Mistä apua tähän hätään, kun itsetuhoisia ajatuksia ja tuntuu ettei vaan jaksa enää
Kommentit (45)
Muista että tähänkin asti kaikki huonot hetket ovat menneet ohi. Luota siihen ja annat itsellesi luvan odottaa että niin käy. Olet arvokas ja joku päivä huomaat taas kuinka verhojen raosta tulee pieni viiru aurinkoa, joka lämmittää varpaitasi.
Jeesuksia on vääriä myös . Et joku sua Vainoo !
Koita energiahoitoa yms. vaihtoehtoista muotoa. Ei kaikki saa apua lääketieteestä.
Uskontolahkot eristää ihmisiä . Syrjii eikä auta . Varastaa useimmin. Syyttelee. Ne voi estää pääsemästä töihin .
No et ole yksin. Sovitaanko että sinnitellään huomiseen ainakin?..päivä kerrallaan. Huomenna sitten koitetaan taas josko se tästä taas lutviutuisi. Huomista ei kannata nyt liikaa vielä ajatella.
EI MITÄÄN NOITIEN HOITOJA ! HÄVITÄ VAAN NOITAKIRJAT .
Vierailija kirjoitti:
Muista että tähänkin asti kaikki huonot hetket ovat menneet ohi. Luota siihen ja annat itsellesi luvan odottaa että niin käy. Olet arvokas ja joku päivä huomaat taas kuinka verhojen raosta tulee pieni viiru aurinkoa, joka lämmittää varpaitasi.
Kiitos tästä. -ap
Monet auttajat on itsekin hoidossa tai noitia meditoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tää yksinäisyys on ihan järkyttävää. Vuodesta toiseen jatkuu. Ei sitä jaksa elää ilman merkityksellisiä ihmisuhteita.
Voi sinua, toivottavasti asiat paranevat pian! Suosittelen kohtaamaan pelkoja ja yrittämään päästä niistä yli, sitten pystyy elämään täysillä.
mihin mä yksin taas lähtisin kotoota? Oon pyörinyt järjestöissä jo 10 vuotta. Ei se yksinäisyyttä poista. Ammattilaisten kaa tulee eniten juteltua kun ei omassa elämässä ole ketään kenen kaa voi jutella.
Tää pyhät ovat karmivia kun oon ihan vankina tässä tilanteessa
Ala vaikka siivota . Jos on varastettua palauta .
Itse pelaan online-pelejä, missä jutellaan muiden kanssa samalla. Jos se voisi auttaa tuntemaan olosi vähemmän yksinäiseksi, niin kannattaa kokeilla <3
Vierailija kirjoitti:
Rukoilin puolestasi.
Kiitos -ap
Jos tuntuu, että et kestä, niin sitten ambulanssi paikalle, että pääset osastolle! Tsemppiä sinulle ap.
Voi kuule, kerran minäkin kokeilin keittiöveitsen terävyyttä, kävelin juna-asemalle muistellen aikatauluja, pohtien tarvinko enää kotiavaimia mukaan. Mietin, missä on joki sula. Vakava masennus, järkyttävä ahdistus. Lääkkeet ei auttaneet, monia kokeiltiin. Ect-hoito pelasti minut. Pikkuhiljaa värit palasi, hymy löytyi. Näköala tulevaisuuteen kirkastui.
Minä selvisin, olen ollut onnellinen jo vuosia. Sinäkin voit selvitä, voimia Sinulle :)
Ihan normaalia vahvoille itsenäiselle naisille.
Vierailija kirjoitti:
Koita energiahoitoa yms. vaihtoehtoista muotoa. Ei kaikki saa apua lääketieteestä.
Tietysti epäsuosittu mielipide, mutta olen samaa mieltä siitä että spirituaalisuus voisi myös auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ala vaikka siivota . Jos on varastettua palauta .
mitäh :DD
Ei kai sille mitään voi. Olenkin tällä usein kirjoittanut että naiset ovat säälittäviä reppanoita. Alistu osaasi.
Yksinäisyys on kyllä todella ikävää, tiedän tunteen hyvin. Elämästä katoaa just tuo merkityksellisyys.