Lasten purkkiruuat on terveellisiä eineksiä myös aikuisille
Lasten purkkiruuat on varsin kohtuuhintaisia ja terveellisiä eineksiä. Ainoa miinus on suolan ja mausteiden puute, mutta monista ruuista tulee ketsupilla tai chilikastikkeella oikein hyvänmakuisia.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vain maku puuttuu.
Et ilmeisesti ole itse maistanut ainuttakaan. Niissä sentään maistuvat ne aineet, mitä purkin kyljessä lukee toisin kuin joissakin aikuisten eineksissä, joissa, erityisesti itämaisissa, maistuu vain mausteet eikä pääruoka-aine. Itse olen kuljettanut näitä junaeväänä ja syönyt kylminä, eivät ne edes suolaa tarvitse.
Neuvolan tätiki suositteli pilttejä, eikä ollut syyttävänä. Ennemmin sano, et ei kaikkia soseit tartte tehä itte, jos mitään. Jaksamiset muutenkin kortilla.
Lämpimiä ruokia en ole kokeillut. Näyttävät niin mauttomilta. Mutta hedelmäsoseita olen kyllä syönyt sellaisenaan sekä käyttänyt leivontaan.
Vierailija kirjoitti:
Lämpimiä ruokia en ole kokeillut. Näyttävät niin mauttomilta. Mutta hedelmäsoseita olen kyllä syönyt sellaisenaan sekä käyttänyt leivontaan.
Ulkonäkö pettää ainakin isompien lasten ruokien kohdalla. Maku on hyvä ja virkistävän aito, kun voimakkaat mausteet ei peitä kaikkea muuta alleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö pettää ainakin isompien lasten ruokien kohdalla. Maku on hyvä ja virkistävän aito, kun voimakkaat mausteet ei peitä kaikkea muuta alleen.
Purkillisessa usein noin 10 grammaa hiilareita, eli ovat aivan erinomaisia esim. laihduttajalle suklaarivin tai parin sijaan.
En nyt aikuisena lähtisi niitä varsinaiseksi ateriaksi syömään, mutta todella käytännöllisiä välipaloja ne on mukana kuljetettavaksi ja paljon terveellisempiä kuin jotkut välipalapatukat.