Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmiodraama 2025 OFFICIAL

Vierailija
03.12.2025 |

Huomenna alkaa uusi kausi. Mitäköhän varten siellä on viime kauden osallistuja uusinta kierroksella? Ei napannut viime kaudella ja tuskinpa onnistaa nytkään sen paremmin. Toinenkin varma huti on mukana. Ihminen voi olla vaikka kuinka mukava, mutta näissä ääni ratkaisee jutuissa ei saisi tulla isoa pettymystä sen toisen ulkomuodossa. 

Se nähtiin jo viime kaudella, että pullukat ei vaan saa aikaan valtavia ensi ihastumisen tunteita. Nyt on mukana taas pulska tyttö, joten odottaa sopii, että sulho on jälleen naama nurinpäin. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2757)

Vierailija
2741/2757 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä näyttää siltä että tänne kommentoi ihmiset, jotka eivät ole edes katsoneet viimeistä jaksoa ollenkaan. Ainakaan ymmärrys ei ole siinä tapauksessa yltänyt aivoihin asti. 

Sen verran outoa juttua nyt pukkaa  :D 

Nii, kaikki meistä ei luukuta sarjoja maksullisilla kanavilla. Ymmärrys on hyvinkin jaksojen tasolla. Sulla sen sijaan ymmärrys ei riittänyt tällaiseen saakka. Sun kommentti on outo ja yksioikoinen. 

Ihan sivullisena ketjuunne, utelisin kohteliaimmin, miellätkö luukutuksen kovaäänisenä basson jumputuksena vai takaapäin pamputuksena.  Sukupolvieroja

Kohteliaimmin vastaan, että luukuttaminen on myös sarjojen vauhdilla läpiajamista eli tässä yhteydessä katsomista. Sukupolvieroja tai sitten ihan vaan laajempaa äidinkielemme ymmärtämistä. 

Vierailija
2742/2757 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot kissa joka sanoo MAU MAU MAU 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2743/2757 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä, miksi Erä-Teemu ei ollut kiinnostunut Sannista? Sanni on mukava, fiksu, turvallinen ja kivannäköinen nainen. Teemun olisi kannattanut jatkaa tutustumista Sannin kanssa. Ainakaan parempaa naista kuin Sanni on vaikeaa löytää.

Terveisin, Sanni

Vierailija
2744/2757 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä, miksi Erä-Teemu ei ollut kiinnostunut Sannista? Sanni on mukava, fiksu, turvallinen ja kivannäköinen nainen. Teemun olisi kannattanut jatkaa tutustumista Sannin kanssa. Ainakaan parempaa naista kuin Sanni on vaikeaa löytää.

En ymmärrä miksi tino ei ollut kiinnostunut vilmasta? Koska ei heti päässyt panemaan? 

Vierailija
2745/2757 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Sannin olisi kannattanut lopettaa kaikki yhteydenpito Teemun kanssa heti kun sai häneltä viestin, jossa Teemu ilmoittaa, ettei halua parisuhdetta hänen kanssaan. Koska ei se tilanne paremmaksi muutu vaikka he asiaa vatvoisivat puhelimessa.

Epäilen ettei Teemu ole ollut ihan suora ja rehellinen. Kauan roikotti siinä "minä soitan silloin ja silloin"-kuviossakin. Onko sit vedättänyt jotain tyyliin et ollaan frendejä ja katellaan ja tavataan täs vielä jne jne. Se on aina viestillä helpompi huiputtaa ja hurmata kun jos joutuisi suoraan puhumaan tai edes puhelimessa. Jos olisi puhtaat jauhot pussissa niin rehti mies kertoisi ihan kasvotusten venkoilematta.

Vierailija
2746/2757 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä viesti on varmaan itse Sannilta, koska just sama viesti tullut monta kertaa vastaan. Ihan just täysin sama. Huh!

Vierailija
2747/2757 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi ei ollut salamasta niin kiinnostunut ja dumppas Teemun vaikka Teemulla ois ollu kiinnostusta vielä. Caro ja Teemukin tapas, Caroa kiinnosti, mutta Teemu ghostasi Caron.

Vierailija
2748/2757 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan se Teemu kiinnostunut Sannista, ehtona vaan oli että Sannin olisi palattava takaisin Kuopioon. Joustamattomuus kävi ilmi jaksoissa eikä Sannin suunnitelmiin sopinut paluu. Siksi epäröi sitä etätapailusuhdettakin, tenttasi kaikki mahdolliset viestittely-ja kommunikaatiotavatkin yksityiskohtaisen tarkasti kuin toivoen löytävänsä tekosyyn perääntyä mutta Teemuhan vastaili aina kaikkeen lipevästi ja ssnoothisti.

Kun ei ollut vahvoja tunteita olisi ollut helppo, jopa helpotus, erota vain ystävinä. En tajua miksi Teemu halusi pitkittää ja tehdä kaikesta piinallista-

Vierailija
2749/2757 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä näyttää siltä että tänne kommentoi ihmiset, jotka eivät ole edes katsoneet viimeistä jaksoa ollenkaan. Ainakaan ymmärrys ei ole siinä tapauksessa yltänyt aivoihin asti. 

Sen verran outoa juttua nyt pukkaa  :D 

Nii, kaikki meistä ei luukuta sarjoja maksullisilla kanavilla. Ymmärrys on hyvinkin jaksojen tasolla. Sulla sen sijaan ymmärrys ei riittänyt tällaiseen saakka. Sun kommentti on outo ja yksioikoinen. 

Ihan sivullisena ketjuunne, utelisin kohteliaimmin, miellätkö luukutuksen kovaäänisenä basson jumputuksena vai takaapäin pamputuksena.  Sukupolvieroja

Kohteliaimmin vastaan, että luukuttaminen on myös sarjojen vauhdilla läpiajamista eli tässä yhteydessä katsomista. Su

Sanoo henkilö, joka ei itse osaa äidinkieltä. 😂👍

Vierailija
2750/2757 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä viesti on varmaan itse Sannilta, koska just sama viesti tullut monta kertaa vastaan. Ihan just täysin sama. Huh!

Mitä vttua sinä oikein jankkaat???

Vierailija
2751/2757 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos päivän nauruista  :D

Pakko kysyä, missä on erä Teemun näköisiä miesmalleja? Temussa varmaan sit. 

Vierailija
2752/2757 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan se Teemu kiinnostunut Sannista, ehtona vaan oli että Sannin olisi palattava takaisin Kuopioon. Joustamattomuus kävi ilmi jaksoissa eikä Sannin suunnitelmiin sopinut paluu. Siksi epäröi sitä etätapailusuhdettakin, tenttasi kaikki mahdolliset viestittely-ja kommunikaatiotavatkin yksityiskohtaisen tarkasti kuin toivoen löytävänsä tekosyyn perääntyä mutta Teemuhan vastaili aina kaikkeen lipevästi ja ssnoothisti.

Kun ei ollut vahvoja tunteita olisi ollut helppo, jopa helpotus, erota vain ystävinä. En tajua miksi Teemu halusi pitkittää ja tehdä kaikesta piinallista-

Minä ihmettelin alusta alkaen, että miksi tämä Teeemu on sarjassa, koska esittelytietojen perusteella tuli olo, että tämä saisi kyllä seurassa ilman tälläistä ohjelmaa. Joku täällä sanoi, että on ollut ihan vaan mainostamassa sitä firmaansa, ihan kuten se oliiviöljyhemno siinä Maajussille morsian-sarjassa, ja olen kyllä samaa mieltä.Tämå vaan larppasi liian hyvin, ja sitten vaan kävi niin pahasti, että Sanni ihastui, tai jopa rakatui, ja Kala-Teemu oli pulassa. 

Vierailija
2753/2757 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Sanni! Ootpa sä ovela 

Vierailija
2754/2757 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilma ja Olli fiksuimmat. 

Vierailija
2755/2757 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei Sanni! Ootpa sä ovela 

Oletatko olevasi hauska tai nokkela? ei toimi.

Alkaa ihmetyttää, kuka näkee Sannin joka paikassa. Eka neuvo ainakin: korkki ja Vauva kiinni, ihan oman hyvinvointisi varmistamiseksi.

Vierailija
2756/2757 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä "mysteerihenkilöllä" loppuneet jo tasot kesken ja ylentänyt Teemun ihan miesmalliksi asti.

Niin sitä pitää!

Vierailija
2757/2757 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mau mau mau sanoi kissa

Kun lumessa oli pissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä