Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten purkkiruuat on terveellisiä eineksiä myös aikuisille

Vierailija
03.12.2025 |

Lasten purkkiruuat on varsin kohtuuhintaisia ja terveellisiä eineksiä. Ainoa miinus on suolan ja mausteiden puute, mutta monista ruuista tulee ketsupilla tai chilikastikkeella oikein hyvänmakuisia. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt aikuisena lähtisi niitä varsinaiseksi ateriaksi syömään, mutta todella käytännöllisiä välipaloja ne on mukana kuljetettavaksi ja paljon terveellisempiä kuin jotkut välipalapatukat.

Vierailija
22/26 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain maku puuttuu.

Et ilmeisesti ole itse maistanut ainuttakaan. Niissä sentään maistuvat ne aineet, mitä purkin kyljessä lukee toisin kuin joissakin aikuisten eineksissä, joissa, erityisesti itämaisissa, maistuu vain mausteet eikä pääruoka-aine. Itse olen kuljettanut näitä junaeväänä ja syönyt kylminä, eivät ne edes suolaa tarvitse. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolan tätiki suositteli pilttejä, eikä ollut syyttävänä. Ennemmin sano, et ei kaikkia soseit tartte tehä itte, jos mitään. Jaksamiset muutenkin kortilla.

Vierailija
24/26 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimiä ruokia en ole kokeillut. Näyttävät niin mauttomilta. Mutta hedelmäsoseita olen kyllä syönyt sellaisenaan sekä käyttänyt leivontaan.

Vierailija
25/26 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lämpimiä ruokia en ole kokeillut. Näyttävät niin mauttomilta. Mutta hedelmäsoseita olen kyllä syönyt sellaisenaan sekä käyttänyt leivontaan.

Ulkonäkö pettää ainakin isompien lasten ruokien kohdalla. Maku on hyvä ja virkistävän aito, kun voimakkaat mausteet ei peitä kaikkea muuta alleen. 

Vierailija
26/26 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö pettää ainakin isompien lasten ruokien kohdalla. Maku on hyvä ja virkistävän aito, kun voimakkaat mausteet ei peitä kaikkea muuta alleen. 

Purkillisessa usein noin 10 grammaa hiilareita, eli ovat aivan erinomaisia esim. laihduttajalle suklaarivin tai parin sijaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän