Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö nuoret naiset siivoa asuntojaan enää lainkaan?

Vierailija
04.12.2025 |

Ammattini puolesta näen nuorten asuntoja viikoittain ja ei ole voinut olla kiinnittämättä huomiota sukupuolien välisiin siisteyseroihin. Perinteisestihän on ollut voimassa käsitys, että nuoret miehet, poikamiehet jne. eivät hoida talouttaan lainkaan vaan juovat vain kaljaa ja sotkevat. En tiedä onko joskus muinoin pitänyt paikkaansa vai ei, mutta nykyään ei ainakaan enää ole totta. Miesten asunnot ovat lähes poikkeuksetta siistejä ja pidetty hyvässä kunnossa. Saman ikäisten naisten, no rehellisesti sanottuna sikolättejä. Mistä tällainen muutos mielestänne johtuu? Millaisessa kunnossa tuntemienne nuorten naisten asunnot ovat?

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sotkuinen mies, enkä enää jaksa kulkea miehen perässä siivoamassa sotkujaan. Kummasti meidän kodin sotkuisuus pistetään aina minun syyksi. Eniten minua suututti, kun anoppi käydessään rupesi järjestelemään ja kommentoi siitä minulle. Se ei auttanut, että sanoin niiden olevan poikansa jäljiltä.

Olen vieläkin katkera anopilleni siitä, että hän kerran SOITTI minulle kun mieheni (hänen poikansa) ja minä oltiin lomalla ulkomailla. Syy? MINÄ en ollut muistanut laittaa astianpesukonetta päälle. 

Vierailija
122/123 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän kaikki naiset kertovat kuinka pesukoneen päälle laittaminenkin on liian iso urakka niin onko se ihme jos on sekaista. Ja noille jotka selittävät että äidit käyvät siivoamassa poikiensa asunnot niin miten on mahdollista kun ette halua edes omaa asuntoanne siivota? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tässä tarkoitat nykyään sanalla? Täytyy myöntää, etten ole ikinä ollut innokas siivoja ja olen aina elänyt kaaoksen keskellä ja olin nuori nainen joskus 30 vuotta sitten. Meneekö se ap:n määritelmään nykyajasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi