Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita poliittisia sekasikiöitä?

Vierailija
04.12.2025 |

- Kannatan vasemmistolaista talouspolitiikkaa, vihaan oikeistolaista ahneutta ja ajattelen, että tämä tuloerojen kasvu on pakko yleisen edun vuoksi katkaista.

- Vastustan länsimaisen kulttuuripiirin ulkopuolelta tulevaa humanitääristä maahanmuuttoa ja suhtaudun erääseen i-uskontoon todella kriittisesti. En pidä sitä länsimaisen vapauden kanssa yhteensopivana ideologiana.

- Tuen Israelia, Lähi-idän ainoaa demokraattista valtiota, sen kamppailussa ulkoisia uhkia vastaan.

- Olen hyvin arvoliberaali. Jokainen valitkoon oman tiensä, kunhan käyttäytyy ihmiseksi. Kaiken maailman foobikot ja öyhöt ovat säälittäviä.

- Woketuksen ääri-ilmiöitä, pyrkimyksiä hiljentää ihmisiä, itsetarkoituksellista erikoisuuden tavoittelua ja ideologisten asioiden tuputtamista lapsille en kuitenkaan tue.

Näihin kaikkiin olen päätynyt lukemalla ja ajattelemalla ihan itse. Kokonaisuus ei todellakaan vastaa yhdenkään puolueen ohjelmaa tai tavoitteita. Onko minulla yhtään kohtalotoveria? 

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain samoilla linjoilla aloittajan kanssa, sopivaa puoluetta ei oikein ole 😒

Vierailija
2/35 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikilla muilla tosiaan yksiselitteisesti jonkun poliittisen puolueen tai oikeiston/vasemmiston kaikkia tavoitteita vastaavat mielipiteet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä on muka ajattelevinaan asioita vain sen mukaan, mikä on omissa sosiaalisissa ympyröissä vallalla. Ei tällaiset keskustelut menesty.

Vierailija
4/35 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelen ihan ite. Järkevältä näyttää listallasi muut paitsi Israelin tukeminen. Onhan se toki järkevin ja paras muuten, mutta ei siviilien tuhoamisessa. Hamas pitäisi tuhota!

Vierailija
5/35 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestä. Koko systeemi pitäisi uudistaa.

Vierailija
6/35 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet vain ihan tavallinen suomalainen rasisti

todennäköisesti sian näköinen vieläpä

Vierailija
7/35 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen noin, mutta vastustan myös vasemmistolaisuutta punaisine neukkulippuineen. Sosialismi = kommunismi = totalitarismi = tuho ja kuolema.

Vierailija
8/35 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Israelin tukeminen tarkoita sitä että hyväksyy Israelin tekevän mitä vain.

Vierailija
9/35 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta Israelista olen täysin toista mieltä. En voi ajatella mitään hyvää kansanmurhaa suorittavasta valtiosta. Varsinkaan jo alkujaankin yhtä keinotekoisesti luodusta kuin Israel.

Vierailija
10/35 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että suurin osa suomalaisista allekirjoittaa nuo mielipiteesi. 

Vierailija
11/35 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella?

Vierailija
12/35 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aattelen ihan ite. Järkevältä näyttää listallasi muut paitsi Israelin tukeminen. Onhan se toki järkevin ja paras muuten, mutta ei siviilien tuhoamisessa. Hamas pitäisi tuhota!

Niinhän Israel teki. Valitettavasti se ei tuollaisessa paikassa ole mahdollista ilman suuria siviilitappioita. 

Vierailija
13/35 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa olen tavallaan. Olen sitä mieltä, että kaikki poliitikot ovat idootteja.

Vierailija
14/35 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunnilleen noin, mutta vastustan myös vasemmistolaisuutta punaisine neukkulippuineen. Sosialismi = kommunismi = totalitarismi = tuho ja kuolema.

Kyllä yhteiskunnan tuhoon johtaa se, että täälläkin on kohta tuloerot kuin Venäjällä ja kulutus pysähdyksissä. Ihmisille on vähemmän ja vähemmän manuaalista työtä, jonka kautta yritysten voitot ovat perinteisesti ihan luonnostaan jakautuneet laajemmalle ja tasaisemmin. Pakkohan tälle on jotain tehdä, eikä sillä ole neukkujen kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
15/35 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei ole tällaista kokonaisuutta edustavaa puoluetta sitten? 

Vierailija
16/35 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella?

Köyhä ja "rasistinen" kansa

Vierailija
17/35 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella?

Sen perusteella mitä tuntemieni ihmisten kanssa puhun ja sen perusteella miten eduskuntavaaleissa yms. puolueesta riippumatta yleensä pahimmat ylilyönnit tippuu pois.

Vierailija
18/35 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei ole tällaista kokonaisuutta edustavaa puoluetta sitten? 

Yksi esittää olevansa, mutta sitten pitikin ottaa rahat pois ettei muuttajat saa niitä.

Vierailija
19/35 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistolainen rahapolitiikka, ei sellaista ole. Sitä sanotaan muiden elämän ankeuttamiseksi.

Onneksi tuokin puolue on, ja tulee aina olemaan mikropuolue.

Siellä ne miesvihaajat ja anarkistit asuu.

Kohta teillä koittaa vuoden kohokohta kun pääsette taas kaduille pilaamaan muiden juhlapäivän. Kivastihan se menee siellä kopissa sumutteet naamalla taas. Sakkoihin ole varaa, täysin yhteiskuntakelvotonta sakkia.

Vierailija
20/35 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olet vain ihan tavallinen suomalainen rasisti

todennäköisesti sian näköinen vieläpä

Olen todella pahoillani siitä, että henkinen jälkeenjääneisyys on jättänyt argumentatiivisen lahjakkuutesi tälle tasolle. Osaava neurologi saattaa voida auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi