Uskotko, että Suomesta vielä joskus tulee vakaa hyvinvointivaltio?
Itseä on alkanut vähän epäilyttää.
Kommentit (36)
Kyllä. Maa. Ei valtiomalli. Kun ihmiset vähän heräävät tilanne paranee. Ja ihmisoikeuksia kunnioitetaan.
Tottakai. Ei ysärin lamakaan hyvältä näyttänyt, kun itse elin sen keskellä
Tuskin jos Lasse Lehtonen onnistuu tavoitteessaan sulkea Kela kokonaan
Kyllä, kehitys käynnistyy oarempaan suuntaan heti kun pidetään vaalit.
En usko. Kaikki menee huonompaan suuntaan, mut ei se mitään, mä pärjään kyllä vähällä, laitan kukkaronnyörit vaan vielä vähän tiukemmalle. Tulevia sukupolvia käy sääliksi, mutta omilla lapsilla on onneksi rahkeita lähteä täältä persulandiasta.
Vierailija kirjoitti:
Jos saadaan ylimääräiset elätit ulos, niin se on mahdollista.
Perssut ja muut rysyläistennkätyrit?
Kaikille käteen tonni kuussa ja sen saa käyttää vain Suomessa ja suomalaiseen tuotteeseen tai työhön/palveluun.
Uskon, mutta ensin on maailmantilanteen muututtava pysyvästi rauhan ajaksi.
Vihervasemmisto, kokoomus-globalistit ja sionistit ovat tuhonneet Suomen. Näistä edeltävistä pitää päästä lopullisesti eroon, mikäli Suomi haluaa olla itsenäinen ja menestyä.
Pk seutujen koulusta ei ole ainakaan tulossa montaa suomen pelastajaa/nostajaa, noin 60-70% koululaisista ovat lähinnä säälivitosten saajia.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, mutta ensin on maailmantilanteen muututtava pysyvästi rauhan ajaksi.
Edellyttää nopeaa eroa EUsta/Natosta, sekä naapuruussuhteiden palauttamista Venäjän kanssa.
Suomen alamäki on jatkunut siitä asti kun kokoomus alkoi päästä jatkuvasti hallituksiin. Kun ahneet päästää vallan kahvaan ne vöhnii eläkerahatkin. Sitä ennen säätivät hallintarekisterit että valtion rahaa saa niinku nopeammin omille tileille.
Niin kauan kun päättävissa asemissa on eripuran ja kahtiajaon lietsjojia, niin tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Jos työmoraali nousisi, kyllä! Minua inhottavat nämä aloitukset - ja kommentit - joissa ihmetellään, pitääkö oikeasti hakea 4 työpaikkaa kuussa jotta saisi jatkaa työttömänä oloa. Tai miten saisi edes yhdelle lapselle jonkun nepsydiagnoosin ettei tarvitsisi mennä töihin. Tai miksi edes kannattaa mennä aamulla kouluun. Tai miten kauan saikkua saa, vaikkei olisi edes kipeä. Onko Suomi nyt jo lintsateiden maa? Vai paheneeko vielä?
Et ole vakaa, saati voi hyvin.
Jos työmoraali nousisi, kyllä! Minua inhottavat nämä aloitukset - ja kommentit - joissa ihmetellään, pitääkö oikeasti hakea 4 työpaikkaa kuussa jotta saisi jatkaa työttömänä oloa. Tai miten saisi edes yhdelle lapselle jonkun nepsydiagnoosin ettei tarvitsisi mennä töihin. Tai miksi edes kannattaa mennä aamulla kouluun. Tai miten kauan saikkua saa, vaikkei olisi edes kipeä. Onko Suomi nyt jo lintsateiden maa? Vai paheneeko vielä?