Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmiodraama 2025 OFFICIAL

Vierailija
03.12.2025 |

Huomenna alkaa uusi kausi. Mitäköhän varten siellä on viime kauden osallistuja uusinta kierroksella? Ei napannut viime kaudella ja tuskinpa onnistaa nytkään sen paremmin. Toinenkin varma huti on mukana. Ihminen voi olla vaikka kuinka mukava, mutta näissä ääni ratkaisee jutuissa ei saisi tulla isoa pettymystä sen toisen ulkomuodossa. 

Se nähtiin jo viime kaudella, että pullukat ei vaan saa aikaan valtavia ensi ihastumisen tunteita. Nyt on mukana taas pulska tyttö, joten odottaa sopii, että sulho on jälleen naama nurinpäin. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2606)

Vierailija
2561/2606 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin näkisin Vilmassa ja Tomissa potentiaalia. Jollain tavalla samantyyliset, herkät, huomioonottavat ja fiksut käytökseltään. Molemmilla se loppuelämän suhde haaveena.

Vierailija
2562/2606 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, olipas kiusallinen jakso Sannin ja eräteemun osalta. Mun mielestä on hyvä, että asioista puhuttiin oikeilla nimillä, mutta Sanni olisi voinut vähän yrittää hillitä itseään. Toki varmaan tilanne jännittävä ja hetkeen latautunut paljon tunteita. Mut hieman liian tarkkaan luetteli päiviä, viestejä ja montako päivää on ollut ghostattuna. 

Ymmärrän kyllä mitä tunteita ghostaaminen herättää. Minut on kerran ghostattu yli vuoden kestäneestä tapailu/seurustelu suhteesta niin, että yhtäkkiä mies vaan lakkasi vastaamasta mihinkään. Pitkän ajan jälkeen näin hänet ohimennen kaupungilla eli ei ollut kuollut. Ghostaaminen on maailman kamalin tapa "päättää" suhde ja se voi jättää traumat pitkäksi ajaksi. 

Näin juuri. Ghostaaminen on enemmän kuin pelkkä jätetyksi jäämisen kokemus. Siinä menettää luottamuksen ja perusturvan tunteen suhteessa ihmisiin kokonaan, kun on antanut luottamuksensa miehelle, joka ei arvosta edes sen vertaa, että ottaa vastaan ne tunteet ja kysymykset, joita se jättäminen aiheuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2563/2606 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemun ja Sannin 5 viikon "seurustelun" jälkeen tuollainen haloo ja rääkyminen, huh. Olivat olleet jopa kolme viikkoa..siis kolme viikkoa yhdessä. Eihän se ole aika eikä mitään. Hittoako jäädä itkemään jonkun äijän perään joka ilmoittaa ettei tunteita ole. Se ei siitä asiasta jauhamalla muuksi muutu. Ymmärrän jos puhuisivat vuosia kestäneeatä suhteesta jossa varmasti olisi asioita joita käsitellä mutta 5 VIIKKOA. 

Vierailija
2564/2606 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan voi käsittää ghostaamista, että miksi joku tekee niin ja miten pystyy elämään itsensä kanssa. 

Varmaan siinä on taustalla vastuun pakoilua ja vaikeutta kohdata omia tai toisen tunteita. Jos ei pysty kasvotusten päättämään tapailua/seurustelua, voisi kuitenkin käyttää ajastaan 5-10min ja kirjoittaa kunnollisen viestin vastapuolelle. 

Itse ainakin ilmoitan vaikka Tinder keskustelutyypeille ihan suoraan ja ystävällisesti jos ei kiinnosta, näin olen tehnyt myös lopettaessa tapailusuhteita. 

Minut on kerran ghostattu pitkästä tapailu/seurustelusuhteesta. Mies vaan katosi ilman selityksiä eikä vastannut ikinä mihinkään. Se jätti syvät häpeän, kelpaamattomuuden, arvottomuuden ja vihan tunteet pitkäksi aikaa. 

Vierailija
2565/2606 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erä-Teemu olikin liian hyvää ollakseen totta. Onneksi näytti todellisen luontonsa kaikelle kansalle, osaa muut naiset varoa

Voi olla että hoiti lopun huonosti, mutta väärän naisen parina saattaa olla vaikea olla liian hyvä. Teki niin tai näin, aiheuttaa pettymyksen sille joka ei halua päästää irti. Siitä oikeasta ei tarvitse päästää irti, Sanni se ei nyt ollut. 

Vierailija
2566/2606 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu vaikuttaa kyllä playeriltä. Sellainen olemus jne ja näki miten katsoi Satua, kun olivat jossain nurmikolla istuskelemassa. Turhaan jää itkemään tuollaisen perään. Siis ei se silmälasipäinen. 

Vierailija
2567/2606 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannin ei olisi kannattanut lähteä tyrkylle Kuopioon. Oliko Teemu edes hänet sinne erityisesti kutsunut? Jos siis Sanni oli erillään omassa majoituksessa siellä? Ei mies halua tulla jahdatuksi tuolla tavalla. 

Vierailija
2568/2606 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erä-Teemu luulee olevansa joku tosi hyvännäköinen vaikkei edes ole. Se vaan näkyy kilometrin päähän että on itseriittoinen, eikä millään tavalla Sannia parempi. 

Vierailija
2569/2606 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävi niin sääliksi Sannia kun itki lohduttomasti. Teemu yritti vähätellä käytöstään korostaen, että kyse oli vain tapailusuhteesta. 

Ehkä seksi ei toiminut. Sannilla ehkä liian löydä pillu. 

Mä epäilen että sulla on prinssinakki housussasi.

Ja siksi luulet, että naiset on löysiä.

Vierailija
2570/2606 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta näinhän ihmiset toimivat. Tapailevat. Katsovat, tuleeko siitä mitään pitemmän päälle. Eikö se ole ihan normaalia? Kamala ajatus, ettei saisi kokeilla, ellei ole 100%:n varma. Voiko alussa koskaan olla?  En puolusta tässä erityisesti Teemua, mutta mitäpä hän muutakaan voi tehdä kuin tapailla Sannia ja katsoa, onko heistä pariksi. Mulle "tehtiin" nuorena noin. Olin aivan ihastunut, se toinen ehkä vähän, muttei niin paljon kuin minä. Oli ihan hirvertä tulla "jätetyksi" tapailuvaiheessa. Oli niin vaikeaa hyväksyä se, ettei kelvannutkaan. Mutten syyttänyt sitä miestä. Kun ei tule tarpeeksi tunteita, niin ei tule. Sellaista sattuu. 

Siitähän ei ollutkaan kysymys, vaan siitä, että millä tavalla Teemu tuon suhtee/tapailun lopetti.

Vierailija
2571/2606 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on tylyttänyt miehiä päivätolkulla, kertonut kaikille auliisti miten hirveää paskaa heidän kanssa oleminen on, ja sitten loukkaantuu siitä, etteivät miehet kunnioita häntä ja kohtele prinsessana. 

Varmasti tämän ohjelman jälkeen on suorastaan jono ovelle, kuka saa poimia tämän herkän kedon kukkasen matkaansa.

Vierailija
2572/2606 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni käyttäydyt todella lapsellisesti. Itse ajoit nämä miehet pois luotasi. 

Vierailija
2573/2606 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä tää Jenni selittää? Ensin suoraan päin naamaa laukoo omia totuuksia kumppaniehdokkaistaan, mollaa ja haukkuu myös toisille nämä miehet. Nyt itkee kun häntä kohtaan ollaan oltu välinpitämättömiä. Katsoisi peiliin

Vierailija
2574/2606 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Jenniä    valittaa ettei häntä arvosteta, katsois peiliin, miten hän itse käyttäytyy, on tosi nolo ihminen.

Vierailija
2575/2606 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävi niin sääliksi Sannia kun itki lohduttomasti. Teemu yritti vähätellä käytöstään korostaen, että kyse oli vain tapailusuhteesta. 

Ehkä seksi ei toiminut. Sannilla ehkä liian löydä pillu. 

Mä epäilen että sulla on prinssinakki housussasi.

Ja siksi luulet, että naiset on löysiä. 

On tiukkuudessa eroja. Pelkäätkö myöntää sitä. Mä epäilen että sulla on löysä alakerta. 

Vierailija
2576/2606 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ihmettelen tätä sarjaa niin hirveästi, että eikö ne sille söpölle itkuherkälle entiselle lestaadiolaistyötlle tosissaan löytäneet parempia ehdokkaita? :O:O Mun ihan sydäntä särki katsoa sen pettymystä. Samoin en ymmärrä, että eikö Suomesta nyt yhtään löydy hyvännäköisiä ja hyvin käyttäytyviä miehiä? Onko kaikki jotain hyypiöitä tai jos on ulkoisesti kivan näköinen, niin on jotenkin tunnevammanen.

No kai ne hyvännäköiset ja muutenkin mukavat ja ihanat tyypit on jo varattuna.

Nehän viedään jo nuorina ja ne myös pidetään, eivätkä tule uusintakierrokselle

Vierailija
2577/2606 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä mies. 

Vierailija
2578/2606 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helevetti, onko Jenni kertaakaan elämässään antanut suunvuoroa kellekään muulle?

Jumaliste, jos sä haluat KESKUSTELLA, niin siihen kuuluu myös se, että sinä kuuntelet mitä sillä toisella osapuolella on sanottavana.

Vierailija
2579/2606 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei rehellisyys ja luotettavuus kiinnosta:

Heidi & Erä-Teemu -siinä on kaksi sen päiväistä selittäjää ja tarinan keksijää. Alkaisivat kimppaan, olisi sitä vastusta ja kaapinpaikan näyttäjää. Kumpikin näkee vikaa ja virheitä muissa sekä tykkää komentaa muita. Iätkin natsaa kivasti, yrittäjinä ymmärtänevät ja pystyvät kannustamaan kun bisnekset sakkaa.

Vierailija
2580/2606 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Sanni on se kuka mokasi. Muutama hassu viikko tapailtu ja jos kalamies ei heti vastaa viesteihin, alkaa hirveä syyttely ja raivoaminen. Aikuisilla ihmisillä kun tuppaa olemaan elämässä kaikenlaista, ettei heti voi vastata. Ja siitä voi jo päätellä paljon toisen kiinnostuksesta, jos vastaaminen ei ole se ykkösjuttu. Mutta ei se tuollaiseen haukkumiseen oikeuta. Ja noloa ettei hyväksy anteeksipyyntöä, vaan valittaa heti että se olisi pitänyt tulla aiemmin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi