Kolmiodraama 2025 OFFICIAL
Huomenna alkaa uusi kausi. Mitäköhän varten siellä on viime kauden osallistuja uusinta kierroksella? Ei napannut viime kaudella ja tuskinpa onnistaa nytkään sen paremmin. Toinenkin varma huti on mukana. Ihminen voi olla vaikka kuinka mukava, mutta näissä ääni ratkaisee jutuissa ei saisi tulla isoa pettymystä sen toisen ulkomuodossa.
Se nähtiin jo viime kaudella, että pullukat ei vaan saa aikaan valtavia ensi ihastumisen tunteita. Nyt on mukana taas pulska tyttö, joten odottaa sopii, että sulho on jälleen naama nurinpäin.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2355)
Normaalista en osaa sanoa mitään, mutta oman kokemukseni mukaan tavallista ei ole Heidiin, Tomin tai Jennin käytös sarjassa. Jokainen vaikuttaa olevan oikeasti jotain ihan muuta kuin itse puhuessaan kuvailevat.
Heidi ja Tomi pyrkivät keinoja kaihtamatta vaikuttamaan toisiin ihmisiin, toisten tekemisiin ja haluamisiin, Jenni purkaa omaa pahaa oloaan ja pettymystään epäsovinnaisella ja asiattomalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Suhteitakin on niin erilaisia mutta ainakin Sanni kulkee ihan eri näköisessä miesseurassa nykyisin.
Minusta tuntuu että ketään ei kiinnosta Sannin jutut koska ei ole millään tasolla kiinnostava persoona. Anteeksi, mutta näin se vain on.
Vierailija kirjoitti:
Joku täällä mollasi ensihoitajia ja väitti heitä "itsekeskeisiksi henkselinpaukuttelijoiksi".
Kaikki tuntemani ensihoitajat ovat kaikkea muuta, kuin itsekeskeisiä henkselinpaukuttajia.
Minulle on eräs henkilö sanonut, että hän tuntee useita poliiseja ja heillä on suuri ego ja kuvittelevat olevansa hienompia ihmisiä kuin muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteitakin on niin erilaisia mutta ainakin Sanni kulkee ihan eri näköisessä miesseurassa nykyisin.
Minusta tuntuu että ketään ei kiinnosta Sannin jutut koska ei ole millään tasolla kiinnostava persoona. Anteeksi, mutta näin se vain on.
Kahdella kaudella näkymätön ns seinäruusu. Vieläkö tuotanto ottaa kolmannelle kaudelle ?
Keitä näistä osallistujista itse ottaisitte mukaan uudelle kaudelle siis mielenkiintoisia ihmisiä? Itse ottaisin Satun, Salama Teemun ja Caron sekä tapahtumia sarjaan Heidi valitsijana.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Sannin ja Teemun suhde kestänyt?
Entä viime kaudella Pinja ja Aku: kuinka kauan he olivat yhdessä?
Mä en ymmärrä, miksi siitä Carolinan 3kk työmatkasta Thaimaahan on tehty niin iso juttu? Mun mielestä se 3kk on kuitenkin aika lyhyt aika. Jos minä olisin alkanut tapailla miestä, joka kertoisi, että on menossa 5kk kuluttua ulkomaille 3kk ajaksi töihin, niin ei olisi ongelma, jos muuten synkkaa hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku täällä mollasi ensihoitajia ja väitti heitä "itsekeskeisiksi henkselinpaukuttelijoiksi".
Tuntuu kyllä että nyt on jotakin kaunaa/kateutta ensihoitajia kohtaan. Oisko niin, että itsekin olisi halunnut ensihoitajaksi, mutta ei ole kyvyt riittäneet? Eli sitä "happania sanoi kettu pihlajanmarjoista" :D
Kaikki tuntemani ensihoitajat ovat kaikkea muuta, kuin itsekeskeisiä henkselinpaukuttajia.
Ja niin tärkeätä työtä tekevät ja ovat kyllä empaattisia ja ihania ihmisiä, ihan niin kuin Carokin.
Olen itse ensihoitajan koulutuksen käynyt, ja pakko myöntää että silloin ensimmäisissä ensihoitajakoulutuksissa oli useitakin naispuolisia, toki myös muutamia miehiä, jotka olivat hakeneet kouluun vain koska ala on niin cool. Kypsyyttä hommaan ei ollut lainkaan, ei myöskään voimia, ja fyysinen pääsykoe oli silloin aivan mitätön. Yksikin oli kauhuissaa
Kyllä sillä luonteella on väliä.tuossa ammatissa, jos ei kykene siihen empatiaan potilaan kansaa. Valitettavan monella ensihoitajalla ei ole-kiukutellaaan ja vidduillaan, ja ollaan vihaisia, kun joudutaan se perce nostamaan penkistä, ja lähtemään keikalle, ja puretaan se potilaaseen. Jätetään potilas myös kuljettamatta, jos ei kiinnosta, eikä huvita. Kyllä, valitettavasti tälläistä on todella paljon ko ammatissa. Riskirajoilla mennään. Ja useinmiten nämä potilaat eivät osaa pitää puoliaan, ja ensihoitajat tietävät tämän. Ja ainoita, oikeita keikkoja on vain vaativat ja vaikeat keikat,ne tavalliset, joita suurin osa on on paskaa. Opiskellessa olisi kiinnostsnut vain höitoelvytykden harjoittelu ja temppujen tekeminen, eikä sen perusasian, eli potilaan perusteellisen tutkimisen opiskelu. Ja kuvitellaan olevan Vapahtajasta seuraava, tietävän ja osaavan enemmän, kuin lääkärit. Ja jos sitä empatiaa potilaita kohtaan on vielä ammattiin valmistumisen jälkeen, niin se kyllä karsiutuu siinä toimintaympäristössä muutamassa vuodessa, tai sitten kannattaa lähteä ammatista pois. Ja kielenkäyttö.....miten potilaita puhutaan, se on jotain todella uskomatonta. Se, miten potilaille puhutaan on pientä sen rinnalla, mite potilaista puhutaan keikan jälkeen. Itse lähdin pois kun en enää jaksanut tuota asennetta. Menin takaisin akuuttihoitotylhön. Se on ihan yhtä kovaa ja vaativaa työtä, kuin ensihoito, mutta jotenkin ensihoitajat kuvittelevat olevansa jotain spessua, ja että se antaa heille oikeuden kohdella ns tavallisia potilaita törkeästi. Katkaisin myös välini entisiin työkavereihin, koska en jaksanut sitä asennetta. Se onneksi tapahtui luonnostaan, kun elämäni muuttui totaalisesti, nuo ihmissuhteet ns feisaantuivst pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kyllä että nyt on jotakin kaunaa/kateutta ensihoitajia kohtaan. Oisko niin, että itsekin olisi halunnut ensihoitajaksi, mutta ei ole kyvyt riittäneet? Eli sitä "happania sanoi kettu pihlajanmarjoista" :D
Ja niin tärkeätä työtä tekevät ja ovat kyllä empaattisia ja ihania ihmisiä, ihan niin kuin Carokin.
Olen itse ensihoitajan koulutuksen käynyt, ja pakko myöntää että silloin ensimmäisissä ensihoitajakoulutuksissa oli useitakin naispuolisia, toki myös muutamia miehiä, jotka olivat hakeneet kouluun vain koska ala on niin cool. Kypsyyttä hommaan ei ollut lainkaan, ei myöskään voimia, ja fyysinen pääsykoe oli silloin aivan mitätön. Yksikin oli kauhuissaa
Nöin on. Väitän että 80% on siellä sen takia. Ja niitä henkseleitä paukutellaan. Kun ei rahkeet riitä lääkikseen, niin sitten mennään tuonne. Ja sitten ollaan niin olevinaan parempia ihmisiä kuin kukaan muu missään. Ja ne, jotka pääsivät ambulanssiin töihin hoitotasolle, niin niillä se kuši sitten alkoikoehumaan päässä. Ne jotka "joutuivat vaan sairaalaan", niin niillä löytyi sitten ajan päästä vähän nöyryyttä, kun se ns. Siperia eli se tykkää todellisuus ja sairaaloiden hierarkia opetti käyttäytymään. Sielläpä et teholla ala esittämään tehohoitolääkörille, että sinä tiedät, osaat ja määräät ja ehdotat, että mitä.nyt tehdään, siellä laitetaan hyvin äkkiä ruotuun.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä, miksi siitä Carolinan 3kk työmatkasta Thaimaahan on tehty niin iso juttu? Mun mielestä se 3kk on kuitenkin aika lyhyt aika. Jos minä olisin alkanut tapailla miestä, joka kertoisi, että on menossa 5kk kuluttua ulkomaille 3kk ajaksi töihin, niin ei olisi ongelma, jos muuten synkkaa hyvin.
Etenkin jos olisi muka niin rakastunut kuin Tomi esittää olevansa.
Vierailija kirjoitti:
Noilla kahdella oli tosi kiihkeää alussa. Ja Tomilla kehittyi ne tunteet heti. Ehkä olisi kannattanut edetä vähän varovaisemmin, että olisi ensin tutustunut vähän paremmin, oppinut sen, mitä toinen ja toinen haluaa, ja millainen kumpikin on. Jos suhde menee heti fyysiseksi, niin siinä alkaa hyrräämään hotmonit niin kovaa, että.aivo eivät enää pelaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ollaan haukuttu Heidi maanrakoon. Itseäni taas ärsytti enemmän leuhka, setämies Juho dominoivine käytöksineen sekä lammas Satu, joka itsekin myönsi itsensä miellyttämisenhaluiseksi ja oli valmis alistumaan äijän tahtoon. Juuri sitä tyyppiä joka lopulta jättää ne lapsihaaveetkin ja suostuu setämiehen tahtoon. Ja sitten 10 vuoden päästä kaduttaa.
Ihan sietämätön pariskunta, sitä lässytystä oli lopussa raskas katsoa.
Ja ei, en ole Heidi niin kun joku kohta nokkelana tulee tähän tervehtimään, kaikki ei vaan katso näitä asioita samalla tavalla vaikka palstalla olisikin meneillään yleislynkkaus.
Ei kai Heidiä ole haukuttu? Tuomittu toki ilkeä ja manipuloiva käytöksensä, mutta ihan tapahtumien perusteella. On näytetty Heidin valehtelevan, naureskelevan ja haukkuvan selän takana, määräävän yksin asioista, naljai
Ei ole haukuttu eikä keksitty valheellisia väittämiä. Heidin touhu on vaan niin pahaa, että pelkästään sen seuraaminen tekee epämukavan olon. Siitä onkin sitten fanien helppo syyttää muita kommentoijia kuten Heidi syyttää ohjelmassa muita osallistujia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt riittää Vilman haukkuminen! Kertoi, että on deittaillut paljonkin, mutta jostain syystä törmää usein vasta eronneisiin, jotka eivät kaipaa sitoutumista. Antaa etsiä unelmiensa prinssiä ihan rauhassa. Ei tarvitse Vilman haluta kaiken kokeneita ehdokkaitaan eikä heidän Vilmaa. Itse tietävät, mitä haluavat ja toivovat.
Ei ollut ilkeitä ja pahantahtoisia miehiä kaudella lainkaan. Yksikään heistä ei ketään haukkunut, eikä mollannut mistään. Joni vaikutti hyväntahtoiselta ja empaattiselta, ehkä hieman hyväuskoiseltakin. Kavereina ovat jatkaneet.
Niinpä! Jollain tuntuu olevan taito muuttaa kaikki ystävyydellä ja arvostuksella sanottu ilkeilyksi ja muuttaa ihmisen ominaisuudet ja piirteet kiusaamisen kohteeksi. Hoida pääsi kuntoon!
samaa mietin tuossa lueskellessa, harrastus kai se on tuokin: vääristellä ja käännellä sanomiset ja tarkoitukset ihan muuksi kuin olivat alkuperäisessä kontekstissaan
Mulle on jäänyt mielikuva, että Tomi on melko kokematon seurusteluissa / rakkaussuhteissaan. Kaveripiiri tuntuu olevan se ykkönen, hän kokee itsensä aina valmiiksi auttamaan joten hän on ekojen joukossa mikäli kaveri tarvitsee esim. muuttoapua. Mutta myös perhe on toiveissa joten sellaista kumppania on sitten lähtenyt tv-ohjelman kautta hakemaan. Aikaisemmin on jo ollut mielipiteitä Tomin liiankin nopean etenemisen ja tulkintansa, että tunteet olisivat edenneet samalle tasolle molemminpuolin. En ihmettele Caron reaktioita, taisi fiksuna naisena vaistota, ettei kaikki ehkä ole nyt luontevalla tasolla ja Tomin puheet/vauvakuume alkoi ahdistaa. En väitä, etteikö joku voisi kokea tuntemattomaan parin päivän tuttavuuden aikana salamarakastumista, mutta uskoisin, että on kuitenkin harvinaista ja enemmänkin ihastustasolla. 😍
Mietin pitkään otanko kantaa, koska eihän asia toisaalta mulle kuulu.
joo esittelyssä taisi olla, että 28-vuotis Tomi on seurustellut 3 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se oli voimakkaasti ihastunut, jopa rakastunut, kyllä sen näkee ilmeestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahdella kaudella näkymätön ns seinäruusu. Vieläkö tuotanto ottaa kolmannelle kaudelle ?
Keitä näistä osallistujista itse ottaisitte mukaan uudelle kaudelle siis mielenkiintoisia ihmisiä? Itse ottaisin Satun, Salama Teemun ja Caron sekä tapahtumia sarjaan Heidi valitsijana.
Minä ottaisi Terhin viime kaudelta. Tai Terhi voisi olla podcastin juontaja, olisi tosi hyvä siinä.
Siis kuvittelin että tämä on eka kausi, ei ole koskaan ennen osunut tällaista ohjelmaa silmiin, edes mainoksia!
Kaksi kysymystä. Se punapartainen mies joka kävelee kyynärsauvan kanssa, mikä vamma hänellä jalassa? Kun ilmeisesti pysyvä.
Ja toinen, se Jenni? Siis miksi hän on tässä ohjelmassa, kun itse puhuu niin ettei muut saa puheenvuoroa, ja sitten valittaa kun muut ei puhu? Ja yhtään mikään ei tunnu kelpaavan, ei anna edes mahdollisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se oli voimakkaasti ihastunut, jopa rakastunut, kyllä sen näkee ilmeestä.
😳 Olisko mennyt jopa "palvonnan" puolelle. Vaikka Caro sanoi, ettei ole ihan samalla tasolla, niin Tomi vaan toisti kuin nauhalta omia tunteitaan. Ei siitä kehkeytynyt sellaista keskustelua, jossa olisi molempien tunnetaso tullut Tomille ymmärretyksi. Jäi edelleen elättelemään hymyssä suin, että kyllä se tästä vielä.......💓
Salama-Teemu seuraavaksi Bacheloriksi!
Edellinen ensihoitajan kommentti siis siihen, että kyllä niistä ensimmäisistä vuosista ja opiskelijoista hyvinkin on tuollaisen käsityksen voinut saada. Olihan niitä henkselinpaukuttajia. Pian vaan iskivät ne henkselit naulaan. Ja nykyään käsittääkseni pääsyvaatimukset paljon korkeammalla.