Miksi naiset haluavat aina vain parisuhteen, mutta ystävyys ei kelpaa?
Kun ne treffit menevät hyvin nii miksi järjestään naiset alkavat kysellä oliko sitä kemiaa ja kun oli niin sen jälkeen nainen alkaa vyöryttää erilaisia suhde kuvioita esiin. Kohta olet mistään sopimatta "muru" hyvää yötä muru, hyvää huomenta muru ja kaikki pusut ja halit perään. Kun kävin vasta useammilla treffeillä niin yks päivä huomasin että olen kolmen naisen muru. Itse haluaisin vain rauhassa tutustella ja katsella onko sitä hyvää yhteyttä vaikka muutaman kuukauden päästä ja sitten jos on niin yhdessä sovitaan erikseen suhteista. Miksi naiselle ei voi olla se todella kiva mies ystävänä? M37
Kommentit (36)
Kyllä minulla on miehiä ystävinä siinå kuin naisiakin (olen itse nainen), mutta en minä heitä mistään treffeiltä ole ystäviksi kerännyt. Treffeiltä etsitään nimenomaan romanttista kumppania, pitkäksi tai lyhyeksi ajaksi. Ystäviä etsitään harrastuksista ja yhteisistä mielenkiinnonkohteista.
Suhteen synty voi olla hidas, ja pitkän suhteen synty usein onkin - mutta silloinkaan ystävyys ei ole mikään välivaihe matkalla suhteeseen.
Ystävyys on ihan oma asiansa ja sen arvo ja tavoite on vain siinä itsessään. Se ei johda mihinkään muuhun, koska se on jo itsensä täyttymys. Enkä minä ystävystykään nopeasti, enkä ole ystävä ihmisten kanssa joita en tunne. Se ei siis ole jotain, mitä harrastetaan silloin kun ei vielä tiedetä, että pitääkö jostain ihmisestä vai ei. Ystävästä varmasti jo tietää.
Ai naisetkin osaa olla tommosia, itsellä sama kokemus miehistä. Eli kyselevät jatkuvasti että etsinhän parisuhdetta enkä vaan kavereita :D haluan tutustua rauhassa, enkä minkään yksien treffien jälkeen ole valmis parisuhteeseen. Tai aika täydellinen mies pitäisi olla siinä tapauksessa.
Vauva- ja leikkitreffeillä etsitään kavereita. Siis lapsille (tai miksi ei vanhemmillekin) ikätasoistaan seuraa.
Vierailija kirjoitti:
No ei kai sinne treffeille mennä ystäviä etsimään. Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?
Luuletko tosissaan että joku peräkammarinpoika palstailija pyörittäis 3 naista samaan aikaan?
No mä en ainakaan jäisi odottamaan miestä joka haluaa jopa kuukausia miettiä onko sitä kemiaa. Mielummin olen yksin, kun lähden tuollaiseen pelleilyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai sinne treffeille mennä ystäviä etsimään. Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?
Luuletko tosissaan että joku peräkammarinpoika palstailija pyörittäis 3 naista samaan aikaan?
Voi pyörittää jos ne on tarpeeksi rumia ja lihavia
Ai että jollekin miehelle monet naiset viestittelisivät ekojen treffien jälkeen ja nimittäisivät miestä muruksi?
Ap on nähnyt unta. Ei tapahtunut tosielämässä. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi pyörittää jos ne on tarpeeksi rumia ja lihavia
Ei niille rumat ja lihavat kelpaa. Haluavat vain "oman tasoisensa", missitason, "taviksen".
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla on miehiä ystävinä siinå kuin naisiakin (olen itse nainen), mutta en minä heitä mistään treffeiltä ole ystäviksi kerännyt. Treffeiltä etsitään nimenomaan romanttista kumppania, pitkäksi tai lyhyeksi ajaksi. Ystäviä etsitään harrastuksista ja yhteisistä mielenkiinnonkohteista.
Suhteen synty voi olla hidas, ja pitkän suhteen synty usein onkin - mutta silloinkaan ystävyys ei ole mikään välivaihe matkalla suhteeseen.
Ystävyys on ihan oma asiansa ja sen arvo ja tavoite on vain siinä itsessään. Se ei johda mihinkään muuhun, koska se on jo itsensä täyttymys. Enkä minä ystävystykään nopeasti, enkä ole ystävä ihmisten kanssa joita en tunne. Se ei siis ole jotain, mitä harrastetaan silloin kun ei vielä tiedetä, että pitääkö jostain ihmisestä vai ei. Ystävästä varmasti jo tietää.
Minusta taas outoa, ettei tunne ystävyyttä vaikka suhde kehittyisi hitaasti. Ystäviä voi löytää mistä tahansa.
Incelin iltaulina vol 9999. Luulis kyllästyttävän itseäänkin jo, mutta ilmeisesti sitten ei.
Naisethan juuri haluavat olla kavereita, koska haluavat torjua tai sitten oikeasti luulevat, että joku haluaa olla naisen pelkkä kaveri. Toki voidaan olla kavereita, jos siihen kuuluu myös seksi.
Vierailija kirjoitti:
Naisethan juuri haluavat olla kavereita, koska haluavat torjua tai sitten oikeasti luulevat, että joku haluaa olla naisen pelkkä kaveri. Toki voidaan olla kavereita, jos siihen kuuluu myös seksi.
Epätoivoinen pillunpuutteessaan kuvittelee ehdollistavansa 😂😂😂
Se, että lähden treffeille ei ole mikään lupaus että olisin romanttisesti kiinnostunut. Sinnehän mennään vasta tutustumaan, romanttinen kiinnostus saattaa syttyä tai olla syttymättä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata seurustella miehen kanssa jolla ei ole naiskavereita, saattavat hyvinkin olla tuollaisia naisvihaajia.
Vierailija kirjoitti:
Ai että jollekin miehelle monet naiset viestittelisivät ekojen treffien jälkeen ja nimittäisivät miestä muruksi?
Ap on nähnyt unta. Ei tapahtunut tosielämässä. 🤣
No siis tätähän murutteluu ettei mee naiset sekasin ne pelimiehet tekee aina naisellekin, just koettu ja todettu 👌🏻😂
Ystävyyden avulla en voi velvoittaa miestä maksamaan ja tekemään aina niin kuin haluan. Miehen ainoa tarkoitus on palvella ja palvoa naisia mutta ystäviltä ei tuommoisia voi vaatia