Paras laihdutuslääke, antakaa vinkkejä
Ahdistaa, kun en tiedä alkaako syödä vai ei ja hintakin mietityttää. Jos ei olekaan hyötyä ja maksan itseni kipeäksi.
Tai sitten tulee joku vaarallinen sivuoire.
Kommentit (22)
Lokakuun alusta lähtenyt neljä kiloa- perinteisin menetelmin. Herkut minimiin mutta ei kokonaan pois. Reilusti ruokaa säännöllisesti, vihanneksia, marjoja ja hedelmiä lisää- leipää vähemmäksi. Alkoholi minimiin.
Edelleen on yli 100kg mutta tämä ei ole "kuuri" vaan elintapamuutos. Ilman laihdutuslääkkeitä.
Näitä kaikkia olen jo tuloksetta yrittänyt. En enää jaksa toistuvia pettymyksiä, kun elämäntapamuutos ei kannakaan.
Jotain Ozempicin rinnakkaistuotetta mullekin lääkäri ehdotti, ja sama juttu, liian kallis, kun sitä pitäisi loppuelämä pistää...
Vierailija kirjoitti:
Näitä kaikkia olen jo tuloksetta yrittänyt. En enää jaksa toistuvia pettymyksiä, kun elämäntapamuutos ei kannakaan.
Jotain Ozempicin rinnakkaistuotetta mullekin lääkäri ehdotti, ja sama juttu, liian kallis, kun sitä pitäisi loppuelämä pistää...
Miksi ihmeessä pitäisi pistää loppuelämä. On hyvä tuote, suosittelen.
Rybelsus noin 100 euroa kuussa. Toimii eikä ole hirveän kallis. Satasen säästää jostain jokainen.
Vierailija kirjoitti:
Se rinnakkaistuote ei ole pistettävä vaan tabletti. rybelsus. Maksaa satasen kuussa ja oikeasti toimii.
nälkä on paras lääke laihdittamiseen. ei sen kuulukkaan olla reilua tai kivaa
Miten toi rybelsus verrattuna siihen veellä alkavaan pistettävään? Kenelläkään tietoa?
Vierailija kirjoitti:
Miten toi rybelsus verrattuna siihen veellä alkavaan pistettävään? Kenelläkään tietoa?
Rybelsus on ottaa tyhjään joka aamu. 8 tuntia pitää olla syömättä.
Lopeta autolla ajaminen ja julkisilla kulkeminen. Jätä pois lisätty sokeri, karkit, sipsit, leivokset, suklaa, ylimääräinen rasva (rasvaiset lihat, rasvaiset maitotuotteet ja einekset), pizzat, hampurilaiset ym. Syö terveellistä kotiruokaa. Juo vain vettä tai rasvatonta maitoa. Kävele paljon. Näillä keinoin pudotin kolmanneksen painostani alle kahdessa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Siihen saa kelakorvauksen tarvittaessa, siis kun muut konstit ei auta! Ruokavaliot jne liikunta.
Vierailija kirjoitti:
Mulle lääkäri ehdotti Ozempicia, mutta mulla ei ole varaa siihen. Onko sulla mielessä sama lääke?
Onko sulla diabetes vai miten sait lääkärin tuota ehdottamaan?
Vierailija kirjoitti:
Rybelsus noin 100 euroa kuussa. Toimii eikä ole hirveän kallis. Satasen säästää jostain jokainen.
NO sehän menee jo herkkuihin se satanen, eikö niin!
Just katoin "olet mitä syöt" toinen vetää makkaraa, toinen sipsejä ja mutakakkuja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen saa kelakorvauksen tarvittaessa, siis kun muut konstit ei auta! Ruokavaliot jne liikunta.
Kyllä ne auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos on jatkuva nälkä niin silloin ei syö oikein
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi pistää loppuelämä. On hyvä tuote, suosittelen.
Pitää pistää loppuelämän jos ei muuta elintapojaan, lihavuus on oire vääristä ruokailutottumuksista.
Vierailija kirjoitti:
Sen satasen säästä ruokamenoista kun ei pysty syömään entiseen malliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on jatkuva nälkä niin silloin ei syö oikein
Olen pätkäpaastolla ja syön kaksi kertaa päivässä, harvoin on nälkä johtuu myös varmaan VHH:sta jota myös noudatan.
Mulle lääkäri ehdotti Ozempicia, mutta mulla ei ole varaa siihen. Onko sulla mielessä sama lääke?