Onko turn off vai ihan ok, jos miehellä on koira?
Olisitteko naiset valmiit seurustelemaan miehen kanssa, jolla on koira tai jopa useampi koira? Onko joillekin koira ehdoton turn off?
Kommentit (23)
Riippuu koirasta. Jos se on pahan hajuinen, piereskelevä takkuturkki tai hevosen kokoinen kuolaava peto, niin on todella vaikea nähdä sitä omistajansa silmin, eli super rakkaana perheenjäsenenä. Hyväkäytöksinen, puhdas ja sopivan kokoinen koira toimii.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu koirasta. Jos se on pahan hajuinen, piereskelevä takkuturkki tai hevosen kokoinen kuolaava peto, niin on todella vaikea nähdä sitä omistajansa silmin, eli super rakkaana perheenjäsenenä. Hyväkäytöksinen, puhdas ja sopivan kokoinen koira toimii.
Meidän koira on pieni, takuton Turkki, tuoksuu myskille mutta osaa myös tuhnutella
Riippuu ihan siitä mitä varten koira/koirat on hankittu ja miten niitä hoidetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän koira on pieni, takuton Turkki, tuoksuu myskille mutta osaa myös tuhnutella
Itsellänikin on siis koira ja kyllä sekin osaa tuhnutella mutta ei jatkuvasti.
Enitenhän merkitsee se omistaja. Jos mun koira ei toiselle kelpaisi, ei hänkään kelpaisi minulle.
Jos se mies osaisi olla koiralleen hyvä isäntä, niin toki.
Eikö noi oo lähinnä eläinrakkaiden sateenkaarihomppelipervomiesten juttu?
Maalla varsinkin koira on kiva. Ei haittaa yhtään.
Ihan täysi turn off ainakin mulle. En voisi luottaa siihen, että mies pitää kotini karvattomana/hiekattomana/hajuttomana/haukuttomana.
En toki edusta kaikkia naisia, mutta elukat kuuluu mun maailmassa ulos.
Plussaa olis kunhan tulee mun koirien kanssa toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Isot koirat on ihania
Ei. Mutta se oli kun yksi jo pidemmän ajan tapailu kumppani lohkaisi että hän ei pidä kissoista joten jos muutetaan yhteen niin minun tulee luopua kissastani. No ei muutettu kun minä luovuin välittömästi kyseisestä äijästä. 😂
Koira tai kissa on oikeastaan aivan ehdoton. Sanoisin siis, että jopa pakollinen.
Saa olla mitä rotua tahansa tai ei mitään rotua, kunhan on hyvin pidetty ja hoidettu.
Jotkut miehet pitää koiraa vain siksi, että saavat käskyttää sitä ja näyttää ihmisille, miten se eläin häntä tottelee. Sellaista miestä en haluaisi ikinä.
Näistä vastauksistahan sen näkee, ihan makuasia. Eiköhän sillä koiran omistajan muilla ominaisuuksilla ole enemmän painoarvoa.
En voisi nukkua talossa jonka pihassa on häkki/häkkejä jossa koira/koiria niin ettei niitä oteta yöksi latoon tai vastaavaan sisätiloihin jotta hiljenevät yöksi. Olen ääniyliherkkä,a
Riippuu ihan koirasta ja miehestä. Ja vaatteet vaihtoon jos tulisi mun luokseni.
Vierailija kirjoitti:
Näistä vastauksistahan sen näkee, ihan makuasia. Eiköhän sillä koiran omistajan muilla ominaisuuksilla ole enemmän painoarvoa.
Itselleni koira olisi turn off, vaikka koiran omistajan muut ominaisuudet olisivat täydellisiä. Pelkään koiria, ja olisi vaan liian stressaavaa ja ahdistavaa joutua olemaan sellaisen otuksen kanssa missään tekemisissä, enkä halua koiraa elämääni. Vaikka mies olisi miten ihana ja olisin ihastunut, niin ei voi mitään - koira olisi niin suuri haittatekijä.
turn off