Sähköskuutilla liikkunut 16-vuotias poika kouri tuntemattomia naisia Helsingissä
Oliko taas Ahmed asialla?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a36d2418-28d4-49a0-905e-490db26f71c0
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli, koska kommenttikenttä on suljettu.
Tai on suljettu juuri siksi että muuten sinne mentäisi huutelemaan mutulla että Ahmed sen teki.
Tuo poika tai sen kaverit oli kuvanneet nuo ahdistelut ja laittaneet TikTok:iin. Olivat selvästi puoliksi arabeja tai jostain sieltä suunnalta kotoisin. Pojat puhuivat selvästi rallisuomea siinä videolla.
Ja tässä varmistus sille jota moni jo täällä ennakoi.
Tämähän on juuri sitä etnistä värinää, mitä on peräänkuulutettu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi teille on aina pääasia se onko kyseessä ulkomaalainen vai suomalainen poika/mies?
Onko tullut mietittyä miksi tiedätte jo kysymättäkin että kyseessä on aina miespuolinen tyyppi? Voisi olla joku ulkonaliikkumiskielto paikallaan kun ette muuten osaa olla.
ASIALLA ON SUURI YHTEISKUNNALLINEN MERKITYS LIITTYEN TURVALLISUUDEN TUNTEESEEN.
Vierailija kirjoitti:
Miksi teille on aina pääasia se onko kyseessä ulkomaalainen vai suomalainen poika/mies?
Onko tullut mietittyä miksi tiedätte jo kysymättäkin että kyseessä on aina miespuolinen tyyppi? Voisi olla joku ulkonaliikkumiskielto paikallaan kun ette muuten osaa olla.
Kun kyseessä on mamutaustainen, voi vain toivoa että uhriksi valikoituu vihervasemmistolainen, koska vihervasemmistolainen on syypää siihen että seksirikollinen on ylipäätään haettu maahan.
Jos siis väen väkisin haluaa hakea maahan seksirikollisia, on suotavaa että ne seksirikokset kohdistuvat niihin ihmisiin jotka ovat syypäitä seksirikollisen maahantuontiin. Rikollista ei voida karkottaa ennen kuin tämä syyllistyy rikokseen, joten jos se rikos jokatapauksessa tulee tapahtumaan, on parasta että se kohdistuu ihmiseen jonka syytä on että rikollinen on ylipäänsäkään maassa.
Nyt olet saanut vastauksesi.
Nää ahdisteluvideoit on ollut yliladal, tiktokis, redditis ym. Ahdistelijat ite latas ne nettiin.
Skuutin avulla naisten kouriminen on niitä harvoja innovaatioita mitä mustat ovat tehneet.
Naiset, iskekää sille takasin! joko kouritte takasin, potkasette alas skuutilta tai haukutte. Jotain oman koskemattomuuden puolesta. Myös rikosilmoitus eikä tarvi suojella siks koska on alaikänen. Alaikäset voi tehdä rikoksia koska niitä ei voi rankaista, mikä on kyllä tosi epäoikeudenmukaista yms.
Ennenku kukaan valittaa niin mä olen myös nainen, eikä mua olla jostain syystä koskaan koskettu asiattomasti julkisesti. Syynä voi olla kun olen tällanne keskivertoa rumempi.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi suomalainen, niin se olisi jo mainittu uutisessa, jopa nimen kera.
Ei tietenkään olisi senkin pölvästi. Ei kerrottaisi myöskään jos olisi suomalainen pers-inceli
Vierailija kirjoitti:
Naiset, iskekää sille takasin! joko kouritte takasin, potkasette alas skuutilta tai haukutte. Jotain oman koskemattomuuden puolesta. Myös rikosilmoitus eikä tarvi suojella siks koska on alaikänen. Alaikäset voi tehdä rikoksia koska niitä ei voi rankaista, mikä on kyllä tosi epäoikeudenmukaista yms.
Ennenku kukaan valittaa niin mä olen myös nainen, eikä mua olla jostain syystä koskaan koskettu asiattomasti julkisesti. Syynä voi olla kun olen tällanne keskivertoa rumempi.
Tiedoksi: Minä en miehenä tule väliin jos näen tällaista ennen kuin tiedustelen uhrin puoluekantaa. Jos kyseessä on vihervasemmistolainen, jatkan surutta matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinäkin vielä koet monikulttuurin seurakset. Ja muut vihervasemmistolaiset naiset ovat sinua vastaan silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli, koska kommenttikenttä on suljettu.
Tai on suljettu juuri siksi että muuten sinne mentäisi huutelemaan mutulla että Ahmed sen teki.
Tuo poika tai sen kaverit oli kuvanneet nuo ahdistelut ja laittaneet TikTok:iin. Olivat selvästi puoliksi arabeja tai jostain sieltä suunnalta kotoisin. Pojat puhuivat selvästi rallisuomea siinä videolla.
Ei muuta kun nämä pojat takaisin sinne mistä toinen vanhemmista on tullut suomeen.
Suomi suomalaisille ja nee kerit painikoon vit tuun täältä.
Vierailija kirjoitti:
Vanha juttu ja etnisyyttä ei voi päätellä. Voi se olla Anttikin. Samalla luokalla yläasteella oli todella pervo tyyppi. Ihan kantasuomalainen.
No ei takuulla ole suomijantteri. Mohamed aka Ahmed taas asialla.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät taineet käyttää kaapua ja liikkuivat ilman miessaattaajaa.
Tämä. Käskeehän koraani miehiä huolehtimaan naistensa (eli omaisuutensa, oma lisäys) peittämisestä jotta heidät tunnistettaisiin kunniallisiksi muslimeiksi eikä heitä vahingoitettaisi. Siis vahingoitettaisi.
Vierailija kirjoitti: Skuutin avulla naisten kouriminen on niitä harvoja innovaatioita mitä mustat ovat tehneet.
K: Mikä on pahempaa kuin syyrialainen nylkyttäjä?
V: Syyrialainen nylkyttäjä skuutilla.
Moni vihreä ja vasemmistolainen nainen joutuu nyt kokemaan mitä se heidän haluama kansainvälisyys tarkoittaa
Olette te muijat sitten kädettömiä kun pikkulapsia pitää haastaa oikeuteen 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on kerran käynyt noin, asialla oli sellainen 15v, runsaasti ylipainonen äitin pullapoika. Ihan kantasuomalainen.
Sitten heräsit.
En ole ikinä kuullut tuollaista suomalaispojan tekevän
Ovatko he näitä pakola*sia jotka ovat paenneet kotimaasta väkivaltaa, mutta sitten alkavat käyttää sitä väkivaltaa suomalaisia kohtaan? N49
Mistä luulet sen johtuvan että päätellään olevan mamutaustainen?
Johtuisiko kenties siitä räikeästä yliedustuksesta seksirikostilastoissa noin yleisestikin? Kerrotko vielä montako joukkorikastusta on toteutettu kantisten toimesta viimeisen 70 vuoden aikana?