Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50-v naisen haluttomuus

Vierailija
02.12.2025 |

Onko kovinkin yleistä, että 50 v naisella ei ole juuri mitään seksihaluja? Seksi on ihan ok silloin kun siihen ryhtyy orkkuineen kaikkineen, mutta juuri koskaan ei ole jaksamista ja haluja ryhtyä. Korkeintaan se 1-2 päivänä luukaudessa voi haluttaa. Jos silloin ei tule harrasteltua, voi mennä useampi viikko, että käy edes mielessä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 50 täytettyäni puoli vuotta ihan frigidi. Tilanne korjaantui sittemmin. 

Vierailija
2/10 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 46v ja odotan kauhulla miten itselle käy. Parisuhteessa en ole, mutta seksisuhde on varatun vanhemman miehen kanssa. Seksiä meillä on kerran viikossa tai kahdessa. Mä haluaisin useammin, mutta miehen ei ole joko mahdollista tavata tai sitten iän vuoksi ottaa mieskunnolle liian usein tavata. Saa nähdä miten omat halut tässä kun ikää tulee lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvin yleistä, kaikki halut mennyt täälläkin. Hormonikorvaushoidot ei ole tilannetta muuttaneet, ainakaan vielä.

Vierailija
4/10 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 46v ja odotan kauhulla miten itselle käy. Parisuhteessa en ole, mutta seksisuhde on varatun vanhemman miehen kanssa. Seksiä meillä on kerran viikossa tai kahdessa. Mä haluaisin useammin, mutta miehen ei ole joko mahdollista tavata tai sitten iän vuoksi ottaa mieskunnolle liian usein tavata. Saa nähdä miten omat halut tässä kun ikää tulee lisää.

Mieskunto on varmasti kovilla;  vaimon ja viehärtävän rakastajan tyytyväisenä pitäminen on varmasti haasteellista vanhemmalle miehelle. Voi myöskin olla, että kotona on hyvinkin vaativa emäntä(?).

Vierailija
5/10 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole miehelleni jalkoja levittänyt täytettyäni 48 v.

N 64 v

Vierailija
6/10 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla jokainen nainen on hirmuinen seksipeto ja halut vain lisääntyy sitä mukaa kun ikää tulee. Vaihdevuodet on tuntematon käsite, säännölliset kuukautiset vielä kuusissakymmenissä. 

Vastaavasti jokainen mies on keskivertoa isomulkkuisempi, eikä ikä vaikuta seisokkiin tai seksihaluihin millän tavoin. Täällä jokainen mies on poikkeuksellisen taitava seksissä.

Näin ollen aloitus ja sitä ymmärtävät kommentit ovat joko trollausta tai kateellisten hiekkapillujen tai lerppamunien säälittävää ruikutusta.

Vierailija
7/10 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se varattu mies etsii parhaillaan sulle korvaajaa, koska tietää tilanteen täysin.

Vierailija
8/10 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole miehelleni jalkoja levittänyt täytettyäni 48 v.

N 64 v

Taidat olla em. varatun miehen vaimo. No, mikäs siinä, jos kaikki saavat mitä haluavat.

Vierailija
9/10 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex vaimoni sanoi, että seksin jälkeen tulee niin hyvä olo, mutta hänellä ei ole mitään halua ryhtyä seksiin. Turhauduin jatkuvaan yrittämiseen ja otin eron.

Vierailija
10/10 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko varattu mies vaatimassa suihin otto ja anus seksiä sun Kaa kuinka usein

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi