Mies ilmoitti ettei aio ostaa minulle joululahjaa
Nyt riitti sitten. Ei ole koko vuonna huomioinut mitenkään kuten minä ja nyt tämäkin...
Kommentit (38)
Just laitoin tilaukseen avopuolisolle 340e lahjan. Tarpeeseen ja ihan ok hinta
Vierailija kirjoitti:
No on huomannut ettei mikään kelpaa
Exäni käytti tätä syytä siksi, koska exälleen kuulema ei mikään kelvannut.
Oiva esimerkki, miksi edellisen suhteen asiat kannattaisi käsitellä, ennenkuin edes harkitsee uutta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aikuinen ei osta itse itselleen mitä tarvitsee? Jos vaatii toiselta lahjan, voisi sitä pitää korvauksena jostain...
Niin. Mitäpä toista millään tavoin huomioimaan, toinen voi laittaa itse itselleen ruokaa, hieroa itse itsensä hartioita, kysellä itse itseltään miten päivä meni jne.
En kyllä keksi, mihin parisuhdetta siinä kohtaa enää tarvitsee, muuta kuin tietty kulujen jakamiseen. Mutta siihenkin riittäisi jokin kämppisdiili hyvän ystävän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset eivät tarvitse lahjoja.
Aikuiset eivät tarvitse huomiota rakkaimmailtaan, että he rakastavat häntä.
Kuten et sinäkään heiltä tulevaisuudessa.
Oikein arvokas lahja on merkki suuresta rakkaudesta. Tämä on kyllä huomattu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aikuinen ei osta itse itselleen mitä tarvitsee? Jos vaatii toiselta lahjan, voisi sitä pitää korvauksena jostain...
Niin. Mitäpä toista millään tavoin huomioimaan, toinen voi laittaa itse itselleen ruokaa, hieroa itse itsensä hartioita, kysellä itse itseltään miten päivä meni jne.
En kyllä keksi, mihin parisuhdetta siinä kohtaa enää tarvitsee, muuta kuin tietty kulujen jakamiseen. Mutta siihenkin riittäisi jokin kämppisdiili hyvän ystävän kanssa.
Juuri näin, ja seksinkin voi hoitaa itse.
Mitä sitten. Lapsille ostetaan lahjat, eli sinun pitäisi kyllä saada lahja.
Naiset kärttävät joululahjoja, kuin pikkulapset ainakin.😁
Minusta lasten on hyvä huomata että aikuiset ovat olleet myös kilttejä ja saavat lahjoja jouluna. Parhaat lahjat saan itseltäni. Niinkuin moni muukin meidän jouluna. Niitä pieniä hassuja lahjoja tai jotain hyödyllistä, kuten villasukkia, saadaan sitten toisilta aikuisilta.
Päätä sinäkin ettet osta miehellesi lahjaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei edes ilmoita tuollaista itsestään selvyyttä. Kun joskus ehdotan että ostetaan lahjat niin valittaa että mulle on niin vaikea keksiä mitään.
Pitäisin tuollaista lausahdusta nykyään suorana syynä eroon.
Jos toinen noin suoraan kertoisi, ettei tunne minua eikä kiinnosta edes tuntea, niin hei hei! 👋👋
On sinulla hyvä mies. Pettääkin varmaan vielä. Onko komeakin?
Miksi hän moiselle pettävälle hutsulle mitään antaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei edes ilmoita tuollaista itsestään selvyyttä. Kun joskus ehdotan että ostetaan lahjat niin valittaa että mulle on niin vaikea keksiä mitään.
Pitäisin tuollaista lausahdusta nykyään suorana syynä eroon.
Jos toinen noin suoraan kertoisi, ettei tunne minua eikä kiinnosta edes tuntea, niin hei hei! 👋👋
Olen nainen, mutta tuon takia en osta enää miehelleni lahjoja - koska tunnen hänet niin hyvin. Mies inhoaa kaikkea "krääsää", ja tätä hänelle on myös moni asia mistä muut tykkäävät, kuten kirjat, leffat ja cd:t (käyttää suoratoistopalveluita jotka maksamme yhdessä). Harrastusvälineensä ovat kalliita ja hyvin spesifejä, en osaisi ostaa oikeaa tarvittavaa. Kosmetiikkapuolelta haluaa käyttää halvimpia perusvoiteita ja tuoksuttomia prisma-saippuoita. On täysi tee-se-itse -mies, ja kokee lähes loukkauksena lahjakortit palveluihin. Joskus kohdalle osuessa ostan keikkalippuja tms, mutta näin teen läpi vuoden kun kiinnostavia tapahtumia tulee.
Vierailija kirjoitti:
Me ei osteta ikinä joululahjoja toisillemme. Kun ei tarvita mitään, niin miksi väkisin pitäis jotain krääsää hankkia!? Tehdään hyvää ruokaa ja nautitaan toistemme seurasta jouluna. Työpaikalta molemmille tulee kuitenkin kaikenlaista.
Miksi ostaisitteko krääsää, me ainakin ostetaan kunnollisia, laadukkaita lahjoja jotka ei jää kaapin perälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ei osteta ikinä joululahjoja toisillemme. Kun ei tarvita mitään, niin miksi väkisin pitäis jotain krääsää hankkia!? Tehdään hyvää ruokaa ja nautitaan toistemme seurasta jouluna. Työpaikalta molemmille tulee kuitenkin kaikenlaista.
Miksi ostaisitteko krääsää, me ainakin ostetaan kunnollisia, laadukkaita lahjoja jotka ei jää kaapin perälle.
Tuo on kyllä jännä, miten lahja = turhaa krääsää, joka jää käyttämättä.
Ei oikeasti tunneta puolisoa sen vertaa, että tietäisi mikä olisi oikeasti tarpeeseen tuleva lahja? Tai miellyttävä, kuten vaikka rasia toisen lempisuklaata.
Aikuiset eivät tarvitse huomiota rakkaimmailtaan, että he rakastavat häntä.
Kuten et sinäkään heiltä tulevaisuudessa.