Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ripsivärissä on merkintä 6kk, niin käytättekö sitä vielä tuon ajan jälkeen?

Vierailija
20.08.2025 |

Itse käytän.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, jos ei ole loppunut sitä ennen. 

Vierailija
2/19 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä kuin ihan maksimissaan 3 kk. En halua sutia ripsiini kuivunutta bakteerimössöä ja yleensä tuo 3 kuukautta on se milloin ripsari alkaa haista ja sen koostumus muuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Käytän suunnilleen 3 kk.

Vierailija
4/19 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ok haju ja koostumus niin käytän. 

Vierailija
5/19 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän vieläkin ripsiväriä, joka on ostettu 4 vuotta sitten. Koostumus, tuoksy yms kaikki kunnossa ja levittyy ripsiin nätisti

Vierailija
6/19 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän vieläkin ripsiväriä, joka on ostettu 4 vuotta sitten. Koostumus, tuoksy yms kaikki kunnossa ja levittyy ripsiin nätisti

Niin minäkin oon, mitään ei ole koskaan tullut näistä.

Vierailija
7/19 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en käyttäisi, ei se merkintä kosmetiikkatuotteissa ole samanlainen kuin jossain helpoati pilaantuvassa elintarvikkeessa.  Aiemmin työskentelin vanhusten hoivakodissa, ja siellä oli ihan yleistä, että jopa kaksi vuotta sitten "parasta ennen" päivää ohittaneita kipugeelejä ja kosteusvoiteita käytettiin vanhuksilla.

Vierailija
8/19 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän max. 3 kk. Silmäni ovat herkät, kuivat, eikä tulisi mieleenkään hankkia mahdollisia lisäongelmia.

Vierailija
9/19 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Tosin yleensä käytän yhtä ja samaa ripsaria lähes päivittäin ja se kestää n. 3kk. 

Vierailija
10/19 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän vieläkin ripsiväriä, joka on ostettu 4 vuotta sitten. 

Oliko se avaamaton sen 4 vuotta? Pakkauksen käyttöpvm viittaa avattuun tuotteeseen.

Vierailija
11/19 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin oon, mitään ei ole koskaan tullut näistä.

Saivat kuolemanbakteerin, eivät ole kertomassa.

Vierailija
12/19 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko avattu 4 vuotta sitten? Ihan mahtava tuote, mikäli on. 

Vierailija
13/19 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, en edes katso noita merkintöjä. Jos joskus tulee joku tulehdus tai muu, niin sitten varmaan muutan toimintatapoja, siihen asti c'est la vie.

Vierailija
14/19 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on useamman vuoden vanha ripsiväri. En ole saanut silmätulehdusta enkä ole kuollut.

Käytän niin vähän ettei millään kulu 3 kuukaudessa

Vierailija
15/19 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla, että mitkä merkit kestävät noin kauan käytössä? Itse ostan ihan vain markettituotteita, mutta kestävät maksimissaan pari kuukautta päivittäisessä käytössä.

Vierailija
16/19 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva kuulla, että mitkä merkit kestävät noin kauan käytössä? Itse ostan ihan vain markettituotteita, mutta kestävät maksimissaan pari kuukautta päivittäisessä käytössä.

En käytä päivittäin, mutta kyllä mulla arkipäivisin käytettynäkin kesti ripsari varmaan sen 4kk ainakin..laitankohan hirmuisen vähän sitten sitä..

Vierailija
17/19 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän loppuun asti. Tai loppuun ja loppuun, mutta niin kauan, kun sen ripsarin huomaa ripsistä. Ja käytän aina vaan yhtä ripsaria kerrallaan. En ole kyllä ikinä huomannut mitään hajuja tai outoja koostumuksia tai muuta. Vain värin vähenemisen putkilosta. Ostan noin 2 Lancomen ripsiväriä vuodessa, aina 3+1-päiviltä, niin pysyn hyvin määrästä kärryillä. Joskus kaapista löytyy 2 avaamatonta ripsaria, niin silloin en osta. Mutta väittäisin, että aika hyvin kestää ripsari juurikin tuon 6 kk, jos ei käytä ihan joka päivä. Pidän vapaapäivät meikkivapaina päivinä. Ihan just, ettei tulis mitään tulehduksia, ja että silmät ja iho saa levätä.

Vierailija
18/19 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän loppuun asti. Tai loppuun ja loppuun, mutta niin kauan, kun sen ripsarin huomaa ripsistä. Ja käytän aina vaan yhtä ripsaria kerrallaan. En ole kyllä ikinä huomannut mitään hajuja tai outoja koostumuksia tai muuta. Vain värin vähenemisen putkilosta. Ostan noin 2 Lancomen ripsiväriä vuodessa, aina 3+1-päiviltä, niin pysyn hyvin määrästä kärryillä. Joskus kaapista löytyy 2 avaamatonta ripsaria, niin silloin en osta. Mutta väittäisin, että aika hyvin kestää ripsari juurikin tuon 6 kk, jos ei käytä ihan joka päivä. Pidän vapaapäivät meikkivapaina päivinä. Ihan just, ettei tulis mitään tulehduksia, ja että silmät ja iho saa levätä.

Ja vetelen sitä siis ihan reippaasti kaksikin kerrosta ylä- ja alaripsiin. Eli ainakin Lancome on sitten riittoisaa.

Vierailija
19/19 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko, kun meidän äidit ja mummot veteli niitä kakkuripsivärejä 70-luvulla? Niihin laitettiin joko vettä, tai sitten vaan ronskisti sylkäistiin nappiin, että musta väri irtosi napista. Kumma kyllä en muista yhtään, että silloin olisi puhuttu mistään silmätulehduksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi