Mitä iloa on yhden illaan jutusta.
Pannaan vaan kerran ja aamulla sanotaan hyvästi ei nähdä enää koskaan. Ei niin synny parisuhteita eikä syntyvyys nouse jos vaan kerran tavataan ja pannaan. Eikö pitempiaikainen tutustuminen ole enää muotia.
Kommentit (33)
Välillä tekee mieli miestä (samaa sukupuolta) ja elän kaapissa enkä halua muiden tietävän tästä. Vakikaveri
Minulla ollut 250 yhden yön juttua. Olen halunnut parisuhteen mutta naisia ei kiinnosta seurustelu. Se on pano ja moro aamulla eikä yleensä toista tapaamista tule. Ihme naisia täällä suomessa.
Ei sitten mitään iloa. En anna vieraille, puolitutuille enkä tutuille. Täysin yliarvostettu laji.
Yhden illan jutuista saa seksiä, sitä varten niitä harrastetaan. Jos ei halua ihan vain seksiä ilman parisuhdetta ja syntyvyyden nostamista (lol), niin sit niitä ei kannata harrastaa.
'Aina pannaan vähintään kaksi kertaa. Jännitystä siitä saa kun ilman kortsua panee ja nuolee pimpsoja.'
'kaikki taudit kurkkusyövän lisäksi ja mahdollisesti lapsikin vielä 🤔'
Hei yhden/kahden yön p4nijat.
Tai mitä nyt sitten kukin onkaan..
(Ei merkitystä minulle. 🤷)
Nämä [***🥳 ***]
vappupillit ei sitten jatkossa
tule minulta. Kertaan vielä:
Handut, funtsiva pää, vappupää;
rivivälein, riviväleittä.
Ei tule minulta.
Kiitos seurastanne ja
rauhaisaa joulunodotusta.
OgE
Vierailija kirjoitti:
Minulla ollut 250 yhden yön juttua. Olen halunnut parisuhteen mutta naisia ei kiinnosta seurustelu. Se on pano ja moro aamulla eikä yleensä toista tapaamista tule. Ihme naisia täällä suomessa.
Jos sä etsit jostain tinderistä naisia, jotka sanoo etsivänsä lyhyttä juttua, niin yllättäen ne ei varmaan halua pidempää. Jos panet varattuja naisia, niin yllättäen ne ei varmaan halua vaihtaa miestään sinuun. Jos panet huonosti, niin edes periaatteessa suhteelle avoimet sinkut ei halua sua.
Mullakin oli nuorempana n.200 miestä, piti sekin vaihe kokea sillä en halunnut pitempiä seurustelusuhteita. Vaihtelunhalua, kivoja yötä.
Vierailija kirjoitti:
Pitää ne pallit tyhjentää välillä.
Ennen runkkaan kun otan riskiä taudeista tai raskaudesta...sitäpaitsi jää itseinho vaivaamaan. 🤮🤮🤮🤮🤮
Mulle olisi aivan sama muiden ihmisten panemiset, jos kumppania valitessa voisi saada tarkan ja luotettavan infon kaikesta potentiaalisen kumppanin seksihistoriasta ennen sitoutumista. Tai ennen seksiä. Sillä tämä on se asia, josta ihmiset pääsääntöisesti pelkästään valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin oli nuorempana n.200 miestä, piti sekin vaihe kokea sillä en halunnut pitempiä seurustelusuhteita. Vaihtelunhalua, kivoja yötä.
Hutsu, mene ripille. 🥳
Vierailija kirjoitti:
Kännipanot on ihania.
Ootko nyt kännissä voin tulla polkasemaan sua, ite oon kyllä selvinpäin, mutta ei anneta sen haitata 🥰
Välillä panettaa eikä vakipano ole saatavilla. Useita olen tavannut myöhemminkin ja joidenkin kanssa ystävyys on kestänyt jo 30 vuotta. Ei varmaan ole keneltäkään muulta pois.