Niinpä ja yhdessä opitaan. Surkeinhan on se ajatus, ettei seksiä voisi oppia. 

Vierailija
6/11 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on peräsuolen laskeuma?

Vierailija
7/11 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten tämä nainen huolisi sinut, jos sinulla on taustallasi monikossa noita naisia? En usko, että kelpaisit asenteellasi. 

Vierailija
8/11 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiis odotit miehenä seksittä 2kk!!!!!!! ja nyt tuo tieto on jotenkin shokki? Ei muuta ku naimisiin sitten. En todellakaan usko sua, juksaat.

Vierailija
9/11 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaishan yleensäkin ne elämäntapakysymykset ja aatteet tuoda esiin mahdollisimman pian.

Mäkin deittailin muutaman kuukauden miestä, joka ei halunnut seksiä. Kyllä mä sen siedin ja jos ois sanonut, että haluaa odottaa avioon, niin olisin odottanut ja katsonut miten käy, oli niin hyvä tyyppi ja ymmärsin mistä hän ponnistaa.

Kaikkien kanssa en olis jaksanut, tän oisin halunnut. 

Sun pitää itse päättää.

Vierailija
10/11 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset paneskelleet vähintään 200 miehen kanssa.

Vierailija
11/11 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se nuori nainen haluaisi kaltaisesi käytetyn ukon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi