Jos olisit rikas, menisitkö Hesariin pröystäilemään sillä?
Mietin vain, että mitä noiden westendiläisten päässä liikkuu.
Kommentit (27)
Ai se asumisuutinen. Näin sen otsikon ja kuvan niistä tyypeistä mutta en avannut sitä. Jätän jutun avaamatta, jos aihe on mielestäni typerä. Oikeasti riikkaat ei tee rikkaudestaan numeroa. Nuo on jotain mitä lie.
Jos rikastuisin ostaisin kivan Villan Espanjasta . Suomessa kulkisin likaisissa verkkareissa ja valittaisin miten surkeeta on tämä köyhyys .
Voisin huvikseni äkkirikastuneena vähän pröystäillä loukkaamatta toisia.
Mä olen jo, enkä todellakaan aio pröystäillä sillä yhtään missään. Omaisuuteni ei minua määritä ja olisin sama ihminen, vaikken omistaisi senttiäkään.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen jo, enkä todellakaan aio pröystäillä sillä yhtään missään. Omaisuuteni ei minua määritä ja olisin sama ihminen, vaikken omistaisi senttiäkään.
En ihan usko tuohon, koska tieto omasta varmuudesta toimeentulon suhteen antaa ihmiselle itsevarmuutta. Se näkyy, vaikka ei pröystäilynä, mutta parhaimmillaan hyvänä olona ja tasapainona.
Tuon pariskunnan mies on aloittanut OP-ryhmässä henkilövakuutuksien myyjänä, sen jälkeen myynyt käytettyjä sähköautoja. Vaimonsa taitaa olla jonkinlainen julkisuustyrkky eikun anteeksi somevaikuttaja, joka kai koki melkoista sosiaalista nousua avioliittonsa myötä. Kovat ovat molempien puheet ja tavoitteet, tehkööt mitä tekevätkään. Näyttämisen halu on kuitenkin kova.
Olen kerran nähnyt heidät kahvilassa kauppakeskus Ainoassa (Tapiolassa) silloin kuin perhettä oli 2+ 1. Kuusi tuolia tarvitsivat käyttöönsä perheelle ja mukana kulkevalle tavaralle. Tytär sai vapaasti painella kauppakeskuksen hissinappuloita.
Hyvin sanottu. Helsinki alkaa olla siinä kunnossa, että minä en ostaisi sieltä asuntoa vaikka olisin miljardööri. Vuokraisin jonkun edustusasunnon (200 neliömetriä Bulevardilla) ja järjestäisin niin rajut kotibileet, että poliisi joutuu tyhjentämään asunnon. Putkassa käynnin jälkeen voisin kehuskella kavereille, että sain ilmaisen taksikyydin (miekkataksi) ja majoituksen (putka) Suomen valtion laskuun. :D