Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen jännä mies. Löytyisikö mulle nyt joku?

Vierailija
04.12.2025 |

Huomasin, kun olin kiltti ja tunnollinen mies etten kelvannut. Usein jännikset vei kaikki tytöt. No päätin, että ryhdyn itsekin jännä mieheksi. Saa nyt nähdä toimiiko ja löytyykö nainen

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olet liian jännittävä.

Vierailija
22/27 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou jee! 🥳🤠🥸

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokkopa vaikkapa hintelä tietokonefriikki rautalankarilleissään ja slipoverissaan plus liimatukan kanssa pelkällä sanallisella ilmoituksella jännäksi mieheksi modifioidu.

Okei, pistän esimerkin. Ysäriä: Toybox "Seilor song". Siinä se laivan laulava kapteeni on yhdellä kyynel (vai mikä lie) tatskalla naamassaan hyvin vakuuttava jännämies. Muuten siisti kapteenin uniformu ja kaikki.

Vierailija
24/27 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisiko virpi butt? 

Vierailija
25/27 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän naapurin Pirre olis uutta ukkoa vailla. Pirre on voimakastahtoinen leidi joka tykkää jännämiehistä. Pirren entinen mies oli vässykkä joka lähti kun ei kestäny ku Pirre korosti räväkkyyttään litsareilla. Mutta sullehan se ei uusjänniksenä oo mikään este.

En halua, että minua lyödään. Tuskin on sopiva henkilö minulle

Vässykkähän sä sitten olet edelleen.

Kunnon jännämies laittaisi kieltämättä Pirren aisoihin. Aloittajan kannattaa kehittää rohkeuttaan vielä.

Vierailija
26/27 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti jännämies saa naisen eli saat naisia paljon. Olin nuorempana jännämies. Varastelin juttuja eli kalliita vaatteita ja ryyppäsin usein joten naiset tykkäsi minusta koska hankin alkoholia. Sen takia sain seksiä ja varastelin sitten naiselle jonkun kalliin vaatteen niin sain suosiota. Aikanaan se oli hauskaa mutta sitten meninkin rehellisiin töihin satamaan ja aloin olee kunnollinen. Naiset katosi aika äkkiä enkä ollutkaan enää kiinnostava. Aika äkkiä se suosio vaihtui kun yritin että eletään naisen kanssa hyvää elämää ja tehdään töitä ja silleen mutta olinkin tylsä. Tää on ihan tositarina. Nuorena asuin lastenkodissa meinaan ja olin rikollinen mutta päätin alkaa rehelliseksi niin siitä sen takia minusta ei enää tykätty.

Vierailija
27/27 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokkopa vaikkapa hintelä tietokonefriikki rautalankarilleissään ja slipoverissaan plus liimatukan kanssa pelkällä sanallisella ilmoituksella jännäksi mieheksi modifioidu.

Okei, pistän esimerkin. Ysäriä: Toybox "Seilor song". Siinä se laivan laulava kapteeni on yhdellä kyynel (vai mikä lie) tatskalla naamassaan hyvin vakuuttava jännämies. Muuten siisti kapteenin uniformu ja kaikki.

Se nyt vaan nykyaikana on näin: oma ilmoitus riittää tai sinut känselöidään jos kiistät.