Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palanko helevtin tulessa viimeisellä tuomiolla ? Kaikista näistä tekemistäni provoista johtuen.

Vierailija
20.04.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa pieni tyttöni oli teillä tietymättömillä vielä klo 23 aikaan. Seuraavana päivänä kuulin että pieni tyttö oli kidnapattu juuri tältä alueelta. Arvaa vain oliko kamala olo!!!! Joku vielä nosteli sitä mun provoa ja mietti että oliko sama tyttö kyseessä :`(

Joten siihen loppui provoilut mun osalta...

Vierailija
2/3 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirkaa unohtamatta...

Vierailija:

jossa pieni tyttöni oli teillä tietymättömillä vielä klo 23 aikaan. Seuraavana päivänä kuulin että pieni tyttö oli kidnapattu juuri tältä alueelta. Arvaa vain oliko kamala olo!!!! Joku vielä nosteli sitä mun provoa ja mietti että oliko sama tyttö kyseessä :`(

Joten siihen loppui provoilut mun osalta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kristittykin ihminen tekee jotain todella väärin tai tekee syntiä, hän saa vastata synnin seurauksista. Yleensä kristitty vain ei halua tehdä mitään perustavaalaatua olevaa suurta syntiä, koska hän on tullut tietoiseksi synnin tuhoavasta ominaisuudesta. Mitä tulee provoihin, niin ne ovat tietoista valehtelua tai väärän todistuksen antamista, joten ne ovat myös syntiä ja niistä on aina seurauksensa.

Me kaikki olemme syntisiä ja jokaisen syntisen ihmisen ainoa pelastus on Jeesus Kristus, hän on sovittanut jokaikisen syntimme ja jokaikisen ihmiskunnan synnin ristillä. Jos ihminen uskoo Jeesukseen, hän pelastuu, jos hän ei halua ottaa Jeesusta, ihmisen ainoaa pelastusta vastaan, hän joutuu kadotukseen.