TS: Setan puheenjohtaja Anu Kantola purjehtii Linnan juhliin naisen sukuelintä muistuttavassa puvussa nimeltä "Saint Pussy"!
Turun Sanomien pääuutinen tänään: Jutta Virtanen suunnitteli Setan puheenjohtajalle Anu Kantolalle Linnan juhliin naisen sukuelintä muistuttavan puvun. Puvun päräyttävä nimi on "Saint Pussy" eli "Pyhä P*llu". Kyseessä oli Kantolan oma toive. Myös kuva nähtävillä.
Kommentit (1982)
Onko tuo Setan ihminen päästään sekaisin, miksi sen pitää huomiohuorata kunniallisena juhlapäivänä ja nolata itsensä noin härskisti?
[minä vaan kysyn]
Vierailija kirjoitti:
Nythän eletään sukupuolittomuuden aikaa, miksi korostaa perinteistä naisten elintä? Ei ole ihan loppuun ajateltu, tää puku syrjii kaikkia muuksi kuin naiseksi identifioituneita.
Ehdottomasti tulisi olla puku joka oisommeltusetalaisten silvotuista
Vierailija kirjoitti:
Anu saa taikinanaamaiset persu-ukot kouristelemaan. Juuri hyvä asuvalinta 👍
Saa myös arpinaamaisen sdp:tä äänestävän duunarin kouristelemaan, eli minut. Sori siitä.
Akkospelleille nauraa naurismaan aidatkin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeesti... Mitä liikkuu ihmisen päässä joka haluaa pukeutua arvokkaisiin juhliin v*tuks
Varmaan, että 'olen nainen ja kannan pilluani ylpeänä' tai 'olen kaikin tavoin vittumainen'.
Puku on taitavasti tehty ja kauniskin, mutta miksi Linnan juhliin? Siellä juhlitaan Suomen itsenäisyyttä, ei emätintä.
Allekirjoittaako Seta puvun käytön? Jos, miksi he haluavat hieroa naisen genitaalia veteraanien naamaan?
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Setan ihminen päästään sekaisin, miksi sen pitää huomiohuorata kunniallisena juhlapäivänä ja nolata itsensä noin härskisti?
[minä vaan kysyn]
Tämä mielestäni edustaa hyvin nykypäivän kulttuuria: on ok mennä farkuissa ja tennareissa häihin, kun ne nyt vaan on MINUSTA niin mukavat ja on ok mennä arvokkaaseen juhlatilaisuuteen oma agendaansa julistaen, koska MINÄ niin haluen ja MUUT EI ymmärrä. Tämä sinänsä toki kertoo eniten ihmisestä itsestään ja siitä minkälainen hänen ajatusmaailmansa on.
Itse juhliin osallistuessani haluan aina kunnioittaa myös järjestäjää ja tilaisuuden henkeä ja pukeudun sen mukaisesti - tai jätän menemättä. Juhlassa, kun yleensä ei ole minusta tai haluistani kyse. Eri asia, jos itse järjestän juhlat, niin sinne voin tietysti pukeutua juuri niin kuin itse haluan.
Eikö tämän vuoden teema ole sivistys ja koulutus?
Miten pilluna esiintyminen kuvastaa kumpaakaan?
Voi mikä häpeä!
Toivottavasti ko pillu jätetään huomioimatta, eikä mitään haastatteluja järjestetä.
NYT VOIKIN KYSYÄ ; MITEN TÄMÄ LIITTYY SUOMEN VALTION ITSENÄISYYDEN JUHLAAN ?
Tuo asun nimi antaa olettaa et sen keksi sateenkaaripiispat aatesisaria kun ovat
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämän vuoden teema ole sivistys ja koulutus?
Miten pilluna esiintyminen kuvastaa kumpaakaan?
Voi mikä häpeä!
Toivottavasti ko pillu jätetään huomioimatta, eikä mitään haastatteluja järjestetä.
Jaaha, eikö teemana olekaan suomen valtion itsenäisyys , itsenäisyyden juhlassa .
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin miksi siinä ei ole karvoja? Aikuisen naisen emättimessä on karvoja. Toiseksi mikä ihmeen pussy? Se on miesten keksimä p*rnosana.
Kai eukko vetäisee pitkäkarvaisen stoolan niskaansa ja paskanruskeat korkkarit jalkaan, käsveskana joku harmahtava valuvasta veluurista tehty kokkareinen pussukka, niin ja punaisia viiruja veskassa, pitää näyttää autenttiselta.
Stoolan sijaan sovittelee korkeaa karvahattua, onko brassi, kiitorata vai kotikutoinen, jolloin stoolassa on piitkät karvat, eli lammastako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeesti... Mitä liikkuu ihmisen päässä joka haluaa pukeutua arvokkaisiin juhliin v*tuks
Varmaan, että 'olen nainen ja kannan pilluani ylpeänä' tai 'olen kaikin tavoin vittumainen'.
Onnistuuko toi arabimaissa ?
Ollaan nyt mitä mieltä tahansa näistä kemuista, mutta ovat kuitenkin noin yhteiskunnallisesti/valtiollisesti vuoden suurin ja arvokkain juhla. Ruotsilla on Nobel-gaalansa jne. Vieraita tulee paljon, myös mm. ulkomaisia diplomaatteja. Millainenkohan Suomi-kuva tästä välittyy? Se, että kyseessä onkin naamiaiset ja muut ovat väärin pukeutuneita. Suomalaiset naiset ovat kahdella jalalla käveleviä vittuja? Kyseessä on uusi naisten kansallispuku? Onko tarkoitus loukata sodassa menehtyneitä sankarivainajia ja heidän jälkeläisiään, pukeutumalla itsenäisyyspäivänä vituksi? Halutaanko muuttaa itsenäisyypäivän nimi "vitunpäiväksi"? Jne. Vai mihin tässä pyritään?
Onhan aivan tavattoman loukkaavaa suurta osaa suomalaisia kohtaan, pukeutua vuoden arvokkaimpaan, koko kansan iloiseen ja arvokkaaseen juhlaan näin, jossa juhlitaan sitä, että olemme itsenäinen kansakunta muiden joukossa, ja tällä itsenäisyydellä oli käsittämättömän suuri hinta sodassa kuolleina sankarivainajina. Puku tuossa tilaisuudessa edustaa irvokkuutta, haluaa loukata, väheksyvä, asettaa kantajansa olemattomalle jalustalle jne. Yksintein sanottuna aivan tavattoman törkeää.
Toivottavasti hänelle ilmoitetaan tästä, että puku on sopimaton ko. tapahtumaan. Tai sitten viimeistään ovella kerrotaan, että hän henkilönä on tervetullut, mutta iltapuvussa ei naamiaisasussa.
Lähetetään porukalla viestiä tv-toimittajille, ettei näitä huomiohu.raajia näytettäisi televisiossa. Lehdistö kirjoittaa, se riittää, mutta ei tarvitse pilata lähetystä antamalla näille enemmän huomiota kukn itse juhlalle ja presidenttiparille. Hänen saapumisensa päälle voidaan ajoittaa jotain muuta lähetystä.
Eikö tavallinen vulva ole jo ihan passé? Enemmän nykypäivää kuvastaisi silvottu trans tai somalipillu.
Nämä ei ole kyllä naamiaiset eikä disco . Iltajuhlakaan ei ole . Voisitte viettää niitä muu aiheista juhlia omissa tiloissa. Valtion johto viettää Itsenäisyyden juhlan virallisesti ja julkisesti. Joku vastuu teilläkin on.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mahtaa kadetti miettiä, jos joutuu tuota pillua tanssittamaan.
Kadetti tutkailee, onko pillussa valko- tai punavuotoa. Jos on, tarjoaa isoa tampooniaan. Muuten heittää huulta tanssin pyörteissä.
Laittaisivat harson sen viston naaman peittääkseen. Vähempikin hävettää. Sen naamahan on kuin p-llu.
Sukupuolisuuteen ja sukupuolittamiseen liittyy vahvasti sekin, ettei mussumimiehet kättele naista, illan emäntää. Aika kornia. Ovat omilla ehdoillaan. Kun tämä sallitaan yksille, pitää sallia toisillekin. Toivottavasti tapaavat nämä naamakkain.