Köyhällä työttömällä ei ole edes varaa itsenäisyyspäivää viettää...
Vain 2.90€ tilillä ja itsenäisyyspäivän tarpeisiin menisi vähintään 100€.
Kommentit (56)
Mene töihin ja ala tienaamaan. Mikä siinä on niin vaikeaa? Vtuttaa palstalla vinkuvat kelaloiset jotka ovat itse syypäitä surkeuteensa. Kela jakaa sossutukia 11 miljardian euron edestä vuodessa mutta mikään ei tunnu riittävän. Valtio on kassakriisissä kelaelättien vuoksi.
Suksi hiiteen idiootti. Mene vaikka junan alle niin teet palveluksen itsellesi.
Miten sitä oikein pitäis juhlia, että sais tuollaisen summan menemään?
Häh? Miten sitä muka pitää viettää? Ja on elämänhallinnan ongelmia, jos ei ole mitään säästöjä.
itsenäisyyspäivän tarpeisiin menisi vähintään 100€.
Kyllä ne tarpeet on ihan vaan korvien välissä, jos yksi ihminen on tarvitsevinaan yhden illan takia 100 euroa. Opettele olemaan ilman alkoholijuomia ja muuta kallista, illasta saa juhlavaa ilman kalliita aineksiakin.
Vierailija kirjoitti:
Hähähähää. Menitte retkuun. Mulla on millä rällätä ja asun Helsingin hienoimalla paikalla.
Ap
Mikä on mielestäsi Helsingin hienoin paikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hähähähää. Menitte retkuun. Mulla on millä rällätä ja asun Helsingin hienoimalla paikalla.
Ap
Kalasatama
Ap
Minulla menisi sata euroa itsenäisyyspäivänä, jos tarttisi Linnan juhlien näkemiseksi ostaa uusi telkkari.
Jee!
Hyvä!
Nautin kärsimyksistäsi.
Ei vaan pää sano vieläkään, että pitää muuttaa liian kalliista kämpästä halvempaan.
Minä vietän itsenäisyyspäivää kyllä, muistellen menneitä sukupolvia. Nykysoomi ei niin kiinnosta, en itse puolustaisi. Voi olla viimeinen tässä maassa jos löydän töitä muualta.
soittele rinteelle jospa vihdoin saisit vappu satasen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Savupeten rais...paja siellä tulee moloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kalasatama
Ap
Tyrskähdin.
Tee itsenäisyyspäivänä jotain hommia niin saat ainakin triplana palkan
Tyttikö se siellä arvailee elintarvikkeiden hintoja?