Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasse Lehtonen välikohtauksessa Brysselin lentokentällä - poliisien ympäröimä

Vierailija
05.12.2025 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011672428.html

Kykypuolueen edustaja taas suorittamassa.

Kommentit (4099)

Vierailija
4061/4099 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan sossupummit ei selvin päinkään pystyis rustaamaan noin asiallisia poliittisia kommentteja mitä Lasse leipoo kuuden kuukauden sairiksella, täysin sekaisin ja palstalaisten mukaan kuulemma vielä kännissä siihen päälle. Onse KOVA.

Vierailija
4062/4099 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista hyvä veli kerhoa ei ole joka junailee kaverille ambulanssilennon ilman aihetta. Tulkaa jo järkiinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4063/4099 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusin käänne. Vakavasti sairas Lehtonen päivittää sometiliä. Tämä on ihan kummelikamaa!

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011700212.html

Lasse halusi näyttää valtaansa. Ihan vaan muistutus Kelan duunareille, että Herra Isoherra Lehtonen ei vielä kuollut. Toinen jalka haudassa, toinen käsi vallankahvassa. 

Ehdin jo itselleni luvata, että en julkaise uutta pilkkalaulua (Lentävä Puliukko, osa 3) ennen kuin joululomat on meillä vietetty. Taidanpa nyt pyörtää päätökseni. Otan kirjoitusprojektin takaisin tähän ruudulle. 

Vierailija
4064/4099 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka surkutteli Lehtosta, teitä on vedätetty. 

Vierailija
4065/4099 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse on linjoilla Äksässä. Hän ei itse kirjoittanut tekstiä. Kelan jengi (viestintäosasto) kirjoittaa tekstit valmiiksi ja ne julkaistaan Lassen nimissä. Ei ole mitenkään varmaa, että Lassen tiliä käyttää nyt juuri hän itse. Ties vaikka olisi haamukirjoittaja. 

Aiemmat möläytykset (joita Lasse pyyteli anteeksi ) olivat hänen omiaan. Nyt on tiukempi sensuuri päällä. Joko mies itse älyää rajoittaa suunsoittoa tai sitten hänelle annetaan valmis teksti. "Tosta kun vedät copy-pastella ja laitat sun Äksään, niin ansaitset kuukausipalkkasi."

Vierailija
4066/4099 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä helvetin takia tolle äijälle maksetaan sairaslomaa 7 kk ?  Veronmaksajien rahoista?

Vierailija
4067/4099 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit kuskaa känniset tavikset kotiin, mutta herrat lennätetään.

Vierailija
4068/4099 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sillä lailla muka vakavasti sairas. Arvasin. Ryyppy hirtti kiinni. Sitten kerättiin säälipisteet ja idiootit menee heti halpaan. Lasse vedätti teitä. Ei se ole vakavasti sairas. Se on LENTÄVÄ PULIUKKO!

Vierailija
4069/4099 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta olette töissä. Viisi päivää viikossa.

Vierailija
4070/4099 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusin käänne. Vakavasti sairas Lehtonen päivittää sometiliä. Tämä on ihan kummelikamaa!

Kopioin tähän kommenttini toisesta ketjusta:

nyt ei ainakaan enää kenenkään kannata sääliä "sairasta" tai tuntea häpeää hänen haukkumisestaan,  kuten palstalla on kehotettu tekemään. 

Kun itse hän pyrkii tyrkkynä julkisuuteen, saakoon kaiken mahdollisen loan niskaansa. 

Mitävittua? Mistä lähtien julkisuuteen "pyrkiminen" on tarkoittanut avointa mandaattia loan heitolle?

Vierailija
4071/4099 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasse halusi näyttää valtaansa. Ihan vaan muistutus Kelan duunareille, että Herra Isoherra Lehtonen ei vielä kuollut. Toinen jalka haudassa, toinen käsi vallankahvassa. 

Ehdin jo itselleni luvata, että en julkaise uutta pilkkalaulua (Lentävä Puliukko, osa 3) ennen kuin joululomat on meillä vietetty. Taidanpa nyt pyörtää päätökseni. Otan kirjoitusprojektin takaisin tähän ruudulle. 

Juuri näin. Pääset sinäkin kohta konttorille sen sijaan että rustaat lyriikoita "etätöissä".

Vierailija
4072/4099 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta olette töissä. Viisi päivää viikossa.

Mutta miten saisit Lusmu-Lassen töihin? 

Vierailija
4073/4099 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasse on linjoilla Äksässä. Hän ei itse kirjoittanut tekstiä. Kelan jengi (viestintäosasto) kirjoittaa tekstit valmiiksi ja ne julkaistaan Lassen nimissä. Ei ole mitenkään varmaa, että Lassen tiliä käyttää nyt juuri hän itse. Ties vaikka olisi haamukirjoittaja. 

Ai Pipsa on kirjoitellut? Jos tuo on totta, Kelassa ollaan typerämpiä kuin uskoinkaan. Koska ovat pyytäneet Reissu-Lasselle toipumisrauha (ei siis työrauha), niin silloin ei pidä antaa ymmärtää, että hän onkin töissä. On kai siellä muitakin ihmisiä, joiden sometileiltä uutisia voi päivittää.

Kaikki tuo on avointa vidduilua kansalaisille. 

Vierailija
4074/4099 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kopioin tähän kommenttini toisesta ketjusta:

nyt ei ainakaan enää kenenkään kannata sääliä "sairasta" tai tuntea häpeää hänen haukkumisestaan,  kuten palstalla on kehotettu tekemään. 

Kun itse hän pyrkii tyrkkynä julkisuuteen, saakoon kaiken mahdollisen loan niskaansa. 

Mitävittua? Mistä lähtien julkisuuteen "pyrkiminen" on tarkoittanut avointa mandaattia loan heitolle?

Olisit miettinyt sitä, Lasse, ennen kuin avasit suusi. 

Vierailija
4075/4099 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehti kertoo, että "tavoitti keskiviikkoiltana Lehtosen, joka ei halunnut kommentoida tilannettaan". Vakavastiko sairas ja päivittää yksityistä sometiliään Äksässä?!

Vierailija
4076/4099 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse on narsisti joka ei osaa pysyä poissa julkisuudesta. Ja täällä porukka surkuttelee miten rankkaa Lassella on ja se ei pysty edes puhumaan vaan sukulaiset kommunikoivat hänen puolestaan. Lasse istuu kotona ja ryyppää koko 7 kk saikun ajan. Ja kansa maksaa. 

Vierailija
4077/4099 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentävä Puliukko!

Vierailija
4078/4099 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai Pipsa on kirjoitellut? Jos tuo on totta, Kelassa ollaan typerämpiä kuin uskoinkaan. Koska ovat pyytäneet Reissu-Lasselle toipumisrauha (ei siis työrauha), niin silloin ei pidä antaa ymmärtää, että hän onkin töissä. On kai siellä muitakin ihmisiä, joiden sometileiltä uutisia voi päivittää.

Lehtosen Äksän tili on henkilökohtainen. Kelalla on omat viralliset sometilit. En ikinä usko, että kukaan organisaatiom sisällä suostuisi päivittämään pääjohtajan yksityistä tiliä. Kela on oma instituutti. Pääjohtajia tulee ja menee.

Vierailija
4079/4099 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lehtosen Äksän tili on henkilökohtainen. Kelalla on omat viralliset sometilit. En ikinä usko, että kukaan organisaatiom sisällä suostuisi päivittämään pääjohtajan yksityistä tiliä.

Sihteeri, vaimo tai joku muu voi päivittää Lehtosen tiliä "haamukirjoittajana" eli epävirallisesti. Haamukirjoittajan käyttö ei poissulje sitä mahdollisuutta, että viestien sisältö on kopioitu Kelan omista lähteistä. 

Lasse aiemmin syytti Kelan viestintäosastoa omista sammakoistaan. Lasse möläytteli mitä sylki suuhun tuo ja sitten sanoi, että teki niin koska viestintäohjeistus oli huono. Kaikki mikä ei ole erikseen kielletty, on Lassen mielestä sallittu. Tuo sopii täydellisesti narsistin ajattelutapaan. Hän rikkoo sääntöjä, venyttää rajoja, provosoi muita ihmisiä ja sitten uhriutuu itse. Kun ne rajat olisi pitänyt vääntää rautalangasta. Vaikka niin tehdään, narsisti kapinoi yhä. Rajat eivät koske häntä, koska hän omasta mielestään puolijumala. 

Lasse vittuilee kansalle Äksässä, se on ihan selvä. Mutta möläytysten ohella hän voi suoltaa "valmista tuubaa" eli Kelan viestintäosaston laatimia valmiita "töräyksiä" mitä Lassekin voi käyttää turvallisesti. 

Vierailija
4080/4099 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lehtosen Äksän tili on henkilökohtainen. Kelalla on omat viralliset sometilit. En ikinä usko, että kukaan organisaatiom sisäl

Hyvä, että vahvistit, että Lasse ihan itse vidduilee kansalaisille. 

Ei se kyllä yhtään välitä Kelan maineestakaan. Seuraava hallitus saa jatkaa nykyisen linjalla ja pitää kriisikokouksia toisensa jälkeen sekä selitellä möläytyksiä. He ovat hyvää hyvyyttään pyytäneet Lasselle rauhaa, mutta toinen siellä vaan huutelee sivusta. 

Harmillista, ettei hän olekaan vakavasti sairas.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä