Olen jännä mies. Löytyisikö mulle nyt joku?
Huomasin, kun olin kiltti ja tunnollinen mies etten kelvannut. Usein jännikset vei kaikki tytöt. No päätin, että ryhdyn itsekin jännä mieheksi. Saa nyt nähdä toimiiko ja löytyykö nainen
Kommentit (15)
Pidetään myös asiallisena kommentointi
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän.
Kiitos kannusavasta sanasta
Jos olisit oikeasti muuttunut jännäksi, olisit tälläkin hetkellä jörnimässä.
Meidän naapurin Pirre olis uutta ukkoa vailla. Pirre on voimakastahtoinen leidi joka tykkää jännämiehistä. Pirren entinen mies oli vässykkä joka lähti kun ei kestäny ku Pirre korosti räväkkyyttään litsareilla. Mutta sullehan se ei uusjänniksenä oo mikään este.
Vierailija kirjoitti:
Minkänäköinen olet?
Pitkä, normaalipainoinen ja oikeastaan ihan tavallisen näköinen mies
Vierailija kirjoitti:
Kuinka jännä? Pelotatko pimeällä?
Eihän se nyt tarkotus oo pelotella naisia pois. Teen paljon asioita, mitä en aiemmin tehnyt ja sanonut
Vierailija kirjoitti:
Meidän naapurin Pirre olis uutta ukkoa vailla. Pirre on voimakastahtoinen leidi joka tykkää jännämiehistä. Pirren entinen mies oli vässykkä joka lähti kun ei kestäny ku Pirre korosti räväkkyyttään litsareilla. Mutta sullehan se ei uusjänniksenä oo mikään este.
En halua, että minua lyödään. Tuskin on sopiva henkilö minulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vässykkähän sä sitten olet edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit oikeasti muuttunut jännäksi, olisit tälläkin hetkellä jörnimässä.
Nyt on jo myöhä. Ei sitä koko ajan tarvitse tehdä kaikkea jännää, vaikka jännä mies oliskin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vässykkähän sä sitten olet edelleen.
No haluatko ite, sitten kumppanin joka lyö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka jännä? Pelotatko pimeällä?
Eihän se nyt tarkotus oo pelotella naisia pois. Teen paljon asioita, mitä en aiemmin tehnyt ja sanonut
Kuulostaa just pimeässä vaanimiselta.
Eiköhän.