Sanokaas mihin nainen kannattaa viedä treffeille?
Eli ekat treffit tulossa ja vaikutus pitäis pystyä tekemään
Kommentit (319)
Oonko mä jotenkin outo, kun en ymmärrä, miten ap:n esittämään "hankalaan" tilanteeseen edes joutuu? Siis että yrittää pää hiessä keksiä, mihin treffeille. Eikö hän ole koskaan jutellut tämän treffikumppanin kanssa, eli onko kyseessä sokkotreffit? Mä olen päätynyt treffeille ainoastaan sellaisten ihmisten kanssa, joiden kanssa olen jutellut livenä tai online vähintään yhdesti, ja sen jälkeen, kun yhteyttä on otettu (ellei sovita jo heti siinä ekalla tapaamisella), on kysytty vain suoraan, että "hei, kiinnostaisiko sua lähteä mun kanssa lauantaina [paikkaan X]?", ja sit vaan sovittu yksityiskohdat. Jos ei kiinnosta ehdotettu asia, siinä voi heti sanoa, ettei kiinnosta sellainen aktiviteetti ja ehdottaa jotain muuta toiselle päivälle. Ei oo tähän mennessä tosin käynyt kertaakaan niin, ettei toinen osapuoli olisi suostunut ehdotettuun treffitekemiseen (olen itse ehdottanut, ja myös mulle on ehdotettu), mutta uskaltaisin kyllä sanoa, jos en haluaisi. Tuollaisia yllätystreffejä on tullut sitten myöhemmin, kun on tunnettu vähän paremmin, että on voinut olla varmempi siitä, että toisella tulee olemaan mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vie se joulutorille. Voitte siellä kierrellä ja katsella, juoda glögit ja syödä jotain pientä. Kiva ja rento fiilis ja julkinen paikka.
Tää on kiva!
En tykkäisi kiusallisista kahvittelutreffeistä. On hyvä jos on pienimuotoista oheistoimintaa.
Miksi kahvittelutreffit olisivat kiusalliset?
En ole tuo edellinen, mutta aika moni kaipaa jotain sellaista (pienimuotoista) tekemistä, jossa huomion voi kiinnittää ulkopuoliseen asiaan, kuten joulutorilla "katso miten kivoja tuotteita". Kun istutaan vaan kahvilassa, keskustelu jämähtää helpommin toisen tenttaamiseen tai omaan itseen.
Normaali ihminen osaa keskustella kahvilassa ihan yhtä lailla kuin torillakin. Tuossa mielessä kahvila on huomattavasti parempi paikka, koska siinä pääsee heti näkemään, onnistuuko treffikumppanilta normaali kanssakäyminen vai ei. En mä ainakaan halua kumppaniksi sellaista miestä, jolta ei onnistu edes noin arkinen asia kuin kahvilassa juttelu, vaan joka tarvitsee kaikenmaailman lavasteita keskustelun ylläpitämiseen.
Olen kyllästynyt jatkuviin keskusteluihin. Suosin sen sijaan toimintaa. Mieluiten makuuhuoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vie se joulutorille. Voitte siellä kierrellä ja katsella, juoda glögit ja syödä jotain pientä. Kiva ja rento fiilis ja julkinen paikka.
Tää on kiva!
En tykkäisi kiusallisista kahvittelutreffeistä. On hyvä jos on pienimuotoista oheistoimintaa.
Miksi teet kahvittelutreffeistä kiusallisia? Et osaa keskustella?
Ikinä ei kannata mennä kahvilatreffeille netissä tavatun naisen kanssa. Siinä joutuu vain nirsojen naisten pelinappulaksi ja maksumieheksi. Kokematon treffaaja menee helposti tähän vipuun. Irl on eri asia.
Edelleenkin, ne netissä olevat naiset ovat olemassa myös irl. Sun livenä tapaamasi nainenkin voi olla netissä tinderissä tms.
Deittipalstoilla olevat naiset ovat pohjasakkaa. Heiltä löytyy aina joku vika miksi he joutuvat turvautumaan deittipalstoihin. Yleinen syy on nirsous, mutta muitakin syitä on olemassa kuten yh tai runsas ylipaino. Parhaat naiset eivät ole deittipalstoilla, koska heidän ei tarvitse olla siellä. Miehillä tilanne on erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vie Biltemaan kaffelle ja pullalle? Riittää ykköseurot tarjoamiseen.
Tämä on hyvä idea. 1€ panostus ei aiheuta mielipahaa, jos ne treffit menevät puihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kiva!
Miksi teet kahvittelutreffeistä kiusallisia? Et osaa keskustella?
Ikinä ei kannata mennä kahvilatreffeille netissä tavatun naisen kanssa. Siinä joutuu vain nirsojen naisten pelinappulaksi ja maksumieheksi. Kokematon treffaaja menee helposti tähän vipuun. Irl on eri asia.
Deittipalstoilla olevat naiset ovat pohjasakkaa. Heiltä löytyy aina joku vika miksi he joutuvat turvautumaan deittipalstoihin. Yleinen syy on nirsous, mutta muitakin syitä on olemassa kuten yh tai runsas ylipaino. Parhaat naiset eivät ole deittipalstoilla, koska heidän ei tarvitse olla siellä. Miehillä tilanne on erilainen.
Onpa ristiriitaista. Nainen etsii hyvää miestä, eli on susta nirso kun sä et kelpaa, ja sen takia hän on alinta pohjasakkaa? Ok. Mutta jos nainen livenä etsii hyvää miestä, niin hän ei olekaan pohjasakkaa?
Jos netistä seuraa etsivät nasiet ovat alinta sakkaa, niin sitten ovat miehetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset ketjut on aina jotenkin hassuja, miehet kyselee ja vastailee toisilleen ja naisten vastauksia mollataan.
Toki niitä vinkkejä kannattaa ottaa miehiltä jos haluaa deittailla miehiä.
Miehen olisi todella helppo nousta mammapalstan inceleiden yläpuolelle deittimaailmassa ihan vain kuuntelemalla mitä naiset toivovat. Mutta ilmeisesti naisten kuunteleminen ei ole mahdollista Tosimiehelle(TM).
Miehet ovat kyllästyneet jatkuviin keskusteluihin. Mitä pitäisi tehdä treffeillä, jotta tulisi myös toimintaa naisen kanssa mahdollisimman nopeasti?
Kuuhun jos vaan pätäkkää on iskeä pöytään.
Olen samaa mieltä siitä, että ensitapaamiseen kannattaa panostaa. Mukava paikka, keskustelu, ehkä yhteinen puuha. Minuun vetoaa lisäksi se, että mies on aidosti kiinnostunut myös mielipiteistäni eikä vain ulkonäöstäni.
Olen kieltäytynyt mm. treffeistä lähimmälle ABC:lle sekä kävelylle parkkipaikan ympäri. Kyllä, sellaistakin on ehdotettu.
Parhaimpia ensitreffejä ovat olleet piknik puistossa kauniina kesäpäivänä. Mies toi huovan ja pientä purtavaa kuten viinirypäleitä ja keksiä. Kerran pääsin veneilemään. Myös tällöin mies oli pakannut eväät ja kuoharia mukaan. Näin talvella vaihtoehtoja on vähemmän, mutta jokin mukava ravintola tai tosiaan joulutori on mukava idea.
Tsemppiä treffeille! Ja tosiaan keskustele, kunnioita naisenkin mielipiteitä, yrittäkää löytää yhteisiä mielenkiinnon kohteita.
Vasta olin treffeillä kirjaston kahvilassa. Tunti siellä ja sit kaks tuntia siiderillä. Oli kivaa. Rennosti vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"ei helvetti, tää ukko on yks niitä joilta saa kaikenlaista rojua nurkkiin pyörimään, nää on niin nähty".
Sulta meni ohi se kohta, jossa mies valitsee tavaran sen perusteella, mistä nainen itse tykkää.
Pointti ei ole se tavara, vaan sen huomaaminen mistä nainen pitää.
Suurin osa naisista ei ole sellaisia bimboja jotka huokailevat rihkamakärryjen ääressä "ihania" turhakkeita.
Miksi olette noin negatiivisia? Ettekö ole koskaan olleet joulutorilla? Siellä on monenlaista pipareista ja hunajasta villasukkiin ja kuusenkoristeisiin. Kai torilla kiertelijät keskustelevat myös näkemästään, ei tarvitse sokkona ostaa "rojua"!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ja sieltä voi myös ostaa naiselle lahjaksi sen kivan pikku esineen, minkä kohdalla hänen ilme kirkastui.
Jos siis halutaan tehdä vaikutus, eikä vain rämpiä treffien läpi alimmalla mahdollisella tasolla.<Tämä huomautuksena niille inceleille, jotka tulee aina ulvomaan näihin ketjuihin että "miksi miehen pitää tehdä ihme temppuja yhyyy!!!!"
Aina minimipanostuksella treffit netistä tavatulle, koska nainen tuntee romanttista kipinää vain 2-3 mieheen kymmenestä tuhannesta miehestä koko elämänsä aikana. Effortia menee muuten hukkaan.
Sulta vaan unohtui, että miksi nainen tuntee sitä kipinää miehen kanssa. EI siihen riitä pelkkä sun ulkonäkö, vaan se on seurausta sun omasta käytöksestä ja olemuksesta. Jos kohtelet naista kuin ihmistä ja kunnioittaen ja flirttaat vähän ja saat hänet nauramaan, saatat saada aikaan sen kipinän. Jos et suostu maksamaan edes kahvia ja murjotat, ei sitä kipinää todellakaan synny. Eli jos et panosta yhtään, et saakaan mitään.
