Toimiiko muilla ylilauta?
Itse en ole päässyt millään laitteella sinne moneen päivään
Kommentit (19)
Mulla toimii yrpä, joten en käytä ylilautaa.
En ole koskaan käynyt enkä mene. Taso katsos säilytettävä.
Vierailija kirjoitti:
Nieletkö?
Kahvia just parhaillaan.
Ei kai se kellekään täysjärkiselle, sivistyneelle ihmiselle toimi.
No onko sun pakko jauhaa sitä incelsontaa siellä niin paljon, että saat ip-bännit!
Mulla toimii ihan normaalisti kaikilla selaimilla. Teidät on bannattu, ilmeisesti syystä. Moderaattorithan ulilla on tunnetusti asiantuntevia ja oikeudenmukaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla toimii ihan normaalisti kaikilla selaimilla. Teidät on bannattu, ilmeisesti syystä. Moderaattorithan ulilla on tunnetusti asiantuntevia ja oikeudenmukaisia.
😂😂
Kannattaisko opetella käyttäytyyn?
Vierailija kirjoitti:
Täällähän se onkin ihan älyttömästi parempi
Ylilataus sivusto. Energisiä nuoria ja pappoja.
Ei nähtävästi Käyttäjätilisi on liian uusi viestien lähettämiseen tälle laudalle. Sinun täytyy odottaa 1 päivä ennen kuin voit lähettää viestejä. Osta Kulta avataksesi kaikki ominaisuudet.
Ap. Toivottavasti. Vauva ei ole mikään ulilaudan lastentarha. Joten menkääpäs siitä..hushus sinne omaan kaappiinne takaisin
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se kellekään täysjärkiselle, sivistyneelle ihmiselle toimi.
Kuten ei tämäkään
Vierailija kirjoitti:
Ap. Toivottavasti. Vauva ei ole mikään ulilaudan lastentarha. Joten menkääpäs siitä..hushus sinne omaan kaappiinne takaisin
Jep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän se onkin ihan älyttömästi parempi
No on tämä sentään erinomainen keskustelualusta ulilaudan sontatunkioon verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Ei nähtävästi Käyttäjätilisi on liian uusi viestien lähettämiseen tälle laudalle. Sinun täytyy odottaa 1 päivä ennen kuin voit lähettää viestejä. Osta Kulta avataksesi kaikki ominaisuudet.
Ai teinipoitsu voi ostaa itselleen heti kullan ja tulla kaapista ulos. Voi kuinka söpöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai teinipoitsu voi ostaa itselleen heti kullan ja tulla kaapista ulos. Voi kuinka söpöä.
No mitä mä kullalla Pulla riittää
Kyllä mulla toimii puhelimella ainakin.