Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Leikkaisitteko tyttönne hiukset jos tämä huutaa ettei halua sitä?

Vierailija
20.04.2007 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäisestä tässä nyt puhutaan? 1, 3, 6, 15-vuotiaasta?

Vierailija
2/23 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tytön tukka tarvitse leikata, kasvakoon niin pitkäksi kuin itse haluaa kasvattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En leikkaisi pojankaan hiuksia jos pistäisi hanttiin.

Vierailija
4/23 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin itse haluavat. Yhdestä kerrasta ei lyhyttä tehdä, on oma huono kokemus siitäkin.

Vierailija
5/23 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin siis aluksi pojaksi, kunnes nousivat äitinsä kanssa pois kyydistä ja näin että lapsella oli hame päällä. Äidillä oli samanlainen lyhyt tukka.

Olikohan tyttö halunnut matkia äitiään ja siksi samanlaiset (rumat) hiukset, vai oliko äiti ollut sitä mieltä, että lyhyet hiukset ovat ' ' kivat ja helppohoitoiset' ' ...

Vierailija
6/23 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseleikatut lapsen hiukset on tosi tökerön näköiset. Kampaaja veloittaa alle 10 euroa.

Vierailija
7/23 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoita tällä mitään poikatukkakampausta vaan siistimistä ja tasoittelua, mallin leikkausta! Mutta jos vastustus on kovaa, niin veisin kampaajalle, ja lahjoisin jollakin palkinnolla olemaan paikallaan kiltisti.

Alta kouluikäselle vielä saa syötettyä jonkin hiusmallin sitäpaitsi vanhemmat. Eli poikatukan saa tytölle niin, että tämä itsekin haluaa sellaista niin kauan kun tämä ei muusta tiedä. Kaverin tytöllä on, kun äidilläkin on, ja on " helppohoitoinen" , mitä nyt leikkaavat sitä joka toinen viikko...

PS: Kampaisitteko tyttönne hiukset jos tämä itse ei haluaisi?

Vierailija
8/23 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin alle 3-vuotiaat pistää hanttiin tukanleikkuussa ihan sen takia, että se on niin jännä tilanne. Kyllä kuitenkin sen ikäisellä aikuinen päättää, milloin tukka pitää leikata. Monella tuon ikäisellä on sen tyyppinen tukka, että menee kipeästi takkuun, kutittaa silmiä ja korvia jne.

Vierailija
9/23 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi haluaa leikkauttaa tukkansa lyhyeksi. Minä en halua, että hän leikkaa.

Tyttö 11v. Haluan, että hän näyttää enemmän lapselta kuin pikkuteiniltä. Latvoja on jo kerrostettu ja pyöristetty ,mutta kuulemma nyt pitäisi olla lyhyt (korvan alle)

Vierailija
10/23 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin leikataan lyhyempi tukka. Meillä käy tytölle tosi hyvin lyhyempi tukka (ei ole poikien tukka mallilla leikattu) eikä kukaan ole koskaan luullut pojaksi.

Vierailija
11/23 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin kymmenkuisesta kampaajalla, ja muutenkin siellä äitinsä mukana. Ei ole ikinä tappeluita siitä, leikataanko vai, koska leikkaus on niin arkipäivän juttu. Suosittelen.

Vierailija
12/23 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä oli pitkä, melkein peffaan asti ulottuva paksu tukka. Pitkään hän puhui, että haluaa lyhyen, mutta minä pistin vastaan. Sitten isot siskot tulivat tytön puolelle ja sanoivat, että annoinhan minä heidänkin leikata 10-vuotiaana. Kumpikin kasvatti sitten kuitenkin hiukset takaisin pitkäksi. No, annoin tämän 10-vuotiaankin leikata, ja nätti siitä tulikin. Hänellä on nyt polkkatukka. Ja sehän kasvaa takaisin pitkäksi, jos tyttö vain haluaa.

Vierailija
13/23 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi menee kallista työaikaa hukkaan. Puhukaa pliis kotona selväksi mitä tehdään, vai tehdäänkö mitään.

T:kampaaja

Vierailija
14/23 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tasoitusta kaipaa lastenkin hiukset.

Vierailija
15/23 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta yli 5v voi jo toivoa kasvattavansa pitkät hiukset, sitä nuoremman toivetta voisin kuunnella kyllä, mutta päätöksen tekee vanhemmat ei lapsi.

Olenpa joskus leikannut lapsen hiuksista purkkaa ja lapsi huutaa ettei saa leikata - pakko oli.

Vierailija
16/23 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammojen mielestä siis: kun tyttö haluaa pitää pitkän tukan, lapsen mielipidettä pitää tietysti kuunnella.

Mutta jos tyttö haluaa leikata lyhyen tukan, lapsen mielipiteestä ei tarvitse välittää ja häntä voi maanitella säilyttämään pitkät hiukset.

Vierailija
17/23 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmalta tuntui, kun minua vielä 12-vuotiaana luultiin pojaksi. Koulunäytelmissä sain näytellä prinssiä tai tonttua enkä koskaan mitään keijua tai prinsessaa.

Vierailija
18/23 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin ja anelin, ei mitään. Toinen piti kiinni ja toinen jyrsi sellaisen poikamallin. Muka ohut ja menee takkuun, ihan tavallisen paksuinen tukka oli. Sadistista.

Vierailija
19/23 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan normaalit hiukset minulla on. Kampaajan mielestä hiuksia on jopa paljon, vaikka yksittäiset hiukset ovatkin ohuehkoja. Meni pitkään teini-ikään ennen kuin aloin uskoa, että minunkin tukkani voi näyttää nätiltä ja voin näyttää tytöltä tai nuorelta naiselta. t. 23

Vierailija
20/23 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole kuulluu että kutittaa. Ihme syitä leikata toiselta tukka.