Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasse Lehtonen välikohtauksessa Brysselin lentokentällä - poliisien ympäröimä

Vierailija
05.12.2025 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011672428.html

Kykypuolueen edustaja taas suorittamassa.

Kommentit (4092)

Vierailija
4081/4092 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasse on linjoilla Äksässä. Hän ei itse kirjoittanut tekstiä. Kelan jengi (viestintäosasto) kirjoittaa tekstit valmiiksi ja ne julkaistaan Lassen nimissä. Ei ole mitenkään varmaa, että Lassen tiliä käyttää nyt juuri hän itse. Ties vaikka olisi haamukirjoittaja. 

Ai Pipsa on kirjoitellut? Jos tuo on totta, Kelassa ollaan typerämpiä kuin uskoinkaan. Koska ovat pyytäneet Reissu-Lasselle toipumisrauha (ei siis työrauha), niin silloin ei pidä antaa ymmärtää, että hän onkin töissä. On kai siellä muitakin ihmisiä, joiden sometileiltä uutisia voi päivittää.

Kaikki tuo on avointa vidduilua kansalaisille. 

Lehtosen Äksän tili on henkilökohtainen. Kelalla on omat viralliset sometilit. En ikinä usko, että kukaan organisaatiom sisäl

Hyvä, että vahvistit, että Lasse ihan itse vidduilee kansalaisille. 

Ei se kyllä yhtään välitä Kelan maineestakaan. Seuraava hallitus saa jatkaa nykyisen linjalla ja pitää kriisikokouksia toisensa jälkeen sekä selitellä möläytyksiä. He ovat hyvää hyvyyttään pyytäneet Lasselle rauhaa, mutta toinen siellä vaan huutelee sivusta. 

Harmillista, ettei hän olekaan vakavasti sairas.  

Vierailija
4082/4092 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan sossupummit ei selvin päinkään pystyis rustaamaan noin asiallisia poliittisia kommentteja...

Hold my beer. Minulla on tässä kesken yksi kirjoitushomma (Lentävä Puliukko, osa 3) mutta voi vetää bullshit-generaattorilla pari poliittista kommenttia. Lopputulos on varmasti yhtä hyvä tai jopa parempi kuin Lehtosen sössötykset. Äksässä pitää osata olla naseva, viihdyttävä ja sopivasti provosoiva. Täältä pesee ja linkoaa.  :D  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4083/4092 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, mitä veikkaatte, milloin tulee ensimmäinen holtiton yö-twiitti? Mä luulen et ennen joulua. Ellei, niin viimeistään joulunpyhinä Lassella pullo kallistuu ja twitteri pärähtää lentoon. 

Vierailija
4084/4092 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasse on linjoilla Äksässä. Hän ei itse kirjoittanut tekstiä. Kelan jengi (viestintäosasto) kirjoittaa tekstit valmiiksi ja ne julkaistaan Lassen nimissä. Ei ole mitenkään varmaa, että Lassen tiliä käyttää nyt juuri hän itse. Ties vaikka olisi haamukirjoittaja. 

Ai Pipsa on kirjoitellut? Jos tuo on totta, Kelassa ollaan typerämpiä kuin uskoinkaan. Koska ovat pyytäneet Reissu-Lasselle toipumisrauha (ei siis työrauha), niin silloin ei pidä antaa ymmärtää, että hän onkin töissä. On kai siellä muitakin ihmisiä, joiden sometileiltä uutisia voi päivittää.

Kaikki tuo on avointa vidduilua kansalaisille. 

Lehtosen Äksän tili on henkilökohtainen. Kelalla on omat viralliset sometilit. En ikinä usko, että kukaan organisaatiom sisäl

Kelalla ei ole x:ssä enää tiliä koska alusta on nykyään ns. arvelluttava, mutta se ei toki estä Lehtosta olemasta siellä yksityisenä hahmona, joka kuvittelee että niitä omia mielipiteitä ei liitettäisi hänen asemaan Kelan pääjohtajana.

Vierailija
4085/4092 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse ei juuri eroa niistä paljon parjatuista sossupummeista. Istuu somessa päivät, käyttää päihteitä, töihin ei ole asiaa, kansa maksaa, maha kasvaa. 

Vierailija
4086/4092 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse nyt heti pois sieltä Twitteristä enkö mää jo kerran sanonu! T.Lassen äitee 

Vierailija
4087/4092 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Lasse roikkuu twitterissä päivät mutta ei voi vastata omasta surkeasta johtamisesta poikineeseen kyselyyn, vaan mieluummin lyö kapuloita rattaisiin? On tolla äijällä pokkaa. Ja tuollainen elostelija uskottelee muille osaavansa vetää läpi säästökuurin kelalla? Ylipainoinen holtiton juoppo! Joka ei osaa kontrolloida omaa syömistään, juomistaan, käytöstään, somen käyttöään. Todella uskottavaa. 

Vierailija
4088/4092 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu kohtuuttomalta että tällainen pelle on kelan pääjohtajana. Miksei kelan hallituksella ja päättäjillä ole rohkeutta pitää suomen kansan puolia? Miten paljon hänen pitää vielä sekoilla että hyväuskoiset hölmöt eli hyväveli-kerho rohkenee myöntää totuuden?

Vierailija
4089/4092 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusintapostaus

LENTÄVÄ PULIUKKO, osa 2

Ambulanssin pilli korvia viilsi
Korvia viilsi
Matkalippu hukkui portille viisi
Lentävä puliukko
Reissu meni vihkoon, karma jo kosti 
Karma jo kosti 
Ensihoito minut paareille nosti
Lentävä puliukko

Tyrät ne rytkyivät, sairaalaan käy tie
Retkut vain hytkyivät, se labratestiin vie
Lähdevesipullon pohojahan ryypin
Pohojahan ryypin
Sairaalassa näin mä sammuneen tyypin
Brysselin puliukko

Lääkäriltä eilen saikkua nostin
Saikkua nostin
Vaimo suuttu, laitto taas sähköpostin
Saatanan puliukko
Kanttiinista minä naikkosen iskin
Naikkosen iskin
Tarjos mulle vielä bentson ja viskin
Maistu kun vanha mäski

Tyrät ne rytkyivät, pihalle käy tie
Retkut vain hytkyivät, se röökipaikkaan vie
Nurkan takana mä naikkosta pistin 
Naikkosta pistin
Varvin jälkeen menin äärelle tiskin
Lentävä puliukko

Kolome kossua ja vissy ja vissy kossulla
Ja kossu kolalla ja votka sorsalla 
Ja votka kiihyttävällä eiku rauhottavalla

Korttiakin lyötiin, huastettiin riitaa 
Huastettiin riitaa
Joku imppas vielä sihteerin liimaa
Lentävä puliukko
Ryhmä Ryssel sekä rillumarei 
Rillumarei
Vahtimestar meidät punkkaan jo vei 
Lentävä puliukko

Tyrät ne rytkyivät, hissiin kun käy tie
Retkut vain hytkyivät, se osastolle vie
Vaimo soitti vielä Suomesta haukut
Suomesta haukut
Minä otin neuvoo-antavat naukut
Lentävä puliukko

Aamulla kun pääni sängystä nostin
Sängystä nostin
Mietin miksi lentolippuni ostin
Saatanan puliukko
Tippapullosta mä kirkkaita litkin
Kirkkaita litkin
Terapeutille jo morkkista itkin
Lentävä puliukko

Tyrät ne rytkyivät, saikulle käy tie
Retkut vain hytkyivät, se hoitoputkeen vie
Urakierto poikki, hermot kun katkes
Hermot kun katkes
Helsingissä jengi nauruun jo ratkes 
Lasse on puliukko

Paluumatka alkaa, saattajat saapuu
Saattajat saapuu
Kaverit ja pari valkosta kaapuu
Lentävä puliukko
Asemalla ootti hirmunen jetti
Hirmunen jetti
Mistä Kela meille tämmösen etti
Lentävä puliukko

Tyrät ne rytkyivät, Helsinkiin käy tie
Retkut vain hytkyivät, se turbulenssiin vie
Vertti yrjös vielä takkinsa taskuun
Takkinsa taskuun
Humalakin lähti loivasti laskuun
Haiseva puliukko

Vertti, Lasse, Vornis, Väinö ja Kalle
Väinö ja Kalle
Kaksi viimeisintä jäi penkin alle
Lentävä puliukko
Helsingissä ollaan purkaus alakaa
Purkaus alakaa
Vornis potki vielä kapteenin jalakaan
Vankilaan koko ukko

Saatana! Enkö mä oo monta kertaa sanonu
Että ei siellä tapella naisten takia
Perkele! Kansanedustajan palkat juo ja kaikki
Millä perkeleellä sinä muu elät? Saatanan viinajuoppo

THE END

selvennyksiä lauluun:

sorsa = sairaalapotilaan alusastia (kusipullo)

sihteerin liima = osastosihteerin huoneesta pöllityt liimatuubit

kaverit ja pari valkosta kaapuu = kaverit, hoitajat, lääkärit (ei siis Ku Klux Klan)

Vertti yrjösi takkinsa taskuun = matkapahoinvointi ja humala, mies ei löytänyt oksennuspusseja

kaksi viimeisintä jäi penkin alle = sammuivat lennon aikana ja unohtuivat koneeseen kun muut matkustajat poistuivat Helsingissä

Vornis potki kapteenin jalkaan = Vornis oli mustasukkainen siitä, että lentoemäntä ja hoitaja katselivat kapteenia sillä silmällä

vankilaan koko ukko = Vornasella oli tuore rikostuomio baariammuskelusta ja nyt uusi pahoinpitely, minkä johdosta hänet vietiin Pasilan poliisivankilaan

Vierailija
4090/4092 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Lehtosen tapaus saa verenpaineet nousuun 😤 Ihan uskomatonta suhmurointia alusta lähtien. Suomi on kusessa ja sitten menee satoja tuhansia Lassen saikkuseikkailuihin. Helvettiin tämmöset poliittiset valinnat!!

Vierailija
4091/4092 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtonen ja putki jatkuu..

Vierailija
4092/4092 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää Lehtosen tapaus saa verenpaineet nousuun 😤 Ihan uskomatonta suhmurointia alusta lähtien. Suomi on kusessa ja sitten menee satoja tuhansia Lassen saikkuseikkailuihin. Helvettiin tämmöset poliittiset valinnat!!

Sika-Lasse pitäisi viedä lahtipenkkiin. Kelan johtoporsas on riittävästi syötetty ja voidaan panna lihoiksi.   

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi