Köyhällä työttömällä ei ole edes varaa itsenäisyyspäivää viettää...
Vain 2.90€ tilillä ja itsenäisyyspäivän tarpeisiin menisi vähintään 100€.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin köyhät välittävät itsenäisyydestä paskan vertaa. Heille riittää kun joku elättää heidät ja antaa laiskottelu rahaa. Isänmaan kunnioitus on tipotiessään näillä eläteilä.
Tuskin noi rikkaatkaan välittää itsenäisyydestä pskan vertaa. Pääasia päästä piireihin, edetä uralla, rikastua ja käydä kekkereillä valtion piikkiin.
Näihin kahteen kommenttiin kiteytyy hyvin tämän ajan ongelma. Muistakaa molemmat, olette vain ihmisiä. Meistä jokainen.
Kyllä mulla on. Ostin perunoita, kalapuikkoja ja omenia. Kohta lähden viettämään itsenäisyyttä tunnin lenkille ja ulkosalille.
Juhlin itsenäisyyttä patongilla ja paketilla nakkeja, ei maksanut paljoa.
Jonkun verran rahaa on mutta söin mikromakkara. 1.25e
yle areenasta voi katsoa tuntemattoman sotilaan ilmaiseksi. ja voi katsoa vaikka molemmat vanhan ja uuden version.
makkara maksaa 2€ ja siihen sinappia päälle tai ranskanleipä punalaputettuna. jos syöt koko paketin makkaraa ja siihen leipää päälle saat aika hyvin kaloreita ja maittavan aterian.
mitä muuta sitä ihminen voi toivoa kuin ruokaa ja halpaa viihdettä.
alkoholista tulee vaan huono olo ja morkkis siksi itse vietän tämän päivän selvinpäin kunnioittaen niitä jotka ovat taistelleet itsenäisen suomen puolesta ja olen iloinen siitä, että saan vatsani täyteen. näinä päivinä kaikilla ei ole ruokaa eikä kaikilla ole kattoa pään päällä. olen onnekas tänään . usein ei ole aina edes ruokaa, mutta olin varautunut hyvissä ajoin ja siitäkin olen onnekas .
hyvää itsenäisyyspäivää kaikille teille js varsinkin niille ketkä sitä yksin viettävät tai nälkäisinä.
paremmat päivät tulevat vielä, koska jaksan uskoa, että suomessa on vielä solidaarisuutta ja lähimmäisen rakkautta jäljellä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla on. Ostin perunoita, kalapuikkoja ja omenia. Kohta lähden viettämään itsenäisyyttä tunnin lenkille ja ulkosalille.
Köyhyys onkin mahdollistanut minulle hienon sixpackin kehittymisen vielä näin keski-iässä. -sama
Tuskin noi rikkaatkaan välittää itsenäisyydestä pskan vertaa. Pääasia päästä piireihin, edetä uralla, rikastua ja käydä kekkereillä valtion piikkiin.