Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ns.poikaviiva??

20.04.2007 |

Moikka!

Onko kellään tietoa milloin ns.poikaviiva poistuu masusta? Siis se rusehtava viiva joka tulee joillekkin " onnellisille" :)

Vai elänkö sen kanssa lopullisesti,APUA! =)

Pallosalama+bebe 3vko.a

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosin tiedä että milloin.. Mulla on edelleen vahva ruskee viiva vaikka tyttö on jo 4kk... :)

-nesselia-

Vierailija
2/8 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se siitä haalenee ja lopulta häviää. Minulla poika nyt 5 kk ja vielä se viiva mahassa vaaleana näkyy. Aikaisemmista raskauksistakaan en muista tarkkaa aikaa koska viiva olisi kokonaan hävinnyt, mutta kyllä se siitä katoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikin tosi muhkea viiva ihan ylös asti halki masun. En muista tarkkaan milloin se hävisi, mutta sanoisin että 4-6kk synnytyksestä. Tai ainakin se on ollut jo tosi vaalea tuolloin, koska muistan että kävin bikineissä uimassa eikä siihen kiinnittänyt huomiota. Siitä ainakin olen varma, että 8kk jälkeen ei ole näkynyt yhtään mitään!

Vierailija
4/8 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksestä kohta 12kk, tosin haaleana.

Vierailija
5/8 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä näkyy haalea viiva navan alapuolella ;o) Viiva oli tosi voimakas, mutta on lyhentynyt ja vaalentunut ajan saatossa ja eiköhän se kohta häviä kokonaan.

Vierailija
6/8 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos näistä vastauksista! Innolla odotan jospa vaikka katoaisi kokonaan tuo viiva minultakin.

Pallosalama

Vierailija
7/8 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eli silloin oli viivanen poissa, vaikka luulin että se ei lähtis koskaan. Tyttö tällä erittäin selkeällä ja " tyypillisellä pokaviivalla" tuli :)

Vierailija
8/8 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköjään, empä ollut huomannutkaan! Vauva kohta 9kk.