Kärkkäinen paskin ja hitain verkkokauppa
Miten tuolla ei osata hoitaa noita hommia ollenkaa?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Rahat kyllä kelpaa mutta tavaraa ei kuulu vaikka soittaa perään ja lähettää viestiä
on se jännä, kun kaikilla muilla toimii hyvin mutta sulla ei
Vierailija kirjoitti:
Kärkkäinen lähetti halvemman version tuotteesta ilman ilmoitusta tai hyvitystä hinnassa! Palautuksen jälkeen kesti kauan saada rahat takaisin.
ne lähettää juurikin sen minkä olet tilannut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahat kyllä kelpaa mutta tavaraa ei kuulu vaikka soittaa perään ja lähettää viestiä
on se jännä, kun kaikilla muilla toimii hyvin mutta sulla ei
No onhan siis toki periaatteessa mahdollista ja ehkä jopa todennäköistä, että joku tilaus aina menee pieleen tuolla volyymillä.
Mutta silti nämä jutut ihan koko aloitusta myöten haiskahtaa erittäin vahvasti. Oman kokemukseni mukaan kärkkäinen ja verkkokauppa.com ovat niin nopeita, kun verkkokauppa yleensä pystyy olemaan. Varmasti muitakin nopeita toimittajia on, mutta enhän minä ole kaikkia kokeillut.
Minulla ei ole ollut Kärkkäisen kanssa ongelmia. Toimitus myös nopea, palautusprosessi mutkaton. Tokmanni sen sijaan on monta kertaa antanut minun odotella paketteja pitkään, ennen kuin lähtevät matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut ongelmaa. Perjantai aamuna tilasin. Lauantaina oli postissa. Osa paketista ilmoitettiin lähetettävän eri päivänä jo tilatessa. Koska tuli kauempaa. Meni 2 päivää.
Peräkkäisinä päivinä tuli mullakin 2 ja 3 päivää viimeksi kotiin toimitettuna. Paketit tuli eri paikoista ilman postikuluja, paketit 15x15cm ja toinen tupakka-askin kokoinen.
Vierailija kirjoitti:
Muuten oikein hyvä, mutta ne nettisivut ovat HIIIIIIIIIITAT.
Eilenki ehdin syödä voileivän, kun odotin, että olisi näyttänyt seuraavaa sivua ämpäreistä ja pesuvadeista.
Minusta ne toimii muuten ihan ok, paitsi sikapäivän/yön aikaan ovat kyllä hiiiitaat.
Minäkin olen tilannut useita kertoja ja mitään ei ole valittamista. Nopea palvelu! Ettei vaan olisi takana politiikka tässä haukkumisessa.
Tilasin joskus kun oli joku kampanja, että tietyn summan ylittyessä postikulut ilmaiset. No haluamani tuotteet ei ihan yltänyt siihen summaan niin tilasin lapsille jotain karkkeja täytteeksi. No, ne varsinaiset tuotteet tuli ihan ok ja osa karkeistakin, mutta yksi suklaapatukka tuli yksin omassa paketissaan viikon myöhemmin.
Kiuruvedellä ollaan vähän hitaita työelämässä.
Renkaat tilasin. Olivat pihassa seuraavana päivänä. Tosi tökkivää...
Mulle käy tosi usein kärkkäisen kanssa niin, että tilaamaani ja maksamaani tuotetta ei ole eikä tule. Laittavat viestiä, että palauttavat rahat. Mulla on joku erityistaito tilata sieltä aina jotain sellaista, jonka viimeinen kappale ei ole kirjautunut poistuneeksi.
Minä olen itse kompensoinut toimittajan hitauden tilaamalla hyvissä ajoin.
Monesti tilattu tuote on hyllyllä 3 vuotta ennen kuin otan sen käyttöön.
Näin säästyy tressiltä ja eikä tuotteen toimittajaa tarvitse syytellä hitaudesta ja paskaisuudesta jota ihmettelen , jos olet nähnyt toimittajan paskaisuuden niin miksi et tuolloin ottanut tuotetta mukaasi. .
Mielestäni olet toiminut ajattelematta mitä ole tekemässä.
Mitä mieltä olet itse siitä jos olet aina itse myöhässä.
Ennen käytin tätä aina kun mahdollista, mutta en enää. Viimeisessä kahdessa tilauksessa on ollut sen verran ongelmia. Esim. kun tilaa 5 tuotetta, ne toimitetaan 3 eri lähetyksessä eri päivinä.
Aiemmin nopeus ja varmuus olivat huippuluokkaa, lähes verkkokauppa.comin tasoa.
Kerran tuolta tilasin ja nopeasti tuli.
Jaa. Avaas nyt vähän, kun ei ole itsellä ollut ongelmia niillä kerroilla kun olen jotakin tilannut. Huonoja kokemuksia kun voi olla jollakin ihan mistä vaan verkkokaupasta jos tilaa.
Uudistetut sivut on niin hitaat, ettei niitä juuri tee mieli selata. Ja nyt vaatii enemmän klikkauksia päästäkseen haluamaansa tuotteeseen kuin ennen. Paska uudistus.
Kärkkäinen lähetti halvemman version tuotteesta ilman ilmoitusta tai hyvitystä hinnassa! Palautuksen jälkeen kesti kauan saada rahat takaisin.