Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu, että ihmiset eivät perustele näkemyksiään

Vierailija
05.12.2025 |

Täällä sitä näkee ehkä kerran 10 000 kommentissa ja oikeassa elämässä sitä näkee kerran tuhannessa keskustelussa. Mielestäni se on vain todella epäsosiaalista ettei osata artikuloida mihin perustaa väitteensä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska monikaan ei ole penkonut omia näkemyksiään kovin tarkasti, vaan jättänyt asiat pitkälti tunnepohjalle (vaikka itse jotain muuta kuvitteleekin).

Vierailija
22/24 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tämä formaatti - nettikeskustelu - on sellainen jossa pitkiä perusteita ei jakseta lukea, ISKEVÄ TYYLI saa tykkäyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehittymätön tunne-elämä sen aiheuttaa, ja kyky analyyttiseen ajatteluun puuttuu. Silloin oma tunne = yleinen fakta.

Kehittymättömään tunne-elämään kuuluu sekin ettei osata a) kunnioittaa eri mieltä olevia, b) keskustella asiatasolla ilman niitä kaikenjyrääviä tunteita ja c) hyväksyä etteivät kaikki koe asioita kuten itse.

Vierailija
24/24 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tämä formaatti - nettikeskustelu - on sellainen jossa pitkiä perusteita ei jakseta lukea, ISKEVÄ TYYLI saa tykkäyksiä.

Onko täällä oikeasti ihmisiä jotka ovat ylänuolien perässä :D No nyt olen kuullut kaiken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän