Kolmiodraama 2025 OFFICIAL
Huomenna alkaa uusi kausi. Mitäköhän varten siellä on viime kauden osallistuja uusinta kierroksella? Ei napannut viime kaudella ja tuskinpa onnistaa nytkään sen paremmin. Toinenkin varma huti on mukana. Ihminen voi olla vaikka kuinka mukava, mutta näissä ääni ratkaisee jutuissa ei saisi tulla isoa pettymystä sen toisen ulkomuodossa.
Se nähtiin jo viime kaudella, että pullukat ei vaan saa aikaan valtavia ensi ihastumisen tunteita. Nyt on mukana taas pulska tyttö, joten odottaa sopii, että sulho on jälleen naama nurinpäin.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3984)
Vierailija kirjoitti:
Voisko kukaan spoilata vikan jakson kohtaamista, keneltä Heidi kysyi sitä että ootteko yhdessä? Ja kenen kanssa Salama kävi treffeillä? Onko kukaan enää yhdessä?
Vahva veikkaus, että Salama-Teemu kävi treffeillä Heidin kanssa
Vierailija kirjoitti:
Satu kertoi nyt, että hän on jollain tavalla miellyttämisenhaluinen
Minusta Satu on miellyttävän oloinen neito.
Mä olen naispuolinen Juho.
Tarkat rutiinit ovat aina, oli joulu tai arki. Maanantai tai lauantai.
Klo 5.00 herään, Aamupala
klo 7.00 lenkille/salille
klo 11.00 lounas
klo 17.00 päivällinen
jopa hampaatkin pesen AINA 17.00 ruuan jälkeen, koska sitten en enää syö mitään
klo 21.00 nukkumaan
Joka päivä sama, ainoa ero viikolla, että teen töitä 8-16.00.
Viikonloppuisin lisänä on uinti/avanto
Mulla oli hyvin turvaton lapsuus. Koskaan ei tiennyt mitä tapahtuu tunnin päästä tai huomenna. Jatkuvaa kaaosta ja sekasortoa. Siksi kai rakastan mun rutiineja. Tiedän mitä milloinkin tapahtuu
Vierailija kirjoitti:
Sannille jäi mopen osa.
En ymmärrä miksi joku lähtee oikeasti toiseen kertaan tällaiseen, en vaan ymmärrä ollenkaan. Jos ei osaa deittailla itse ja valita sopivaa kumppania irl, ei se tuolla ainakaan onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni kyseli liikaa. Ei joka asiaa kannata tentanta noin alussa.
Toni ja Tinna juuri kehuivat kuinka keskustelivat kaikista asioista ja heidän suhde oli paljon enemmän alkuvaiheessa kuin Sannin ja Teemun.
Huvitti nuo Teemun puheet, että hän on viestittelevä tyyppi eikä hänen viestiään tarvitse odottaa. Ensi jaksossa paljastuu sitten totuus tuostakin
Eikös Teemu tarkoittanut viestimistä silloin kun on kiinnostunut toisesta. Sanni ei kuitenkaan kiinnostanut tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Voisko kukaan spoilata vikan jakson kohtaamista, keneltä Heidi kysyi sitä että ootteko yhdessä? Ja kenen kanssa Salama kävi treffeillä? Onko kukaan enää yhdessä?
Heidi kysyi Tinnalta ja Tinolta ja Salama kävi treffeillä Caron kanssa. Tinna ja Tino ovat yhdessä sekä Juho ja Satu kavereina pitävät yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Toiseksi viimeisessä jaksossa Teemu näytti jo vähän etäiseltä kun Sanni tahtoi tavata siellä meren rannassa, missä Teemu muka kalasteli. Vastaili sannin kysymyksiin voisko tämä olla etätapailuhenkilö hänen kanssaan, niin varmasti VOISI. Siis mikä konditionaalivastaus?? Voisi. Katsekin oli jo muuttunut. Näki heti. Koko keskustelutilanteessa leijui epävarmuus. Ainoa, joka oli innokas, oli Sanni. Loppu olikin sitten se, minkä kaikki jo tietääkin. Muuten en näistä kahdesta sano mitään.
Niin ne tunteet muuttuu ihmisillä. Ei kai toista voi syyttää jos tunteet vaan loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Tino ja Tinna.
Caro.
On.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen naispuolinen Juho.
Tarkat rutiinit ovat aina, oli joulu tai arki. Maanantai tai lauantai.
Klo 5.00 herään, Aamupala
klo 7.00 lenkille/salille
klo 11.00 lounas
klo 17.00 päivällinen
jopa hampaatkin pesen AINA 17.00 ruuan jälkeen, koska sitten en enää syö mitään
klo 21.00 nukkumaan
Joka päivä sama, ainoa ero viikolla, että teen töitä 8-16.00.
Viikonloppuisin lisänä on uinti/avanto
Mulla oli hyvin turvaton lapsuus. Koskaan ei tiennyt mitä tapahtuu tunnin päästä tai huomenna. Jatkuvaa kaaosta ja sekasortoa. Siksi kai rakastan mun rutiineja. Tiedän mitä milloinkin tapahtuu
Pahoittelut lapsuudestasi, mutta hampaita ei kannata pestä heti ruokailun jälkeen vaan puoli tuntia sen jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satu kertoi nyt, että hän on jollain tavalla miellyttämisenhaluinen
Minusta Satu on miellyttävän oloinen neito.
Voi olla miellyttävän oloinen, mutta miellyttämisen tarve on eri asia!
Vierailija kirjoitti:
En kyl asettuis kummankaan taakse. En Juhon enkä Heidin. Siinä oli vähän niin kuin tulivuori kohtaa tornadon-tyyppinen tilanne. Yksinkertaisesti. Eikä se ollu hyvä.
Minusta ennemminkin jäävuori kohtaa tornadon -tilanne.
Se Jollaksen (?) talo uima-alhainen mihin Tinna muutti niin siellä oli ihanat aurinkotuolit. Olen just niitä yrittänyt löytää jotain. Missä niitä myydään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiseksi viimeisessä jaksossa Teemu näytti jo vähän etäiseltä kun Sanni tahtoi tavata siellä meren rannassa, missä Teemu muka kalasteli. Vastaili sannin kysymyksiin voisko tämä olla etätapailuhenkilö hänen kanssaan, niin varmasti VOISI. Siis mikä konditionaalivastaus?? Voisi. Katsekin oli jo muuttunut. Näki heti. Koko keskustelutilanteessa leijui epävarmuus. Ainoa, joka oli innokas, oli Sanni. Loppu olikin sitten se, minkä kaikki jo tietääkin. Muuten en näistä kahdesta sano mitään.
Niin ne tunteet muuttuu ihmisillä. Ei kai toista voi syyttää jos tunteet vaan loppuu.
Ei voi syyttää, mutta se pitää kertoa heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E-T:n kiinnostus kuihtui jo Helsingissä.
Miksi tämä ET hahmo sitten ei jutellut Sannin kanssa jo Helsingissä, vaan sanoi haluavansa aloittaa etätapailusihteen? Mielessä oli vain esiintyä kuvauksissa voittajana muihin miehiin nähden
Tuon kun kukaan tietäisi. Ei vaan kehdannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyl asettuis kummankaan taakse. En Juhon enkä Heidin. Siinä oli vähän niin kuin tulivuori kohtaa tornadon-tyyppinen tilanne. Yksinkertaisesti. Eikä se ollu hyvä.
Minusta ennemminkin jäävuori kohtaa tornadon -tilanne.
Siitä ei ole tehty vertauskuvallista laulua ja sanoitusta. Toisesta on. Mutta tee lyriikat jäävuoresta ja tornadosta :D
Prinssi haki prinsessansa mersulla. Käypäinen pari <3
Suattaa olla, että oun sinun kanssas vuan suattaa olla etten oukaan. Suap nähä. Näillä mennään!!
Ghoustaaminen Savoksi on uavemainen kattoominen, poesluikahus. :)
Ja eiköhän S-T käynyt Caron kanssa treffeillä kun kaikki ovat puhuneet siitä sittemmin tapahtuneesta ghoustaamisesta? No päättelyä vain.