Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika kertaamassa, pelottaa hirveästi

Vierailija
02.12.2025 |

Myrskyävällä pimeällä merellä, alukseen ei saa mitään yhteyttä enkä edes tiedä, onko missä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pelkäämistä siinä on,tätähän nato hullut halusivat sotaa,,ilman Natoa sun ei tarttis pelätä poikas puolesta. 

Marin teki väärin kun vei meidät Natoon vaikka Niinistö yritti hidastaa. Luin marinin kirjan.

TIRSK. Sannan häpeämättömyys on kyllä omassa luokassaan.

Iigorien tyhmyys on omassa luokassaan, kun luulevat, että niiden horinat uskotaan.

Vierailija
22/29 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pelkäämistä siinä on,tätähän nato hullut halusivat sotaa,,ilman Natoa sun ei tarttis pelätä poikas puolesta. 

Marin teki väärin kun vei meidät Natoon vaikka Niinistö yritti hidastaa. Luin marinin kirjan.

Iigorien tyhmyys on omassa luokassaan, kun luulevat, että niiden horinat uskotaan.

Olen supisuomalainen ja olen ihan itse nähnyt Sannan useita kertoja vääristelevän historiaa sekä mustamaalaavan Niinistöä. Ongelmatapaus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä paatti on jo sukellusveneen tähtäimessä... Pian makaa meren pohjassa.

Vierailija
24/29 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen supisuomalainen ja olen ihan itse nähnyt Sannan useita kertoja vääristelevän historiaa sekä mustamaalaavan Niinistöä. Ongelmatapaus. 

Iigorien käsitys historiasta onkin mainilan laukaukset jne, eli pelkkää potaskaa.

Vierailija
25/29 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen laivaston alus tainnut upota viimeksi yli 80 vuotta sitten.

Kiitos tästä vastauksesta! Oikeasti helpotti.

AP

Vierailija
26/29 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä olisi helpompaa jos et pelkäisi. Montako laivauutista olet kuullut? Aika mitättömän määrän. Joten pinnalla pysyy. Erikoisalukset vielä paremmin.

Kiitos tästä viestistä! On totta, että pelolleni ei ole mitään järkiperusteita. Tämänlaiset kommentit rauhoittavat kyllä mieltä.

AP

Vierailija
27/29 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne ole tarkoitus typerien äitien saada yhteyksiä

Vierailija
28/29 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap:n ns. lapsi ei ole sellainen hyysättävä ja arka mammanpoika miksi häntä on ilmeisesti yritetty kasvattaa. Aloitus on varmaankin provo, tai aloittaja on jotenkin henkisesti epävakaa.

Vierailija
29/29 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä pelkosi siihen kun pyccat vyöryvät rajan yli ja tekevät maihinnousun Ahvenanmaalle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi