Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistellaan vanhaa Stockmannia!

Vierailija
02.12.2025 |

Ykköskerroksessa oli takana luontaistuoteosasto ja karkkiosasto. Ylhäällä oli musiikkiosasto. Nelosessa oli kangasosasto.

Kyllä ovat osanneet pilata hyvän tavaratalon.

Kommentit (326)

Vierailija
321/326 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockan kortti oli monelle nuorelle ensimmäinen luottokortti. Tuntui hyvältä että Stocka luotti meihin.

Vierailija
322/326 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelutaso on heikentynyt rajusti. Liian monta brändiosastoa, joiden myyjiltä puuttuu kaupan alan koulutus. He eivät tunne kaupan alan lainsäädäntöä ja tekevät amatöörimäisiä virheitä. Sitten he uhriutuvat. "Minä yritin parhaani, mutta asiakkaalle ei kelpaa!"

Karu totuus on se, että asiakkaalle EI TARVITSE kelvata huono palvelu, joka on lainvastaista. Heti jos myyjä alkaa vängätä vastaan, minä jätän kaikki ostokset tiskille. Problem solved. Jos ostan jotain ja tuotteessa on virhe, palautan sen. Jos myyjä taas vänkään vastaan, minä otan yhteyttä kuluttajavirastoon. Viimeksi kun tein sen, sain anteeksipyyntökirjeen Stockmannilta.  :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/326 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palvelutaso on heikentynyt rajusti. Liian monta brändiosastoa, joiden myyjiltä puuttuu kaupan alan koulutus. He eivät tunne kaupan alan lainsäädäntöä ja tekevät amatöörimäisiä virheitä. Sitten he uhriutuvat. "Minä yritin parhaani, mutta asiakkaalle ei kelpaa!"

Karu totuus on se, että asiakkaalle EI TARVITSE kelvata huono palvelu, joka on lainvastaista. Heti jos myyjä alkaa vängätä vastaan, minä jätän kaikki ostokset tiskille. Problem solved. Jos ostan jotain ja tuotteessa on virhe, palautan sen. Jos myyjä taas vänkään vastaan, minä otan yhteyttä kuluttajavirastoon. Viimeksi kun tein sen, sain anteeksipyyntökirjeen Stockmannilta.  :D

" jos myyjä alkaa vängätä vastaan", niinkun missä asiassa (siis ostotilanteessa, palautustapauksen ymmärrän)? 

Mikäs juttu se oli kun uutisoitiin jostain "sarjavalittajasta"... ?

Vierailija
324/326 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan oikeasti muista neljannessä, kodin kerroksessa 1960-70-luvuilla sijainnutta Romanticaa ? Jossa myytiin mm alabasterirasioita, kaikkea pientä kaunista kodin koriste-esineitä ? Vähän kitschiä , siihen aikaan Erottajalla ollut Lord Nelsonin tyyliin? 

Vierailija
325/326 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2010-luvun aikana varmasti erilaiset netin verkkokaupat kahmaisivat valtavan osan keskiluokkaisesta asiakaskunnasta. Sellainen vanhan rahan asiakaskunta, jota on paljon asioinut Helsingin Keskustassa ei yksistään pidä Stockmannia yllä. Tavarat ja sisustus kun on monesti vanhan rahan kodeissa vanhaa, mutta laadukasta, ajatonta ja kestävää.

Vierailija
326/326 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oneway -nuoriso-osasto

Hevostarvikkeet (ostin sieltä ensimmäisen ratsastuskypäräni)

Rolls -ravintola lastenosastolla, sitten Hese

Itiksen vanha Stockmann

Hullujen päivien tunnelma ennen verkkokauppaa ja koronaa

Tiesittekö myös, että Stockalla on ollut myös oma autoliike, Stockmann auto?

Juuri sieltä ostettiin auto v. -98. Jätettiin Stockmann auto - tarra takaikkunaan. Siellä se on vieläkin nostalgisessa muistona. Kohta ikäloppu auto romutetaan, nyyhkistä.

Minäkin ostin sieltä ensimmäisen autoni. Tarra jäi ikkunaan. Sitä myös huollettiin Stockmannin omassa huollossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi