TS: Setan puheenjohtaja Anu Kantola purjehtii Linnan juhliin naisen sukuelintä muistuttavassa puvussa nimeltä "Saint Pussy"!
Turun Sanomien pääuutinen tänään: Jutta Virtanen suunnitteli Setan puheenjohtajalle Anu Kantolalle Linnan juhliin naisen sukuelintä muistuttavan puvun. Puvun päräyttävä nimi on "Saint Pussy" eli "Pyhä P*llu". Kyseessä oli Kantolan oma toive. Myös kuva nähtävillä.
Kommentit (1982)
Miksi nykyfeministit on niin saakelin noloja, eikö heillä ole muita saavutuksia kuin pillu jalkojen välissä?
Aika ja paikka sekä juhlatilaisuus, jossa juhlistetaan Suomen itsenäisyyttä ei ole sopiva hetki julistaa Anun manifestia.
Tuolle lapselliselle hölmöilylle löytynee jostain muualta paikka.
Sopimatonta, sivistymätöntä ja suorastaan brutaalia hölmöilyä sekä irstailua.
"
No eiköhän niistä kohisseet ne samat ihmiset, jotka nyt kohisee tästä mekosta.
Ja luultavasti ne, joille nuo kengät oli ok, tää mekkokin on ok.
Toki noi kengät rikkoi etikettiä, tää mekko ei. Itse kuitenkin olen sitä mieltä, että miesten juhlapukeutumisetiketti on niin kapea ja kuolettavan tylsä, että kannustan kaikkia rikkomaan sitä. Esim. juuri se räikeän pinkki frakki oli upea. "
Mielestäni kengät oli siistit, Aten puku on se ja sama koska oli kuitenkin siisti väristä huolimatta, mutta pillupuku se vasta etikettiä rikkoo.
Persut sivistymättömiä moukkia, siksi eivät pääse linnan juhliin, ainoastaan linnaan!
Nykyään ei ihmisillä taida olla mitään tilannetajua.
Olen käsittänyt, että 6.12. juhlitaan arvokasta Suomen itsenäisyyttä, eikä jonkun randomin vieraan mieltymyksiä.
Mielenosoituksille, omien mieltymysten ja mielipiteiden julkituomisille on olemassa ihan muut paikat ja kanavat, kuin arvokas juhlatilaisuus presidentin vastaanotolla.
En ole tiukkapipo, mutta tunnen myötähäpeää.
Alapeukuttajille: Mietihän, miltä tuntuisi, jos teidän omiin, tai omien läheisten juhliin, häihin, hautajaisiin,rippijuhliin, ristiäisiin, valmistujaisjuhiiin tulisi joku vaikka penikseksi pukeutuneena? Siinähän olisi hienoa olla vaikka perhekuvassa rinnakkain...
Olisiko ok?
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ei ihmisillä taida olla mitään tilannetajua.
Olen käsittänyt, että 6.12. juhlitaan arvokasta Suomen itsenäisyyttä, eikä jonkun randomin vieraan mieltymyksiä.
Mielenosoituksille, omien mieltymysten ja mielipiteiden julkituomisille on olemassa ihan muut paikat ja kanavat, kuin arvokas juhlatilaisuus presidentin vastaanotolla.
En ole tiukkapipo, mutta tunnen myötähäpeää.
Olen samaa mieltä. Rajatonta , sivistymätöntä , käytöstapojen puutetta , tilannetajua ja toisten huomioon ottamista ei enää opeteta kodeissa eikä oikein missään.
Kohta tuolla jengi kulkee muna kädessä ja alaosattomissa pimppaa tuulettaen kun on niin vapaata menoa jopa juhlatilaisuudessa esittää alapäätä.
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan persuja ja tosi tyhmiä
Tämä älykäs vihervasemmistolainen argumentaation huippu on saanut silakkaparvelta 13 ylänuolta. Kertoo nykyajasta ihan tarpeeksi.
Täysin mauton tempaus joka halventaa jälleen Suomea ja itsenäisyyspäivää.
Myös suunnittelija Jutta on rekkalesbo. Mikään muu ei olisi edes mahdollista.
Kertokaa minulle missä kohtaa tuossa nunnan asun mieleen tuovassa puvussa on se vagina?
En nyt käsitä lainkaan tätä naiseuden pyhää pimpsaa kun kerran sukupuolia ei ole olemassa tai niitä on satoja erilaisia. Tämä Setahenkilö sekoaa nyt omaan näppäryytensä ja itsensä kanssa. Ollakko vai eikö olla, siinäpä vasta pulma.
Sykähdyttävää ja raikasta olisi ollut esitellä todellakin se muunsukupuolisen symbolistinen kaapu. Paljon informatiivisempaa ja lisäisi uskottavuutta ko. asiaan.
Puku esittää vaginaa, mutta itse nainen on kuin kyrpā.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttajille: Mietihän, miltä tuntuisi, jos teidän omiin, tai omien läheisten juhliin, häihin, hautajaisiin,rippijuhliin, ristiäisiin, valmistujaisjuhiiin tulisi joku vaikka penikseksi pukeutuneena? Siinähän olisi hienoa olla vaikka perhekuvassa rinnakkain...
Olisiko ok?
Vassulle hautajaisetkin ovat paikka protestille, oman persoonan ja mieltymysten esittelylle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nykyfeministit on niin saakelin noloja, eikö heillä ole muita saavutuksia kuin pillu jalkojen välissä?
Ennen kaikkea miksi Setan puheenjohtaja esiintyy pelkkien pillullisten asioiden ajajana, vaikka kyse pitäisi olla kaikista seksuaalivähemmistöistä, sukupuolielimiin katsomatta?
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa minulle missä kohtaa tuossa nunnan asun mieleen tuovassa puvussa on se vagina?
Anu kertoo sinulle mielellään. Hän on menossa Pyhä Pilluna itsenäisyyspäivän juhliin.
Vierailija kirjoitti:
Persut sivistymättömiä moukkia, siksi eivät pääse linnan juhliin, ainoastaan linnaan!
Olen vasemmistoa äänestävä homomies ja minusta tuo puku on absoluuttisen mauton ja pitäisi kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan persuja ja tosi tyhmiä
Tämä älykäs vihervasemmistolainen argumentaation huippu on saanut silakkaparvelta 13 ylänuolta. Kertoo nykyajasta ihan tarpeeksi.
Vassuloidi on oppinut monipeukuttamaan itseään... siis viestejään :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vasemmistoa äänestävä homomies ja minusta tuo puku on absoluuttisen mauton ja pitäisi kieltää.
Minä myös ja minusta puku on upea. Tasapeli, jatkakaa.
Niiden saavutusten eteen on tehty töitä meidän kaikkien vuoksi. Ilman niitä saavutuksia sinäkään et rääpisi päätä täällä.