Suomalaiset äänestivät parasta seksiasentoa yksi nousi ylitse muiden
Mitens av mammoilla asento mieltymykset?
Kommentit (25)
Maha pystyssä sohvalla, vai mikä se oli?
Vierailija kirjoitti:
SEKSIJUTUT SEKSIPALSTALLE, ÄÄLIÖ.
Tapa ittes
Vierailija kirjoitti:
poistoon
Säkin
Ihan paras asento. Doggy style
N 32
Vierailija kirjoitti:
SEKSIJUTUT SEKSIPALSTALLE, ÄÄLIÖ.
Tämän palstan nimi on av = aihe vapaa.
Sinä tässä ääliö olet.
Vaimo ei ole koskaan saanut takaa orgasmeja. Doggyyn kullini on liian iso. Hänen suosikki on nainen päällä tai sylissä sohvalla, mikä kyselystä puuttui. Nuorempana oli lähetyssaarnaaja, tai oikeammin CAT asento. Aina käytetty korkeaa tyynyä lantion alla. Noilla kaikilla asennoilla sai yhdynnöissä käytännössä aina.
Mies jalkovälissä on ehdoton ykkönen! Nam. Maistuu miehellekin.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ei ole koskaan saanut takaa orgasmeja. Doggyyn kullini on liian iso. Hänen suosikki on nainen päällä tai sylissä sohvalla, mikä kyselystä puuttui. Nuorempana oli lähetyssaarnaaja, tai oikeammin CAT asento. Aina käytetty korkeaa tyynyä lantion alla. Noilla kaikilla asennoilla sai yhdynnöissä käytännössä aina.
No så et vaan oikein osaa hommiasi.
Vierailija kirjoitti:
Tästä oli aiemmin juttua palstalla ja aika monen mamman mielestä takaapäin on paras asento, minunkin mielestäni se on paras.
Reiska 69
Älä sinä impotentti turhia uhoa.
Asento se on sekin, missä mies nuolee, tai vaikka vain käsi naisen vulvassa.
Mutta ei asento on aina se, missä nimenomaan kulli saa stimulaatiota.
Itse en tykkää takaapäin. Jos mies siitä nauttisi niin voisin toki sitäkin tehdä (mun mies ei sitä halua) mutta mua takaapäin oikeastaan vain sattuu. Ja mikään klitoriksen hierominen samaan aikaan ei todellakaan mulle siinä asennossa mitään orgasmia tuo, mun orgasmi vaatii niin tietynlaiset jutut.
Cat on mun suosikki, minä päällä toimii myös.
Juu ei takaapäin, en saa siinä. Lusikassa kyllä, koska miehen käsi vapaana sinne mihin haluan, eli klitalle.
Seksi asennoikis sii lasketaan vaan ne, missä se kalu saa aina orgasmin, ei naisesta niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Seksi asennoikis sii lasketaan vaan ne, missä se kalu saa aina orgasmin, ei naisesta niin väliä.
Kuinka niin? Tämähän oli kysytty miehiltä ja naisilta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin? Tämähän oli kysytty miehiltä ja naisilta!
No eihän ehdotuksissa ollut muita vaihtoehtoja kuin naimalla! Ei mitään missä nainen vaan saisi, vaikka vain harva saa noilla kalukonsteilla.
Tästä oli aiemmin juttua palstalla ja aika monen mamman mielestä takaapäin on paras asento, minunkin mielestäni se on paras.
Reiska 69