Nainen, mitä mieltä miehestä jolla 100g kultainen panssarikaulaketju?
Kommentit (51)
Tuollaisia käyttävät vain huumekauppiaat
Kyseisen miehen ongelma on alkoholi.
Minulla on 100kg kultainen panssarikaulaketju!
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia käyttävät vain huumekauppiaat
Tämä. Tai jotkut gängstat jotka ihannoivat typerää alakulttuuria.
Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 100kg kultainen panssarikaulaketju!
Hommasin tuollaisen muistisairaalle isoäidille.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään mitään. Mulla on jos jonkinlaista kultaista killutinta niin korvissa, ranteissa, kaulassa, nilkassa kuin korurasiassakin. Ostettuja, lahjaksi ja perinnöksi saatuja monelta eri vuosi kymmeniltä, perinnöksi saadut myös parilta eri vuosisadalta. Miksei miehelläkin voi olla korua? Aivan sama minulle mitä pitävät tai eivät pidä.
Sama juttu minulla. Tosin sormuksia myös paljon ja perinnöksi saadut ovat ovat hieman tuoreempaa vuosikertaa. Olen aina rakastanut koruja, kulta on ainoa joka ei allergisoi ja niitä onkin kertynyt älytön määrä. En ole punninnut mutta jo nuo päivittäisessä käytössä olevat ylittää taatusti tuon 100g ja maksavat monta kertaa tuon 5000e. Pelkästään tuo mummoni vanha vihkisormus yksinään ylittää kevyesti tuon summan timantteineen, joten en todellakaan ymmärrä mikä tän avauksen pointti on? Se että kulta korut yleensä maksaa? No aijaa, aika jännä. Kukapa olisi arvannut. 😂
Tuolla on nimikin: piumagneetti
Ei tosin laadukasta tavaraa vedä puoleensa näiden vastausten perusteella.
Että se tuskin on edes aitoa kultaa.
Vierailija kirjoitti:
Että se tuskin on edes aitoa kultaa.
Mua ei kiinnosta onko se aitoa vaiko ei, ihan vaan se että näyttää tosi juntilta. Öykkärimäiseltä.
En yhtään mitään. Mulla on jos jonkinlaista kultaista killutinta niin korvissa, ranteissa, kaulassa, nilkassa kuin korurasiassakin. Ostettuja, lahjaksi ja perinnöksi saatuja monelta eri vuosi kymmeniltä, perinnöksi saadut myös parilta eri vuosisadalta. Miksei miehelläkin voi olla korua? Aivan sama minulle mitä pitävät tai eivät pidä.