Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itseään kohtaan tulisi olla armollinen. Toteutuuko tämä teillä?

Vierailija
05.12.2025 |

Jumalakin sanoo että ihmiselle ei tulisi antaa niin suuria kantamuksia mitä hän ei itse jaksa kantaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki jaksaisi kantaa ei itsemurha tapahtuisi 

2/9 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan enimmäkseen olla armollinen itseäni kohtaan. En yleensä turhia säti itseäni epäonnistumisista. Se että Jumala on armollinen meitä kohtaan on vaikuttanut siihen millä tavalla suhtaudun itseeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Osaan enimmäkseen olla armollinen itseäni kohtaan. En yleensä turhia säti itseäni epäonnistumisista. Se että Jumala on armollinen meitä kohtaan on vaikuttanut siihen millä tavalla suhtaudun itseeni.

Millä tavalla jumala on armollinen? Eihän se tee mitään.

Vierailija
4/9 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen eläkkeellä, yhteiskunnan odotukset minua kohtaan ovat minimaaliset. Siksi en oikein osaa pingottaa mistään.

Vierailija
5/9 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelevasti. Jos olisin koko ajan armollinen itselleni, en saisi mitään aikaiseksi ja mukavuudenhalu veisi mennessään.

Vierailija
6/9 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Käyköön armo oikeudesta" on sanonta.

Vierailija
7/9 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteutuu vähän turhankin hyvin.

Vierailija
8/9 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempeällä silmällä katselen elämääni. 

En ole tehnyt rikoksia enkä pahaa kenellekään. Työni olen tehnyt ja vastuuni kantanut. 

Vierailija
9/9 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kun on aina ollut sinkku ja saamatta mahdollisuutta parisuhteeseen niin vaikka viihdynkin sinkkuna kohtuu hyvin niin kyllä sitä välillä on aallon pohjassa kysysen ja syyttäen itseäni, että mikä rumasana minussa on, että juuri oma kohtaloni on ja on ollut aina elää sinkkua; olkoonkin, että parisuhde on aina enempi mahdollisuus kuin velvollsiuus ja totta kai aidosti ja vapaasti sinkkuna eläminen on taatusti nautinnollisempaa ja miellyttävämpää kuin riutubassa ja äärimmäisen kuluttavassa parisuhteessa oleminen/ elämine mutta kai nyt rumasana, näiden ääripäiden väliin mahtuu, jotain muutakin. Koska en halua syyttää muita tinkkuudestani, niin syytän ja arvostelenb vain itseäni, piiskaten itseäni yrittäen suoriutua aina vähän paremmin kuin viimeksi, että kelpaisin edes itselleni koska kaikkia mielsitelemällä ja nuoleskelemalla en varmasti en miellytä lopulta ketään. Mutta huomaavaine ja tahdikas nyt kuitenkin yritän olla muita kohtaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi