Ajatteleeko moni muu mun tavoin, että raha on vain rahaa, se tulee ja menee?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olen ollut sekä rikas että köyhä elämäni aikana. Harvapa uskoo. Ne jotka tunsivat minut rikkkaana ei usko että kaik män, ne jotka tunteneet mua vaan köyhänä eivät voi kuvitella missä piireissä liikuin. Mutta, rahasta stressamisen lopettaminen on ollut parasta ikinä!
en kadehdi näitä uusrikkaita asuntosijoittajia.
Eikai kukaan, koska asuntosijoittaminen on todella surkeaa tuotoltaan. Etenkin, kun perustunarit ostaa hypen huipulla 🤣
Näillä vaan tienaa pienemmällä sijoituksella paremmin kun Etelä-Suomen kalliilla asunnoilla.
Juho, 41, ostaa asuntoja pilkkahintaan syrjäkyliltä ja tienaa hyvin
1.11.2025 Tuusniemeläinen Juho Karvonen, 41, ui asuntosijoittajien perussäännössä vastavirtaan. Vanhan hokeman mukaan kolme tekijää vaikuttaa kohteen ...
Öö siis mihin se menee? En nyt ymmärrä. Minulla sitä menee vain kun haluan sen menevän. Säästöön jää aina....
Nim. Six figures savings
Kyllä, en ole omaisuuden kerääjä, pärjään" huomiseen " ja se riittää.
Itse pyrin koko ajan vaurastumaan. Eli en tuhlaile. Rahaa saa kyllä tulla, mutta kaikki ei todellakaan saa mennä.
Ei sitä rahaa useimmille ihan itsestään vaan "tule", kyllä sen eteen joutuu näkemään paljonkin vaivaa, usein erittäin paljon. Saattaa joutua muuttamaan kauas työn perässä, sietämään huonoa kohtelua, osa menettää jopa terveytensä.
En siis ikinä kohtelisi suurella vaivalla ja uhrauksillakin hankittua rahaa noin hupelosti, koska sen uudelleen hankkiminenkin on todennäköisesti ison vaivan takana.
Ja pakkohan sitä rahaa on olla, kun muuten voi pahimmillaan jäädä kodittomaksi ja kuolla. Toivomalla että rahaa "tulee" kuin itsestään, jättää itsensä muiden (puolison, perheen, yhteiskunnan) armeliaisuuden varaan, ja sehän saattaa loppua hetkellä millä hyvänsä.
Joo ajattelen samoin kuin aloittaja,a
Raha ei ole vain rahaa. Se on nyky-yhteiskunnassa elinehto.