Poika kertaamassa, pelottaa hirveästi
Myrskyävällä pimeällä merellä, alukseen ei saa mitään yhteyttä enkä edes tiedä, onko missä.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pelkäämistä siinä on,tätähän nato hullut halusivat sotaa,,ilman Natoa sun ei tarttis pelätä poikas puolesta.
Marin teki väärin kun vei meidät Natoon vaikka Niinistö yritti hidastaa. Luin marinin kirjan.
TIRSK. Sannan häpeämättömyys on kyllä omassa luokassaan.
Iigorien tyhmyys on omassa luokassaan, kun luulevat, että niiden horinat uskotaan.
Olen supisuomalainen ja olen ihan itse nähnyt Sannan useita kertoja vääristelevän historiaa sekä mustamaalaavan Niinistöä. Ongelmatapaus.
Siellä paatti on jo sukellusveneen tähtäimessä... Pian makaa meren pohjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pelkäämistä siinä on,tätähän nato hullut halusivat sotaa,,ilman Natoa sun ei tarttis pelätä poikas puolesta.
Marin teki väärin kun vei meidät Natoon vaikka Niinistö yritti hidastaa. Luin marinin kirjan.
TIRSK. Sannan häpeämättömyys on kyllä omassa luokassaan.
Iigorien tyhmyys on omassa luokassaan, kun luulevat, että niiden horinat uskotaan.
Olen supisuomalainen ja olen ihan itse nähnyt Sannan useita kertoja vääristelevän historiaa sekä mustamaalaavan Niinistöä. Ongelmatapaus.
Iigorien käsitys historiasta onkin mainilan laukaukset jne, eli pelkkää potaskaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomen laivaston alus tainnut upota viimeksi yli 80 vuotta sitten.
Kiitos tästä vastauksesta! Oikeasti helpotti.
AP
Vierailija kirjoitti:
Elämä olisi helpompaa jos et pelkäisi. Montako laivauutista olet kuullut? Aika mitättömän määrän. Joten pinnalla pysyy. Erikoisalukset vielä paremmin.
Kiitos tästä viestistä! On totta, että pelolleni ei ole mitään järkiperusteita. Tämänlaiset kommentit rauhoittavat kyllä mieltä.
AP
Ei sinne ole tarkoitus typerien äitien saada yhteyksiä
Toivottavasti ap:n ns. lapsi ei ole sellainen hyysättävä ja arka mammanpoika miksi häntä on ilmeisesti yritetty kasvattaa. Aloitus on varmaankin provo, tai aloittaja on jotenkin henkisesti epävakaa.
Säästä pelkosi siihen kun pyccat vyöryvät rajan yli ja tekevät maihinnousun Ahvenanmaalle