Laihtumisen jälkeen vaatteista ja pukeutumisesta on tullut tosi ihana harrastus
Kiertelen kirppareita/tilailen netistä paljon uusia vaatteita, kenkiä, asusteita, vöitä, koruja.. Sovittelen kotona vaatteista erilaisia asuyhdistelmiä. Pinterestistä etsin tyylivinkkejä ja asuideoita.
Ihan mahtavaa kun liki kaikki näyttää nykyään hyvältä päällä!!
-20 kg.
Kommentit (7)
Tiedän. -65kg. Ennen tilasin KAIKEN netistä. Nyt voin mennä kivijalkaliikkeeseen ja ostaa haluamani
Kun olin kokoa XS ja S vaatteet näytti hyvältä päälläni nyt koossa 42 olen lihava tantta! Lihoin yht äkkiä vaihdevuosien alettua, kun nukuin huonosti ja polvikipujen takia urheilu sattuu. Syön samoin kuin ennenkin
Vierailija kirjoitti:
Roikkuko nahka?
No eipä kummemmin. Vaikka olenkin jo keski-ikäinen. Tosin laihdutin hyvin hitaasti, alle kilon kuussa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. -65kg. Ennen tilasin KAIKEN netistä. Nyt voin mennä kivijalkaliikkeeseen ja ostaa haluamani
Wau mikä määrä, onnittelut, tais elämä muuttua paljon?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kun olin kokoa XS ja S vaatteet näytti hyvältä päälläni nyt koossa 42 olen lihava tantta! Lihoin yht äkkiä vaihdevuosien alettua, kun nukuin huonosti ja polvikipujen takia urheilu sattuu. Syön samoin kuin ennenkin
Missä iässä siis lihoit? Jos saa kysyä... Vaihdevuosien alkamista kun tässä itsekin odottelen...
Ap
Upeata ap, toivottavasti palstan matamit saavat inspiraation sinulta painon pudotuksen aloittamiseen.
M50
Roikkuko nahka?