Tämä juuri. Ne ensitreffit on nimenomaan molempien osapuolien tilaisuus antaa sille toiselle osapuolelle hyvä kuva itsestään ja ensitreffeillä ikään kuin markkinoit itseäsi, että tällaista elämä minun kanssani tulee olemaan. Jos ensitreffit ovat ikävät (ilman ajatusta valittu deittipaikka, keskustelu ei suju, huonot käytöstavat...) niin todennäköisesti ei se toinen halua nähdä sinua uudelleen kun voi yhtä hyvin mennä semmoisenkin kumppaniehdokkaan kanssa kimppaan, jolta edeltämainitut asiat sujuu. Jos ajattelet, että et halua panostaa treffeihin, koska ehkä niistä ei seuraa jatkoa niin hyvin äkkiä siitä tulee itseään toteuttava ennuste tuon asenteesi vuoksi.
IKEA. Sinne on ilmainen kai bussikin. Perillä lihapullat. Sisustatte yhteistä kotia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ja sieltä voi myös ostaa naiselle lahjaksi sen kivan pikku esineen, minkä kohdalla hänen ilme kirkastui.
Jos siis halutaan tehdä vaikutus, eikä vain rämpiä treffien läpi alimmalla mahdollisella tasolla.<Tämä huomautuksena niille inceleille, jotka tulee aina ulvomaan näihin ketjuihin että "miksi miehen pitää tehdä ihme temppuja yhyyy!!!!"
Aina minimipanostuksella treffit netistä tavatulle, koska nainen tuntee romanttista kipinää vain 2-3 mieheen kymmenestä tuhannesta miehestä koko elämänsä aikana. Effortia menee muuten hukkaan.
Tämä juuri. Ne ensitreffit on nimenomaan molempien osapuolien tilaisuus antaa sille toiselle osapuolelle hyvä kuva itsestään ja ensitreffeillä ikään kuin markkinoit itseäsi, että tällaista elämä minun kanssani tulee olemaan. Jos ensitreffit ovat ikävät (ilman ajatusta valittu deittipaikka, keskustelu ei suju, huonot käytöstavat...) niin todennäköisesti ei se toinen halua nähdä sinua uudelleen kun voi yhtä hyvin mennä semmoisenkin kumppaniehdokkaan kanssa kimppaan, jolta edeltämainitut asiat sujuu. Jos ajattelet, että et halua panostaa treffeihin, koska ehkä niistä ei seuraa jatkoa niin hyvin äkkiä siitä tulee itseään toteuttava ennuste tuon asenteesi vuoksi.
Tutustuminen pitää tehdä videopuheluilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haloo, varmaan joku pikkutyttö ihastuisi siihen että hänelle ostetaan "pikkuesine" joulutorilta. Ihan hiton nolo ehdotus.
Tiedoksesi, monikin nainen ilahtuisi esim. kauniista korusta. Kunhan se ei ole liian kallis,
Käykö Temusta tilattu halpa hopeinen rannekoru?
Ehdottomasti kylpylään. Näet naisen ilman meikkejä ja vähissä vaatteissa. Ei tule sitten myöhemmin ikäviä yllätyksiä. Jos nainen ei suostu lähtemään kylpylään, sillä on jotain salattavaa!
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti kylpylään. Näet naisen ilman meikkejä ja vähissä vaatteissa. Ei tule sitten myöhemmin ikäviä yllätyksiä. Jos nainen ei suostu lähtemään kylpylään, sillä on jotain salattavaa!
Minä en luovu meikeistäni edes uidessa. Käytän vedenkestäviä ja sen verran kevyellä kädellä laitan, ettei äkkinäinen arvaa, että on meikkiä. Että siinä meni sun teoria. Oon aivan kaamea suomursu, mutta salassa! Muahahaaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset ketjut on aina jotenkin hassuja, miehet kyselee ja vastailee toisilleen ja naisten vastauksia mollataan.
Toki niitä vinkkejä kannattaa ottaa miehiltä jos haluaa deittailla miehiä.
Miehen olisi todella helppo nousta mammapalstan inceleiden yläpuolelle deittimaailmassa ihan vain kuuntelemalla mitä naiset toivovat. Mutta ilmeisesti naisten kuunteleminen ei ole mahdollista Tosimiehelle(TM).
Miehet ovat kyllästyneet jatkuviin keskusteluihin. Mitä pitäisi tehdä treffeillä, jotta tulisi myös toimintaa naisen kanssa mahdollisimman nopeasti?
Hakea reilusti ja suoraan seksiseuraa. Treffeille mennään, kun etsitään ensisijaisesti parisuhdetta. Treffeille mennään, kun halutaan ensin osviittaa luonteiden yhteensopivuudesta ja vasta sen jälkeen seksiyhteensopivuudesta. Jos seksiä pitää saada heti, etsi avoimesti seuraksesi henkilö, joka on samoilla linjoilla.
Uimarannalle