R-kioskiketju teki 5 miljoonan tappion ja ensi vuonna 70 kitkaa menee kiinni kiitos tästäkin!
Mistä nyt ostaa veikkauksen pelejä ja mistä haen passin ja henk todistusen SYRJÄSEUDULLA
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei passiaan pääse lunastamaan muualle kuin lähiärrälle, ei passiaan tarvitsekkaan. Ulkomaille matkaaminen on mahdotonta jos ei lähde omalta kylältään liikkeelle.
Miten minä menen sinne ulkomaille, kun ei ole passia, koska ärrä on suljettu, enkä pääse hakemaan uutta, kun ei ole sitä kirottua passia!?
Teet valtakirjan sellaiselle jolla on passi ja hän hakee sen puolestasi!!! Jos ei ole voimassa olevaa henkkaria, passia ei saa ulos yhtään mistään.
Hirveä homma selvittää, että kuka kaveri ja milloin on menossa reissuun oikealle suunnalla, käydä tämän kanssa pankissa teettämässä (kallis) valtakirja, odottaa, että kaveri palaa sieltä matkoilta ja lunastaa passi ja valtakirja tältä. Aiemmin pystyi vain käydä k
Tämä on onnistunut vain siinä tapauksessa että itsellä on ollut hallussa alle kuusi vuotta vanha passi tai henkilökortti. Sitä lukitekaappia ei nimittäin saa auki ilman että järjestelmään on syötetty tiedot siitä että millä kortilla passi on haettu. Jos hakija on joku muu kuin uuden asiakirjan haltija, tulee mukana olla valtakirja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit ostaa Veikkauksen pelejä netistä sillä laitteella millä kirjoitit myös tämän aloituksen. Syrjäseudulta pääsee kyllä kerran viidessä vuodessa hakemaan passin vaikka vähän kauempaakin. Voi olla suorastaan virkistävää käydä edes niillä reissuilla kotikylän ulkopuolella.
Miten minä pääsen hakemaan sen passin, kun edellinen on vanhentunut? Ajattelitkos sitä ongelmaa?
Tilaat kuriiripostilla
Vierailija kirjoitti:
Mun asuinkaupungissa sairaalassa on R-kioski, siellä ainakin on aina paljon porukkaa. Eli on niitä kannattaviakin paikkoja
Onko se kannattava? Itse luulin, että meidän R-kioski on kannattava, koska siellä on aina jono. Mutta katsoin , niin tappiolla on mennyt koronan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit ostaa Veikkauksen pelejä netistä sillä laitteella millä kirjoitit myös tämän aloituksen. Syrjäseudulta pääsee kyllä kerran viidessä vuodessa hakemaan passin vaikka vähän kauempaakin. Voi olla suorastaan virkistävää käydä edes niillä reissuilla kotikylän ulkopuolella.
Passille tulee helposti 100€ hintaa kun joutuu julkisilla hakemaan toisesta kaupungista. Köyhälle iso raha ja vielä kun on liikkumisen ja jaksamisen kanssa ongelmia. Itse laskin just että maanmittauslaitoksella käynti maksaa minulle noin 200€, koska lähin toimipiste on 140 km päässä. Paikkakunnalla asuva saa saman palvelun 60-80€:llä (en muista tarkkaa hintaa). Kyseessä siis osakekirjan siirto digijärjestelmään. Joo, ei ole ollutkaan ärrän palvelu mutta kaikkien viranomaisten palvelut moninkertaistuu kun niitä ei saa omalla paikkakunnalla hoidettua. Voisi olla edes ajanvarauksella toimiva kiertä
Kaupungissa asuvalle sanotaan aina, että muuta halvempaan asuntoon maalle. Nyt voi sanoa, muuta lähelle palveluita. Vakavasti puhuen, jokaisella on omat ongelmat. Minulla se on etten saa aikaa poliisilaitokselle tai istinnmonta tuntia odottamassa, koska kaupungissani on pahat ruuhkat. Kaukana palveluista asuvalla onneri ongelma, mutta myös eri ilot. Ehkä puhdasta luontoa, eikä narkkeja. Minulla ei ole luontoa ja narkit pyörii joka paikassa, mutta lyhyt matka poliisilaitokselle. Haluatko vaihtaa?
Mitä helvetin tekemistä ärrällä on kitkan kanssa?
Kannattaa nyt jo henkisesti valmistautua siihen että norjalaiset omistajat eli Reitan tulee takuuvarmasti pikku hiljaa tappamaan koko R-kioski-brändin ja se tulee mitä todennäköisimmin korvautumaan saman konsernin Pohjoismaissa omistamalla 7-11 brändillä.
Kekkonen on kuollut ja hedelmäpeli-lottokuponkitäyttelyasemien aika on ohi.
Huvittaa ihmiset jotka tekevät mitättömistä ongelmista isoja, ja lähes poikkeuksetta nämä ihmiset ovat työttömiä tai muuten toimettomia. Ikäänkuin se uusi passi pitäisi hakea ärrältä joka toinen päivä.
Vierailija kirjoitti:
Passi uusitaan tulevaisuudessa 10 v välein, kyllä on syrjässä asuvilla vaikeaa.
Jos nuo matkustelisi, niin kyllä ne varmaan matkustelisi pois sieltä syrjäseuduilta, että taas joku Paavo (joka ei ole nähnyt koskaan pimppiä) valittaa kun ei saa helposti passia, vaikka hänellä ei ole koskaan ollut passia, eikä ole mitään tarvetta passille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Passille tulee helposti 100€ hintaa kun joutuu julkisilla hakemaan toisesta kaupungista. Köyhälle iso raha ja vielä kun on liikkumisen ja jaksamisen kanssa ongelmia. Itse laskin just että maanmittauslaitoksella käynti maksaa minulle noin 200€, koska lähin toimipiste on 140 km päässä. Paikkakunnalla asuva saa saman palvelun 60-80€:llä (en muista tarkkaa hintaa). Kyseessä siis osakekirjan siirto digijärjestelmään. Joo, ei ole ollutkaan ärrän palvelu mutta kaikkien viranomaisten palvelut moninkertaistuu kun niitä ei saa omalla paikkakunnalla hoidettua. Voisi olla edes ajanvarauksella toimiva kiertä
Oikeasti köyhällä ei ole koskaan maanmittauslaitokselle mitään asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiittelet?
ORPONHALLITUSTA JA PURRAA KRIST:DEMIÄ
Ärrän omistaa Norjalainen yhtiö. Ne haluaa että ärrä on jatkossa Take away snacks myyjä ja maalla eivät osta noita
Koko ärrä perustui aukioloaikoihin ja ehkä jossain sijaintin.
Miettikääpä jos joku avaisi nyt kaupan, jossa on suppea valikoima ja korket hinnat, niin eihän kukaan hullu myöntäisi tuollaisen edes starttirahaa.
Ainoa syy, että ärrät ovat ollenkaan eläneet näinkin pitkään, on nimen muodostama brändi ja joidenkin "tapa käydä ärrällä", bisnesmallina tuo on tänä päivänä aivan naurettavan huono.
Rillu reiskan kioskeilla menee huonosti
Vierailija kirjoitti:
Bisneksissä ainoa tarkoitus on tuottaa omistajille voittoa. Jos se ei onnistu, on karsittava kuivat oksat pois. Hyväntekeväisyys on sitten asia erikseen.
R kioskin ongelmat johtuvat hyvin pitkälle täysin epäpätevästä johdosta, näin se vaan on.
Ärrän omistaja - tavoitteena kannattava kasvu
eli maaseutu kiinni ja liikennesakkoihin ne ärrät
K-marketista olen hakenut 2 edellistä passia. Toisen kaupungissa ja toisen maalaiskylällä. Ei meidän kylällä ole R:rää ollut herran aikoihin!
Kioskit on korvattu 24/7 pikkukaupoilla ja ennen kannatti kun kaupat eivät saaneet olka auki. Piti hakea ylikalliita täydennyksiä kipsalta
Minäkin kyllä ajattelen että kaupan aukioloaikojen vapautus oli se joka tappaa kioskit.
Hallitus ei ole saanut mitään myönteistä aikaan, työttömyys vain lisääntyy ja RKP: n mielestä pitäisi rahdata tänne lisää väkeä ulkomailta.
Ensinnäkin siihen riittää ihan itse tehty valtakirja, toiseksi jos Sirpa on aikaisemmin antanut sinulle passin ilman voimassa olevaa henkkaria, Sirpa on toiminut väärin.