Lasse Lehtonen välikohtauksessa Brysselin lentokentällä - poliisien ympäröimä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011672428.html
Kykypuolueen edustaja taas suorittamassa.
Kommentit (4101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan palstatrollienkin pikkuhiljaa aika alkaa suhtautua vakavasti Lehtosen sairastumiseen? Vetäkää vttu päähän, saatanan alkoholismia huutaneet paskat.
Onko jossain kerrottu, mistä syystä hän jäi sairauslomalle?
Ei kuulu julkisuuteen. Tiedotettu on, että vakava sairaus.
Ei ole tiedotettu vakavasta sairaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan tässä nyt jatko-osaa Lehtosen tunnuslauluun. Lentävän Puliukon uudet seikkailut.
"Ambulanssin pilli korvia viilsi
Korvia viilsi
Lentolippu hukkui portilla viisi
Lentävä puliukko"
Kumpi olet, mt-potilas vai ylilaudan kusipää?
Olitte muuten julmia, eikö teitä edes hävetä? Jokaiselle saattaa elämässä tulla eteen yllätyksiä. Vielä kerran ettekö edes häpeä? Toivon että koko Kela lakkautetaan ja heti, jokainen pitää huolen itsestään! EIKÖ! SOPIIKO?
Onko kellään kokemusta miten kauan lentokentällä voi haahuilla ilman että joku puuttuu asiaan? Siis jos keskiviikkona myöhästyy lennolta mutta ehtii silti securitysta läpi, montako päivää ja yötä voi hengailla ennenkuin joku alkaa kysellä? Itse olen joskus nuorena poikana nukkunut lentokentällä ja silloin ei ainakaan kukaan kyselly mitään. Tosin nukuin vain yhden yön ja olin selvinpäin. Voiko siellä hengailla vaikka viikon?
Vierailija kirjoitti:
Hävetkää ja lopettakaa solvaaminen, antakaa nyt ihmisen rauhassa toipua ja menkää itse töihin!
Ei kannata mennä töihin. Kun olet työtön ja köyhä (ulosotossa varattomaksi todettu) niin vouti ei saa ulosmitata sinulta mitään. Toimeentulotukea ei voi ulosmitata missään tilanteessa, koska se on suojattua tuloa.
Juuri tämän takia monet rikolliset (murhaajat) pysyvät työttöminä koko aikuisikänsä. Heillä on kymmeniä tuhansia euroja ulosotossa, koska uhrien (murhattujen) omaiset vaativat korvauksia.
Lehtonen ei koskaan tule saamaan mitään korvauksia näiltä vauvapalstan kirjoittajilta. Hehän ovat Kelan asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään kokemusta miten kauan lentokentällä voi haahuilla ilman että joku puuttuu asiaan? Siis jos keskiviikkona myöhästyy lennolta mutta ehtii silti securitysta läpi, montako päivää ja yötä voi hengailla ennenkuin joku alkaa kysellä? Itse olen joskus nuorena poikana nukkunut lentokentällä ja silloin ei ainakaan kukaan kyselly mitään. Tosin nukuin vain yhden yön ja olin selvinpäin. Voiko siellä hengailla vaikka viikon?
Eikö Pariisissa oltu jotain 16 vuotta.Tai 18 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävetkää ja lopettakaa solvaaminen, antakaa nyt ihmisen rauhassa toipua ja menkää itse töihin!
Ei kannata mennä töihin. Kun olet työtön ja köyhä (ulosotossa varattomaksi todettu) niin vouti ei saa ulosmitata sinulta mitään. Toimeentulotukea ei voi ulosmitata missään tilanteessa, koska se on suojattua tuloa.
Juuri tämän takia monet rikolliset (murhaajat) pysyvät työttöminä koko aikuisikänsä. Heillä on kymmeniä tuhansia euroja ulosotossa, koska uhrien (murhattujen) omaiset vaativat korvauksia.
Lehtonen ei koskaan tule saamaan mitään korvauksia näiltä vauvapalstan kirjoittajilta. Hehän ovat Kelan asiakkaita.
Johan on juttua. Itse kun olin ulosotossan niin nimenomaan kävin töissä että saan velat maksettua!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan palstatrollienkin pikkuhiljaa aika alkaa suhtautua vakavasti Lehtosen sairastumiseen? Vetäkää vttu päähän, saatanan alkoholismia huutaneet paskat.
Ei ole tiedotettu vakavasta sairaudesta.
"Kiukkaan mukaan Lehtonen sairastui vakavasti Brysselissä ja saa nyt hoitoa Suomessa. Lehtosen sairausloma jatkuu tämän hetkisen tiedon mukaan toukokuun loppuun saakka".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi leikit idi00ttia?
Minä en ole kertaakaan sanonut, enkä edes arvaillut, että hän olisi alkoholisti. Kukaan asiaan liittymätön (mukaan lukien sinä) ei voi silti tulla sanomaan, että alkoholilla ei ollut mitään tekemistä hänen vointinsa kanssa. Sinä et tiedä asiasta yhtään sen enempää kuin he, jotka väittävät, että hän varmuudella on alkoholisti.
Alkoholismista ei ole minkäänlaista näyttöä. Sen sijaan on läheisten kommentteja joiden mukaan kyseessä on fyysinen sairaus
Vetoatko sinä tähän ihan ensimmäiseen uutiseen 5.12.: Läheinen kertoo olleensa yhteydessä lentokentän lääkäriin. Läheinen sanoo, että lääkärin mukaan kyse on "terveysasiasta". Läheisen mukaan kyse ei ole esimerkiksi alkoholista.
Tuohan tarkoittaa, ettei Lehtonen ollut sillä hetkellä humalassa tai krapulassa. Kukaan ei ole voinut tuona ensimmäisenä päivänä vielä tietää, mitä tutkimuksissa löytyy. Lopullinen syy on voinut olla mikä tahansa.
Edelleen toistan, että minä en väitä hänen olevan alkoholisti. Fakta kuitenkin on, ettei hän ole absolutisti. Silloin voisi huomattavasti paremmalla varmuudella sanoa, ettei sairaus millään tavalla johdu tai ole vaikeutunut juodusta alkoholista (esim. juopon lapsella voi olla viinan aiheuttamia sairauksia).
Minusta on hurjaa, että ihminen on voinut harhailla lentokentällä sekavassa tilassa vuorokauden ja silti olla lähtöportilla sen verran kunnossa, ettei hänelle aivan välittömästi hälytetä apua, vaan yhdessä vielä etsitään penkkien alta kadonneita tavaroita.
Kyllä tässä karma on osunut hänen kohdalleen, koska ilman sairaana matkustamista tilanne voisi olla toinen.
Olisiko runsas päihteiden käyttäminen laukaissut psykoosin? Päihdepsykooseja voi tulla toistuvasti vuosien ajan eli omaiset tiesivät, että taas on päihteiden käyttö aiheuttanut psykoosin. Psykoosi oli päällä kenties jo Brysseliin lähdettäessä, mutta psykoottista ihmistä ei pysäytä muu kuin virkavalta kuten tässäkin lopulta tapahtui eli poliisit tarvittiin.
Vierailija kirjoitti:
https://yle.fi/a/3-12043017/64-3-120924
Onhan näitä ollut, jotka ovat oleilleet kv-alueella pitkiäkin aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulukaan, mutta jos tietoa ei ole, kukaan ei voi myöskään väittää tietävänsä, mistä sairaus ei johdu.
Alkoholinkäyttö on terveysriski. Se aiheuttaa monia sairauksia (rasvamaksa, alkoholidementia, alkoholipsykoosi) ja pahentaa monia muita sairauksia (verenpainetauti, metabolinen oireyhtymä).
Lehtonen puhuu paskaa jos hän väittää, että tämä Brysselissä nyt hoidettava "sairaus" ei mitenkään liity alkoholiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulukaan, mutta jos tietoa ei ole, kukaan ei voi myöskään väittää tietävänsä, mistä sairaus ei johdu.
Se tieto on, minkä Kelan kiukas kertoi. Lehtonen on sairastunut Brysselissä vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tieto on, minkä Kelan kiukas kertoi. Lehtonen on sairastunut Brysselissä vakavasti.
Sillä tiedolla kukaan ei edelleenkään voi väittää, ettei alkoholilla ollut mitään osuutta asiaan. Kertaanko vielä ja väännän rautalangasta?
Olisiko jättänyt ottamatta säännöllisen lääkityksen ja siksi sairastui? Oli jo määrätty sairauslomalle ja työnantakin kielsi lähtemästä Brysseliin. Lähti kuitenkin jonkun naisen kanssa, mistä julkaistiin ravintolakuvat. Olisiko lääkityksenä aripipratsoli, klotsapiini...
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Lasse paranee. On julmaa toivoa kenellekään pahaa!
Minä toivon pahaa monelle ihmiselle. Raiskaajat, pedofiilit, vaimonhakkaajat, eläinrääkkääjät, rattijuopot, työpaikkakiusaajat. Kaikki nuo ihmiset pitäisi saada poistettua maan päältä. He vain pilaavat muiden elämää ja aiheuttavat yhteiskunnalle valtavaa haittaa (myös taloudellisesti). Nyt voidaankin kysyä, miten paljon säälipisteitä Lasse Lehtonen on "ansainnut" omalla kusipäisyydellään?
Aina löytyy joku trolli, joka vaatii säälipisteitä kusipäille.
Vierailija kirjoitti:
Olitte muuten julmia, eikö teitä edes hävetä?
Ei. Minua ei hävetä tippaakaan. Sä voit ihan vapaasti hävetä niin paljon kuin haluat. Tuleepahan sekin homma tehtyä. Mulla on tässä popcornit valmiina sitä päivää varten kun Lasse "Lentävä Puliukko" Lehtonen palaa takaisin Suomeen. Tuleeko hän yksityislentokoneella, ambulanssikoneella vai Finnairin turistiluokan perällä? Yleensä on tapana, että sairaat matkustajat pannaan turistiluokkaan. Siellä voi maata poikittain (kolmen penkin leveydeltä). Pää kohti ikkunaseinää ja jalat kohti käytävää.
Terveisin,
sukulaiseni on ammatiltaan lentoemäntä
Alkoholi ja keskivartalolihavuus, siihen yhdistettynä omahyväinen typeryys(meni sairaana töihin, luuli olevansa korvaamaton), siinä tämän sillisalaatin ainekset. Itse toivon että tällaista sattuisi mahdollisimman monelle kokoomuksen jäsenelle, tulisi vähän nöyryyttä röyhkeyden tilalle.
Kyse oli siitä onko toimarin kommenteillä väliä kelalaisten arkeen. Ei ole. Tietenkään. Duunit jatkuu samanlaisina vaikka toimari twiittailisi mitä.